~Mars 2021~

Ja, er jo det. Skulle gjerne gått ned en ca 10 kg, men det får ta den tiden det tar. Jeg orker å gå lengre, blir ikke like sliten. Og det er definitivt en start.
Det er kjempebra! Vekten har ofte mer å gjøre med kosthold. Og hvis du bygger muskler så kan vekten stå stille samtidig som du blir smalere rundt mage og lår.

Vekten får ta den tiden det tar. Vil heller gå ned sakte enn veldig raskt. Sunnere for kroppen.
Det er jeg 100% enig med deg i.
Ved å gå ned sakte lærer man seg også kroppen å kjenne i prosessen som igjen minsker sjansen for å gå opp igjen

Hurra for godteri på tilbud , nå er noe av godteri til både mannen min og kengubsrnet i boks til påske

Lagt klær på plats rydda litt inne og litt i hagen . Meld fint vær imorgen og da må jeg gjør ferdig ute

Det er kjempebra! Vekten har ofte mer å gjøre med kosthold. Og hvis du bygger muskler så kan vekten stå stille samtidig som du blir smalere rundt mage og lår.
Jeg er i mer bevegelse og passer mer på kostholdet. Men med pcos så er det ikke alltid lett. Så regner med det tar tid.

Påskeegg til venner og kollegaer klare ... Mest usikker på om det er greit å gi til bare noen kolleger...06B8DF0E-2CED-4CF6-AC95-A66635A1DB37.jpeg

Nå syns jeg denne smitten har kommet litt for nærme.
En på trinnet til frøkna, men i en annen klasse er bekreftet smittet, og var smitteførende på skolen på mandag og tirsdag forrige uke :(

C588D26F-7FB3-49ED-9A48-C10B820579AD.jpeg Bestilte meg disse . Når man elsker bling, klarte jeg ikke la være :p

Klokken er såvidt passert halv fem og vi er i gang med kveldsbad :hilarious: Sånn går det når ungene kommer hjem fra barnehagen og klager over at de er for trøtte til å spise middag

Back
Topp