Mars 2021

Det ble innsett fredag 12. Heldigvis litt utpå dagen, så kan være på jobb først og distrahere meg selv:D
Oppstart Cyclogest imorgen. Spent på den og evt. bivirkninger:wideyed:

Det ble innsett fredag 12. Heldigvis litt utpå dagen, så kan være på jobb først og distrahere meg selv:D

Jeg blir ekstremt irritabel og sinna på cyclogest. Hater den medisinen, men det må vel til :hungover:

Syns ikke Cyclogest var det kjekkeste i verden, men det må jo bare til! Jeg ble så sinnsykt sint og emosjonell av de. Oooogså fikk jeg ekstremt mye luft i magen :oops:

Blir innsett på meg nå på torsdag, og start av cyclogest i dag:p Bare brukt lutinus før, så spent på bivirkninger jeg også!

Jeg blir ekstremt irritabel og sinna på cyclogest. Hater den medisinen, men det må vel til :hungover:
Syns ikke Cyclogest var det kjekkeste i verden, men det må jo bare til! Jeg ble så sinnsykt sint og emosjonell av de. Oooogså fikk jeg ekstremt mye luft i magen :oops:
Kan bli to spennende uker da:p
Måtte først lete gjennom alle apotek i byen for å finne medisinen. Det var ikke noe alle hadde:rolleyes:

Kan bli to spennende uker da:p
Måtte først lete gjennom alle apotek i byen for å finne medisinen. Det var ikke noe alle hadde:rolleyes:

Du får tenke på at innsatsen din går til et godt formål :hilarious:
Ja, det er faktisk produksjons- og leveringsvansker på den fikk jeg vite da jeg skulle ta den ut :eek:

Du får tenke på at innsatsen din går til et godt formål :hilarious:
Ja, det er faktisk produksjons- og leveringsvansker på den fikk jeg vite da jeg skulle ta den ut :eek:
Fikk heldigvis tak i den, så nå er begge eskene kjøpt inn. Turte ikke ta sjansen på at de var tom når jeg skulle ha eske nr 2:rolleyes:

Hvordan gikk det mtp på vekt forresten? Jeg har gått 2 uker på prednisolon og allerede gått opp 2kg :eek: det er jo litt krise!
Gikk bra ift. vekta, heldigvis tillater St. Olavs bmi på 33 ved fryseforsøk. 1 kg opp nå siden det er eggløsning, så den vipper opp og ned:p
Håper jeg lykkes med fryseforsøket, for ved ferskforsøk må jeg ha bmi på under 32:depressed: og da har jeg nesten 6kg for mye:oops:

Hvor lenge tenker dere å vente før test?
Forsøker å få tiden til å gå, så lurer hvordan dere tenker:)
Jeg tar ikke sjansen på å teste før 14 dager etter innsett, siden jeg i desember hadde kjemisk og fikk positivt en uke etter innsett for så å oppleve at den var negativ når testdatoen kom:shifty: tok også hcg som var forhøyet, for så å stige og deretter synke etter noen dager:sorry:
Så vil ikke gi meg selv falske forhåpninger denne gangen, og venter til jeg er helt sikker❤️
Lurer på om Lutinus «holdt» fast egget, for blødningene begynte 3 dager etter jeg sluttet med de:bored:

Gikk bra ift. vekta, heldigvis tillater St. Olavs bmi på 33 ved fryseforsøk. 1 kg opp nå siden det er eggløsning, så den vipper opp og ned:p
Håper jeg lykkes med fryseforsøket, for ved ferskforsøk må jeg ha bmi på under 32:depressed: og da har jeg nesten 6kg for mye:oops:
Uff ja forstår så godt, det er absolutt et uromoment :bag: godt å lese om grensen på 33 ved frys, det visste jeg ikke!

Nei, det blir ikke innsett i mars fordi kroppen min er helt ut og kjører. Men den syklusen jeg har nå avgjør om det blir innsett neste syklus. For dersom mensen kommer til planlagt tid så kræsjer det med påsken og alt blir utsatt til mai. Men dersom mensen blir utsatt med minst 5 dager så blir det innsett rett etter påsken :)

Hvordan går det med deg da? :)

samme tilfelle her i gården! Jeg har lyst å slå til hele verden så frustrerende og dritt denne ventingen er. Har worst case scenario i hodet om nye koronatiltak som hindrer reise, mensen gjør at innsett faller på påsken, og er vi heldig rekker vi ett innsett før st olavs tar sommerferie

Hvor lenge tenker dere å vente før test?
Forsøker å få tiden til å gå, så lurer hvordan dere tenker:)
Jeg tar ikke sjansen på å teste før 14 dager etter innsett, siden jeg i desember hadde kjemisk og fikk positivt en uke etter innsett for så å oppleve at den var negativ når testdatoen kom:shifty: tok også hcg som var forhøyet, for så å stige og deretter synke etter noen dager:sorry:
Så vil ikke gi meg selv falske forhåpninger denne gangen, og venter til jeg er helt sikker❤️
Lurer på om Lutinus «holdt» fast egget, for blødningene begynte 3 dager etter jeg sluttet med de:bored:

Spennende med rugedager ❤️ Jeg tenker også å vente til 14 dager etter innsett med å teste. Fikk såvidt positiv test da forrige gang, så orker ikke utsette meg selv for unødvendige nederlag

Jeg har erfaringer med at Lutinus klusser det skikkelig til med mensen. Gikk faktisk to uker på overtid en gang!

Har ikke vært så aktiv her. Går veldig inn og ut av dette og prøver holde meg oppdatert og distrahert med andre ting. Jo lengre ut i dette vi kommer merker jeg at flere stressmomenter dukker opp. Ser egentlig for meg at forsøket blir avbrutt pga korona, for tidlig eggløsning eller overstimulering. Virkelig i det positive hjørnet

Er på dag 4 med sprøyter nå og føler meg skikkelig tung og det presser på i korsryggen og magen. Synes det er lange seige dager frem til sjekk på fredag. Hvordan var stimuleringsperioden for dere?

Har ikke vært så aktiv her. Går veldig inn og ut av dette og prøver holde meg oppdatert og distrahert med andre ting. Jo lengre ut i dette vi kommer merker jeg at flere stressmomenter dukker opp. Ser egentlig for meg at forsøket blir avbrutt pga korona, for tidlig eggløsning eller overstimulering. Virkelig i det positive hjørnet

Er på dag 4 med sprøyter nå og føler meg skikkelig tung og det presser på i korsryggen og magen. Synes det er lange seige dager frem til sjekk på fredag. Hvordan var stimuleringsperioden for dere?
Er på dag 6 i dag, veldig høy dose men kjenner ikke noe til det enda. Er mitt 6. forsøk så spent på kontroll på onsdag. Hvor mange gang har du prøvd? Er mange som føler seg tung i kroppen, håper dagene går fort for deg. Hvilken medisiner går du på?

Back
Topp