Mars 2018

Hmm! Høres ikke dumt ut, men jeg er skeptisk til å ikke si ifra:P

De ringte nå å sa at vi skal gå på menopur denne runden men vi tar en pause denne syklusen siden vi reiser til Spania om 3 uker, så da rekker vi ikke kontroll og innsett før den tid :/ men vi er borte en uke og jeg får mensen i det jeg kommer hjem, så da får vi startet opp fort igjen :)

Du kan jo bare si det, de kan jo ikke nekte deg uansett! St.Olavs ble bare sure når jeg spurte om scratching og støttemedisin, derfor jeg valgte å ikke si noe![emoji5]

Tida går jo fort når dere drar bort, og min erfaring at en liten pause med litt ferie bare er positivt[emoji5]

Du kan jo bare si det, de kan jo ikke nekte deg uansett! St.Olavs ble bare sure når jeg spurte om scratching og støttemedisin, derfor jeg valgte å ikke si noe![emoji5]

Tida går jo fort når dere drar bort, og min erfaring at en liten pause med litt ferie bare er positivt[emoji5]

Sant nok!

Ja jeg tror der skal bli godt. Skal reise med hele svigerfamilien så det kan forsåvidt bli interresant :P men men ! Blir utrolig deilig å komme seg bort :)

Sant nok!

Ja jeg tror der skal bli godt. Skal reise med hele svigerfamilien så det kan forsåvidt bli interresant :P men men ! Blir utrolig deilig å komme seg bort :)

Håper dere får en super ferie, og en fin påske før det[emoji173]️

Det burde du absolutt gjøre! Tror det kan ha vært en av grunnene til at vi lyktes nå[emoji7][emoji7]
De utfører det i Tromsø på sykehuset ettersom jeg forsto[emoji4]så noen offentlige tilbyr vel det. Skal snakke med klinikken neste uke og legge opp en plan for evt neste uttak.
Hvor langt er du på vei?

De utfører det i Tromsø på sykehuset ettersom jeg forsto[emoji4]så noen offentlige tilbyr vel det. Skal snakke med klinikken neste uke og legge opp en plan for evt neste uttak.
Hvor langt er du på vei?

Jøss, så bra!! Er jo mange som endelig lykkes etter å ha utført det[emoji5]

Jeg er 8+6 idag[emoji5]

Jøss, så bra!! Er jo mange som endelig lykkes etter å ha utført det[emoji5]

Jeg er 8+6 idag[emoji5]
Nærmer seg 12 uker[emoji4]
Ja, legen sa vi kunne godt prøve det men det var ikke bevisst at det var årsaken til at man blir gravid etter det. Hun er heldigvis med på å prøve ut forskjellige metoder. Jeg nevnte prednisolon også.

Jeg har blitt ruger idag. De tok opp begge fra frys og det ene overlevde ikke så vi har ingen igjen.

Men 1 egg inn da?

Jeg skal på innsett etterpå, så da ruger vi antakelig fra samme dag. :happy:

Nærmer seg 12 uker[emoji4]
Ja, legen sa vi kunne godt prøve det men det var ikke bevisst at det var årsaken til at man blir gravid etter det. Hun er heldigvis med på å prøve ut forskjellige metoder. Jeg nevnte prednisolon også.

Nærmer seg heldigvis[emoji7]

Det er sant at det ikke er bevist, men at så mange lykkes etter det kan jo ikke være bare tilfeldigheter! Og det brukes mye i utlandet[emoji5] og i likhet med alle andre ting, så er det ikke nødvendigvis slik at en ting som fungerer på en person fungerer på en annen! Var den begrunnelsen St.Olavs ga meg.. at siden det ikke fungerer på alle, så gjennomfører de det ikke! Men slik er det jo egentlig med alt! Så jeg synes det er dumt at de ikke kan prøve litt mer individuelle tilpasninger! Så det er bra legen din er åpen for det!!

Hva sa legen om Prednisolon da? Jeg fikk blankt nei av St.Olavs på dette også, men ordnet meg det på egenhånd og har gått på en lavdose til og med idag![emoji12]

Men 1 egg inn da?

Jeg skal på innsett etterpå, så da ruger vi antakelig fra samme dag. :happy:
Ett 4dagers ja. Hvor gammelt er det du skal sette inn? Vi får huske på hverandre når det begynner å nærme seg testing! Har ikke test på sykehus før 9 april, tester nok lenge før det.

Jeg blir med her i mars gruppen :) På vårt 2 forsøk fikk jeg 4 på frys å er disse vi skal prøve på nå. Innsett i morgen så kjenner jeg er super spent! Første gang med fryseforsøk :)

Jeg blir med her i mars gruppen :) På vårt 2 forsøk fikk jeg 4 på frys å er disse vi skal prøve på nå. Innsett i morgen så kjenner jeg er super spent! Første gang med fryseforsøk :)
Velkommen! Hadde første innsett av fryst i dag. 4 dagers. Hvor gammelt er det du skal sette inn?

Velkommen! Hadde første innsett av fryst i dag. 4 dagers. Hvor gammelt er det du skal sette inn?

Så spennende. Er det i naturlig syklus? :)

Det er to dagers jeg har :)
Veldig spent på opptiningen kjenner jeg. Har fått fryst ned 1+1+2.

Så spennende. Er det i naturlig syklus? :)

Det er to dagers jeg har :)
Veldig spent på opptiningen kjenner jeg. Har fått fryst ned 1+1+2.
Nei jeg har styrt syklus. Her overlevde ett av to og vi har ikke flere igjen på frys. Skjønner du er spent på opptining, men du har gode odds da med 4 stk! Lykke til!

Ett 4dagers ja. Hvor gammelt er det du skal sette inn? Vi får huske på hverandre når det begynner å nærme seg testing! Har ikke test på sykehus før 9 april, tester nok lenge før det.

2 dagers her... Testedag 5.4... dyrker 3 egg videre til mandag...

Tusen takk :)) Krysser fingrene for at det er det perfekte egget du fikk! :) Blir spennende å følge med deg! Når tenker du teste? :)

Tusen takk :)) Krysser fingrene for at det er det perfekte egget du fikk! :) Blir spennende å følge med deg! Når tenker du teste? :)
Ja vi får følge hverandre siden vi er så tett! Om ei uke burde jeg kunne teste. Men er usikker. Blir å samles med hele familien min i påsken og da må jeg kjenne på da om jeg vil teste mens jeg er med dem eller om jeg skal vente. Det går på om det er rom for om jeg er veldig glad eller veldig lei meg. Jeg må ta det som det kommer! Enn du?

Back
Topp