~Mars 2021~

Jeg ringte. Det er nok en forkjølelse på vei tror jeg. Noe er det. Jeg er helt skutt etter en våkenatt hvor jeg bare lå og svetta. Har også vært i nærkontakt med et familiemedlem som er i karantene pga nærkontakt med en smitta, så da holder jeg meg hjemme i dag, så får jeg se i morgen.

Lurt at du er hjemme ja.

Jeg ringte. Det er nok en forkjølelse på vei tror jeg. Noe er det. Jeg er helt skutt etter en våkenatt hvor jeg bare lå og svetta. Har også vært i nærkontakt med et familiemedlem som er i karantene pga nærkontakt med en smitta, så da holder jeg meg hjemme i dag, så får jeg se i morgen.
Støtter det valget. Masse god bedring!

Ungene prøve seg mer på slålom i dag. Ikke optimale forhold i alle løyper og bakker, men barneområdene er visst grei. Og jeg trives best der selv :p er ikke en racer :hilarious:

God morgen. 0 grader og strålende sol her.
Jeg forbanner d-vitamindråper til spedbarn, for de dråpene gir så mageknip. Får så vondt av gutten min..

Ungene prøve seg mer på slålom i dag. Ikke optimale forhold i alle løyper og bakker, men barneområdene er visst grei. Og jeg trives best der selv :p er ikke en racer :hilarious:
Deilig med skikkelig vinterferie! Her er all snøen vekk. Forhåpentligvis kommer vi oss på hytta i påsken.

Strålende sol ute. Har lyst til å komme meg ut i finværet, men venter på fremdeles på chatten til IKEA.

Begynner virkelig å bli lei denne koronaen nå.
Da er vi ned stengt, kanskje åpne litt opp igjen, la oss prøve det.
Nei vet du hva, jeg tror vi stenger litt ned igjen like vel jeg...
Og så går no dagane....
Ja sånn går dagene. Er. oxå lei av koronaen vil ting skall bli mer normalt igjen

Lurt å holde seg hjemme da ja. God bedring!

Bestilt time til koronatest for å være på den sikre sida. Test nr. 4:wacky:
Sikker ikke kjekt med test nr 4.Men det er supert att du gjør det før att vær på den sikre siden.
Jeg selv har aldri tatt en koronatest pga jeg ikke har vart syk med symtomer eller nær kontakt med andre som har påvist korona.

Hadde nok selv holdt med til barneområdene visst jeg sko var på bakken :p

God morgen. 0 grader og strålende sol her.
Jeg forbanner d-vitamindråper til spedbarn, for de dråpene gir så mageknip. Får så vondt av gutten min..
Æsjda. Hvilke dråper får han? Har hørt om flere som får knip av de med kokosolje (mener jeg det var).
Jeg er lykkelig over å slippe å knote med tran. Ødela mange klær med det til eldstemann.

Deilig med skikkelig vinterferie! Her er all snøen vekk. Forhåpentligvis kommer vi oss på hytta i påsken.
Vi er på hytten nå. Herlig :)

Vi har planer om å innta vår spartanske hytte, som ikke har innlagt vann og ikke vei helt fram, i påsken. Spent på hvordan det blir med baby, men gleder meg vilt til å komme dit. Klarte ikke å komme meg opp dit på tampen av svangerskapet.

Back
Topp