Merket at min positive el-test denne måneden etter stimulering var svakere enn den pleier å være. Kanskje opplever du lignende![]()
Det tror jeg du kan ha rett i! Alt er jo på bærtur, så det gir mening at el testene ikke er helt normale heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merket at min positive el-test denne måneden etter stimulering var svakere enn den pleier å være. Kanskje opplever du lignende![]()
Så spennende med uttak
Jeg var på UL på CD8 og CD10. Slimhinna var vel rundt 6 mm og eggposene 8 mm eller mindre. Hadde 20 på hver side.
Gyn mente det bare var tidlig i forløpet enda siden slimhinna stemte overens med størrelsen, men siden det nesten ikke hadde vært noe utvikling mellom onsdag og fredag ville klinikken avbryte. Jeg hadde jo allerede kjøpt inn medisiner til og med søndag så fikk til slutt mast meg til å fortsette til da. Følte ikke det var noe å tape på det.
Nei, det blir ikke innsett i mars fordi kroppen min er helt ut og kjører. Men den syklusen jeg har nå avgjør om det blir innsett neste syklus. For dersom mensen kommer til planlagt tid så kræsjer det med påsken og alt blir utsatt til mai. Men dersom mensen blir utsatt med minst 5 dager så blir det innsett rett etter påsken
Hvordan går det med deg da?![]()
Veldig spent på om det blir fryseegg, det var det vi satset sånn på når vi startet med ivf. Ønsker oss fryseren full så vi kan få en stor familie, men har skjønt at det kan bli vanskelig. Er uansett fornøyd hvis vi får én til nå slik ståa er Så spennende! Når tenker du teste?Ah, skjønner. Da satser du på innsett rett etter påske slik jeg har skjønt det?
Det går bra med meg. Helga har gått fort og jeg er hele 4dpo idagVeldig spent på om det blir fryseegg, det var det vi satset sånn på når vi startet med ivf. Ønsker oss fryseren full så vi kan få en stor familie, men har skjønt at det kan bli vanskelig. Er uansett fornøyd hvis vi får én til nå slik ståa er
![]()

Så spennende! Når tenker du teste?
Håper resten av tiden går fort fram til test![]()

Da gjør jeg det, blir sikkert mest rett ettersom peak var i gårJeg ville meldt inn igår. Her er sist syklus hos meg der jeg meldte inn ved peak til sykehuset. Tok digitale tester samtidig, og den slo ut ved peak
Vis vedlegget 350864
Ah, skjønner. Da satser du på innsett rett etter påske slik jeg har skjønt det?
Det går bra med meg. Helga har gått fort og jeg er hele 4dpo idagVeldig spent på om det blir fryseegg, det var det vi satset sånn på når vi startet med ivf. Ønsker oss fryseren full så vi kan få en stor familie, men har skjønt at det kan bli vanskelig. Er uansett fornøyd hvis vi får én til nå slik ståa er
![]()

Fortsatt ikke hørt noe fra klinikken om fryseegg... begynner å miste trua på at det blir noen på frys og da mister jeg også automatisk trua på det som er satt inn.
Når kan jeg forvente svar tror dere?
Skal de fryses ned i dag? De bruker å sende melding etter at de er fryst ned i så fall. Men du kan jo sende mail eller ringe litt senere på dagen dersom du fremdeles ikke har hørt noe. Og om det ikke blir noen på frys så trenger det ikke å bety at egget som ble satt inn er dårlig altså! Ikke mist håpet ❤
Tolka det som de skal fryses på dag 5, altså idag. Skal sende dem mail imorgen hvis jeg ikke hører noe.
Du hadde uttak på onsdag? Da stemmet det med at de skal fryses i dagHåper på at du får gode nyheter i dag ❤
Ah, skjønner. Da satser du på innsett rett etter påske slik jeg har skjønt det?
![]()

Hei, gratulerer så mye som ruger!
Kan jeg spørre om du med 4 dpo mener rugedag 4? Ser mange bruker dpo (days past ovulation) om det jeg har tenkt er rugedag (RD), så blir litt forvirra når jeg prøver å forstå hvor folk er i rekka![]()
Jeg regner uttaksdagen som EL. Rugedag er vel hvor mange dager man har gått med egget? Sånn sett vil det variere med hvor gammelt egg man har satt inn. Jeg liker best å bruke dpo for da er man ikke tvil hvor man er i løypa![]()
Aha, er det 4 dager siden uttaket ditt da?
Når jeg skrev den meldingen du siterte var det 4 dager siden uttak ja![]()

Skjønner, takk for svarLykke til videre i prosessen! Jeg ruger selv, og det føles som en egen thriller
![]()
Begynner å lure på om de fryser de imorgen? Skal uansett vente til imorgen med å ta kontakt![]()