~Mars 2021~

Vet, og nei, blir bare tre måneder. Etter en totalvurdering valgte vi likevel å kjøpe nå.

Ikke minst fordi vi kom over det vi følte var et godt kjøp i nærheten (3k for Fjellpulken, Voksi-pose og skinnfell), og så er det vel så mye et kjøp for framtiden.

Likevel, den vil være praktisk på den siste veiløse stubben til hytta (ca 10-15 min å gå), enten for baby eller ting og tang. I tillegg så går vi på truger, eier ikke ski. Så om vi går oss en tur vil ristingen/slagene være mindre intens enn ved skigåing (innbiller jeg meg), og lange turer er uansett uaktuelt per nå.

Godt kjøp for årene som kommer uansett.

Fått to øvelser for å gjøre hjemme hver dag. Begynner i det små og bygger opp. Dette skal bli bra.
Det høres veldig riktig ut.
Viktig å begynne i det små slik at man ikke overbelaster og sakte men sikkert bygge seg opp.
NB: Det kan være avhengighetsskapende å se og føle man får resultater :P

Det høres veldig riktig ut.
Viktig å begynne i det små slik at man ikke overbelaster og sakte men sikkert bygge seg opp.
NB: Det kan være avhengighetsskapende å se og føle man får resultater :p
Hehe ja. Ser jo at jeg får resultater på gåing, selv om vekten foreløpig står stille..
Kan gå lenger f eks, nå er jeg på vei hjemover.

Bil levert og skilt levert inn, ingen vei tilbake..
vært innom europris også for å kjøpe nye og større påskeegg

Hehe ja. Ser jo at jeg får resultater på gåing, selv om vekten foreløpig står stille..
Kan gå lenger f eks, nå er jeg på vei hjemover.

Det å merke det på formen er jo veldig flott. Vekta er nå så som så, men det å orke mer er jo veldig fint.

Ja, er jo det. Skulle gjerne gått ned en ca 10 kg, men det får ta den tiden det tar. Jeg orker å gå lengre, blir ikke like sliten. Og det er definitivt en start.

Det tar den tiden det tar, men det at du orker mer er absolutt et stort skritt i rett retning!

Back
Topp