Mars 2018

Da var innsettet over![emoji5] To egg ble satt inn. Et 5cella og et 2 cella. (Dette de mener med 5 delt og 2 delt?) Det på to var ikke heilt optimalt, men de mente det hadde en sjangse. Så jeg er suuuuper spent nå. Testedag 05.04, heldigvis er påsken nå så dagene må gå fort[emoji1]

Testedag samme dag vi, jeg satte inn et 8 delt i går... verdens værste natt, med svetting, drømming og urolig kropp.... men kjære vene, alt taes i mot med glede..

Testedag samme dag vi, jeg satte inn et 8 delt i går... verdens værste natt, med svetting, drømming og urolig kropp.... men kjære vene, alt taes i mot med glede..
Jeg hadde også 8delt i går:) men testedag 9! Når tror du at du tester?

Jeg hadde også 8delt i går:) men testedag 9! Når tror du at du tester?

Ikke peiling..... men venter ihvertfall ikke så lenge som til 5.4 :wacky: hva tenker du?

Ikke peiling..... men venter ihvertfall ikke så lenge som til 5.4 :wacky: hva tenker du?
Om ei uke burde jeg kunne teste. Men er usikker. Blir å samles med hele familien min i påsken og da må jeg kjenne på da om jeg vil teste mens jeg er med dem eller om jeg skal vente. Det går på om det er rom for om jeg er veldig glad eller veldig lei meg. Jeg må ta det som det kommer! Men senest rett etter påske, altså den 2 eller 3.

Om ei uke burde jeg kunne teste. Men er usikker. Blir å samles med hele familien min i påsken og da må jeg kjenne på da om jeg vil teste mens jeg er med dem eller om jeg skal vente. Det går på om det er rom for om jeg er veldig glad eller veldig lei meg. Jeg må ta det som det kommer! Men senest rett etter påske, altså den 2 eller 3.

Tipper jeg tar den første på påskeaften jeg, men det er fordi jeg har hinsides mange tester liggende...

Tok en graviditetstest nå, bare for moro skyld og sammenligne ovitrelle streker med imorra. Men den var helt negativ. Betyr det at ovitrelle er helt ute av kroppen? Va på do kl 11, og så nå nettopp når jeg tok testen, så var jo mange timer i mellom!

Tok en graviditetstest nå, bare for moro skyld og sammenligne ovitrelle streker med imorra. Men den var helt negativ. Betyr det at ovitrelle er helt ute av kroppen? Va på do kl 11, og så nå nettopp når jeg tok testen, så var jo mange timer i mellom!

Da er nok ovitrelle ute ja[emoji1303][emoji1303][emoji5][emoji5]

Så kjapt den var ute! Tok den for en uke siden, men så spennende å teste etterhvert nå da om det kommer strek :)

Min var også ute etter en uke[emoji1303][emoji5] blir spennende å se de neste dagene nå da[emoji7]

Åå, blir spennende å følge med :) håper dagene går fort, helt grusomt bare 1 dag siden innsett føles som mange uker, haha

hvor mange dpo er du?

Back
Topp