Huff...her var den også helt hvit. Har testet 3 morgener nå og den er fortsatt hvit.Nei,den va jo blendahvit...ingen antydning til strek samme hvor mye jeg kikka..!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff...her var den også helt hvit. Har testet 3 morgener nå og den er fortsatt hvit.Nei,den va jo blendahvit...ingen antydning til strek samme hvor mye jeg kikka..!
Lykke til i dag[emoji4]Da har jeg våkna opp av narkose her i Latvia, fire fine egg tatt ut! Krysser fingrene nå på at det blir noe å sette inn til onsdag!
Gikk igrunn overaskende bra dette her, gruer meg helt sykt men ser nå i ettertid at det ikke var noe å grue seg til
Nei så kjedelig!! Hvorfor skjedde det tro?Det ble ikke noe innsett på oss i går alikevel :/ livmorhinnen hadde blitt enda tynnere og var på 4,2 på det aller tykkeste![]()
Såå kjipt! Fortsatt hvit her også! I dag er testdagen..må vel bare innse at det ikke gikk denne gang heller.Huff...her var den også helt hvit. Har testet 3 morgener nå og den er fortsatt hvit.
Nei så kjedelig!! Hvorfor skjedde det tro?

test dato er 5 april
Har testedag 26 mars. 19 dager ruging i Tromsø.Såå kjipt! Fortsatt hvit her også! I dag er testdagen..må vel bare innse at det ikke gikk denne gang heller.
Er du kommet til testdagen?
Rart at det er så forsjellig?Har testedag 26 mars. 19 dager ruging i Tromsø.
Lykke til❤ Måtte tiden gå fort...! Hvordan er formen etter uttak..?Da ruger jeg på to embryotest dato er 5 april
![]()
Lykke til❤ Måtte tiden gå fort...! Hvordan er formen etter uttak..?
Har fortsatt vondt i magen, men trur det er luftsmerter.Ja det er rart. Det var 3 dagers egg. Men rugetiden er like lang på blasto også.Rart at det er så forsjellig?
Hvor langt var eggene kommet før de ble satt inn da?
Jeg fikk beskjed om å stoppe med lutinus og progynova i dag siden testen var negativ,men tenkte å fortsette til fredag da jeg uansett skal ta HCG blodprøve (1 gang per mnd etter operasjon). Klamrer meg fast i håper..
Gud så leit for dere[emoji21]har de nevnt noe annen medisin du kan prøve neste gang?Aner ikke:/ vi sliter med tynn slimhinne, men jeg kan ikke huske at den har blitt tynnere etter kontroll før:/
Aner ikke:/ vi sliter med tynn slimhinne, men jeg kan ikke huske at den har blitt tynnere etter kontroll før:/
Unnskyld at jeg kupper kommentaren din, jeg snakket med legen min på IVF og de utfører scratching så det er mulig at jeg får det neste gang hvis vi velger et uttak til[emoji4]Uff, så utrolig leit at det ikke ble innsett[emoji20][emoji20] har du prøvd scratching? Det ga meg rekordtykk slimhinne i dette forsøket hvor vi lyktes nå[emoji5]
Unnskyld at jeg kupper kommentaren din, jeg snakket med legen min på IVF og de utfører scratching så det er mulig at jeg får det neste gang hvis vi velger et uttak til[emoji4]

Gud så leit for dere[emoji21]har de nevnt noe annen medisin du kan prøve neste gang?
Uff, så utrolig leit at det ikke ble innsett[emoji20][emoji20] har du prøvd scratching? Det ga meg rekordtykk slimhinne i dette forsøket hvor vi lyktes nå[emoji5]
Nei, men jeg har hørt om det bare. Er det noe di tilbyr i Porsgrunn ? Og var det vondt? [emoji12]
Nei, de offentlige klinikkene tilbyr det ikke! Jeg tok det privat i Trondheim! Og har ikke sagt det til St.Olavs[emoji12] var litt vondt ja, men tok max et min!! Og var ikke vondt etterpå[emoji5] anbefaler deg å sjekke det ut!!