Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg startet 5 dpo så at jeg kunne se når ovitrelle var borte, men den va borte den så fikk bare hvit. Men er 8 dpo idag og kan skymte en svaaak strek![]()
Nå skjønte jeg.. hjelper å prøve seg frem hehe.. jeg syns hvertfall jeg kan skymte en svaaak strek her![]()
så herlig at du har utslag[emoji7]Litt tydligere strek nå på ettermiddagenAltså tok en til nå i ettermiddag
![]()
så herlig at du har utslag[emoji7]
satt du inn to denne gangen?[emoji4]Ja er detMen herregud jeg har lyst å ta ny test hele tida hehe.. men er såå spent på om der er en eller to inni der
![]()
Oi så spennende!! [emoji1] Jeg lurer litt selv side jeg fikk så tidlig utslag,men har bare satt inn ett altså..Ja gjorde det!![]()
Oi så spennende!! [emoji1] Jeg lurer litt selv side jeg fikk så tidlig utslag,men har bare satt inn ett altså..

Med mindre mageknip, diaré og en vanvittig tørst om natta er blitt et gravidtegn, så er det vel bare hvite pinner i vente denne gangen også....Da ruger jeg på et lite embryo også. Det ble satt inn på dag 3 denne gangen..Jeg ble veldig skuffet da det ikke ble innsett på dag 5 men jeg får vel stole på legene.
Åå, blir spennende å følge medhåper dagene går fort, helt grusomt bare 1 dag siden innsett føles som mange uker, haha
Dagens tester 14 dpo.. vil det si jeg er 4+0 idag?![]()
Da ruger jeg på et lite embryo også. Det ble satt inn på dag 3 denne gangen..Jeg ble veldig skuffet da det ikke ble innsett på dag 5 men jeg får vel stole på legene.
Har du noooe som helst tegn?
Huff nei, merker ingenting. Kanskje litt murringer, men går på lutinus så vet ikke helt hva som kommer av det. Du da, har du begynt å teste?![]()

hvilken dag er du nå?Testet i dag, ikke antydninger til noenting....
Jeg er bare ekstremt tørst om natta, ellers tror jeg resten er Lutinus..
Har du testet enda?