Mars 2021

Spennende!!! Hvordan gikk uttaket da? :D Har du fått satt inn også?
Veldig spennende!! selve uttaket gikk greit, de hadde litt vanskeligheter som gjorde at de måtte trykke på eggstokkene om det gir mening, kanskje derfor jeg føler meg mørbanket:wacky:
Ikke innsett foreløpig, venter i spenning på utviklingen<3

Her går det sakte men sikkert fremover. Har begynt å få menssmerter, noe jeg bruker å få rundt 7 dager før mensen. Så jeg håper at det stemmer nå også! Neste uke blir nervepirrende i forhold til om mensen kommer eller ikke.

Hvordan går det med deg og testetrangen da? :p

Testene kom i posten idag. Så eh... spørs om det blir en test eller to i helga.

Veldig spennende!! selve uttaket gikk greit, de hadde litt vanskeligheter som gjorde at de måtte trykke på eggstokkene om det gir mening, kanskje derfor jeg føler meg mørbanket:wacky:
Ikke innsett foreløpig, venter i spenning på utviklingen<3

Au :banghead: Håper på at du får satt inn et perfekt egg snart ❤ Når får du vite mer?

Kontroll ferdig. 2 egg på 15, 2 på 14, 3 på 12. uttak på onsdag. Over 30.000,- på medisiner på dette forsøket:woot::wtf:. Vi fikk velge innsett dag om noen overlever. Blasto innsett på mandag, eller sette inn to på fredag. Vell og merke om de overlever og det er fler enn en.

Kontroll ferdig. 2 egg på 15, 2 på 14, 3 på 12. uttak på onsdag. Over 30.000,- på medisiner på dette forsøket:woot::wtf:. Vi fikk velge innsett dag om noen overlever. Blasto innsett på mandag, eller sette inn to på fredag. Vell og merke om de overlever og det er fler enn en.

30k :wtf

Hva tror du dere kommer til å gå for? :)

Oi så dyrt! Er du privat? Får du velge 2 da? :)

Noen som vet hvor mye en follikkel vokser hver dag?? Jeg har små, men ny kontroll på tirsdag så håper jeg får uttak på torsdag! :)

Egguttak ferdig, første gang for meg. Var så redd og kvalm og alt sammen.
Fikk bare ut 3 egg, hadde håpet på flere siden det var så mange eggposer. Så er litt skuffa, men samtidig er jo 3 mer enn 0, prøver å tenke positivt :smiley-angelic001

Fikk bare ut 3 egg, hadde håpet på flere siden det var så mange eggposer. Så er litt skuffa, men samtidig er jo 3 mer enn 0, prøver å tenke positivt :smiley-angelic001
Jeg heier!! Antallet har ikke så mye å si, man trenger bare 1 egg for å få en baby:D

Skjønner skuffelsen din :Heartred Håper kvaliteten er super så kan dette bli veldig bra :)

Her er jeg på cd 5,dag 3 med letrozol i andre syklus etter MA. Ultralyd om en uke. Er helt overbevist om at dette ikke går og er temmelig negativ her :banghead: Jeg må bare skrive at det er så sykt urettferdig alt vi må gjennom!

Her er jeg på cd 5,dag 3 med letrozol i andre syklus etter MA. Ultralyd om en uke. Er helt overbevist om at dette ikke går og er temmelig negativ her :banghead: Jeg må bare skrive at det er så sykt urettferdig alt vi må gjennom!
Høsteple ❤️ Jeg er så enig med deg! Håper det er din tur denne gangen ❤️

Oi så dyrt! Er du privat? Får du velge 2 da? :)

Noen som vet hvor mye en follikkel vokser hver dag?? Jeg har små, men ny kontroll på tirsdag så håper jeg får uttak på torsdag! :)
Krysser fingrer for deg. Ja er privat , vårt forsøk nummer 6. så kjenner det koster. Mine hadde vokst fra 10 til 14/15 på litt over to døgn.

Back
Topp