Så nå har vi glass som er veldig vanskelig å knuse XDFort gjort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nå har vi glass som er veldig vanskelig å knuse XDFort gjort
Det høres absolutt ut som noe jeg kunne funnet påIkke vær for sikker.
Mannen slo hånda i veggen i frustrasjon og.....brakk et bein inni der.
Han måtte gipses og greier.
Litt flau blei han da![]()
Ting som dere holder på å gå gjennom kommer alltid uventet.Vondt å høre pappa snakke om alt han må få ordnet opp i og at han må få skrevet et testament som ikke kan mistolkes, besøkte ham idag. Snakket om hvordan han skulle få sikret sin samboer osv![]()
Pappa snakket noe om at hvis de hadde vært gift, så hadde samboer fått noe etterlattpensjon fra klp eller noe slikt. Resten av livet. Ved samboer får man ikke noe slikt.Ting som dere holder på å gå gjennom kommer alltid uventet.
Utrolig trist å måtte tenke på dette samtidig.
Syns det skulle vært samme automatikk i dette som om man hadde vært gift.
Hva skjer dersom det hadde vært en bilulykke eller noe slik og man ikke hadde hatt tid til å forberede det?

Utrolig dumt at han er i denne situasjonen. Samtidig er det bra han vet hva som må gjøres. Klare testamenter gjør det lettere for alle i etterkant.Pappa snakket noe om at hvis de hadde vært gift, så hadde samboer fått noe etterlattpensjon fra klp eller noe slikt. Resten av livet. Ved samboer får man ikke noe slikt.
Så var han klar på at han skulle sette opp testament som ikke kan diskuteres eller mistolkes. Han ønsker at det skal være klart og ikke skape problemer den dagen han er borte![]()
Han er klok hvertfall som tenker slik. Leit, men smart.Pappa snakket noe om at hvis de hadde vært gift, så hadde samboer fått noe etterlattpensjon fra klp eller noe slikt. Resten av livet. Ved samboer får man ikke noe slikt.
Så var han klar på at han skulle sette opp testament som ikke kan diskuteres eller mistolkes. Han ønsker at det skal være klart og ikke skape problemer den dagen han er borte![]()
Jeg er glad for det, ganske sikker på at det kunne blitt et problem hvis ikke når den dagen kommerHan er klok hvertfall som tenker slik. Leit, men smart.
Tung situasjon dere står i.Jeg er glad for det, ganske sikker på at det kunne blitt et problem hvis ikke når den dagen kommer![]()
Takk og lov for Google når frøkna titter opp fra leksene sine og sier: "Du mamma, hva kom først av jura- og kritt-tiden", og jeg rett og slett ikke husker![]()
Takk likeså vi kvinner er gullGratiss på kvinnedagen![]()
Kjenner til den. Bruker selv Google når jeg skall hjelpe mine barn med skriving . Da jeg har bara gått på svensk skole og lett blir det svensk ordTakk og lov for Google når frøkna titter opp fra leksene sine og sier: "Du mamma, hva kom først av jura- og kritt-tiden", og jeg rett og slett ikke husker![]()
Sånn e detFørst over ett år etter at vi kjøpte babycall finner vi ut at den har en fot som kan støtte den opp.. >_>
Ble to stk herDen likte jegkanske jeg skal in og sjekke en sånn.
Huff liker ikke de talleneHelgens smittetall er ikke pene. Jeg håper i det lengste at det skyldes at flere steder har testet og registrert i helga enn vanlig, men altså 363 og 396 i en helg.
Sist helg 262 og 180, helgen før 208 og 217, helgen før det 149 og 117
Smitte tallen vi fikk lørdag og søndag denne uken er på nivå med ukedagene for et par uker siden! Helgene pleier alltid ligge under. Her er grafen for siste 30 dager, det røde er altså et snitt av de siste 7 dagene, de rosa kolonnene er hver dag, man ser helgene som er lavere. Og for all del, helga ER lavere enn hverdagene forrige uke, men det er fordi vi hadde svært høye tall forrige uke. Det er en åpenbart stigende trend.
Vis vedlegget 350913
7 dagers snittet stiger når den nyeste dagen som tas med, er høyere enn den dagen som da ble dag 8 og derfor ikke med i 7 -dagers gruppa enda.
I så måte bidro denne helgen sterkt til den stigende trenden, for som sagt, sist helg var de 262 og 180 nye registrerte positive tester.
I morgen skal statsministeren trolig redegjøre for stortinget om nye tiltak og veien videre, så jeg forventer en pressekonferanse i morgen. (Og siden den redegjørelsen i så fall streames fra stortinget som jeg lærte i denne tråden for noen mnd siden, så vil de grove trekkene av det som legges frem der stå i avisene allerede før hun kommer seg på talerstolen i marmorsalen tenker jeg)
Men i mellomtiden, et drøyt døgn med venting.
OG hva blir tallene i dag ?
Klok tenkt av han.Pappa snakket noe om at hvis de hadde vært gift, så hadde samboer fått noe etterlattpensjon fra klp eller noe slikt. Resten av livet. Ved samboer får man ikke noe slikt.
Var inne på nettsiden Igår men fant den ikkeBle to stk her