Mars 2018

Nei,den va jo blendahvit...ingen antydning til strek samme hvor mye jeg kikka..!
Huff...her var den også helt hvit. Har testet 3 morgener nå og den er fortsatt hvit.

Da har jeg våkna opp av narkose her i Latvia, fire fine egg tatt ut! Krysser fingrene nå på at det blir noe å sette inn til onsdag!

Gikk igrunn overaskende bra dette her, gruer meg helt sykt men ser nå i ettertid at det ikke var noe å grue seg til
Lykke til i dag[emoji4]

Det ble ikke noe innsett på oss i går alikevel :/ livmorhinnen hadde blitt enda tynnere og var på 4,2 på det aller tykkeste :(
Nei så kjedelig!! Hvorfor skjedde det tro?

Huff...her var den også helt hvit. Har testet 3 morgener nå og den er fortsatt hvit.
Såå kjipt! Fortsatt hvit her også! I dag er testdagen..må vel bare innse at det ikke gikk denne gang heller.
Er du kommet til testdagen?

Såå kjipt! Fortsatt hvit her også! I dag er testdagen..må vel bare innse at det ikke gikk denne gang heller.
Er du kommet til testdagen?
Har testedag 26 mars. 19 dager ruging i Tromsø.

Har testedag 26 mars. 19 dager ruging i Tromsø.
Rart at det er så forsjellig?
Hvor langt var eggene kommet før de ble satt inn da?
Jeg fikk beskjed om å stoppe med lutinus og progynova i dag siden testen var negativ,men tenkte å fortsette til fredag da jeg uansett skal ta HCG blodprøve (1 gang per mnd etter operasjon). Klamrer meg fast i håper..

Rart at det er så forsjellig?
Hvor langt var eggene kommet før de ble satt inn da?
Jeg fikk beskjed om å stoppe med lutinus og progynova i dag siden testen var negativ,men tenkte å fortsette til fredag da jeg uansett skal ta HCG blodprøve (1 gang per mnd etter operasjon). Klamrer meg fast i håper..
Ja det er rart. Det var 3 dagers egg. Men rugetiden er like lang på blasto også.
Jeg har ikke meldt inn enda at testen var negativ. Har sluttet med Lutinus. Har begynt å spotte så mensen er på vei.

Aner ikke:/ vi sliter med tynn slimhinne, men jeg kan ikke huske at den har blitt tynnere etter kontroll før:/
Gud så leit for dere[emoji21]har de nevnt noe annen medisin du kan prøve neste gang?

Aner ikke:/ vi sliter med tynn slimhinne, men jeg kan ikke huske at den har blitt tynnere etter kontroll før:/

Uff, så utrolig leit at det ikke ble innsett[emoji20][emoji20] har du prøvd scratching? Det ga meg rekordtykk slimhinne i dette forsøket hvor vi lyktes nå[emoji5]

Uff, så utrolig leit at det ikke ble innsett[emoji20][emoji20] har du prøvd scratching? Det ga meg rekordtykk slimhinne i dette forsøket hvor vi lyktes nå[emoji5]
Unnskyld at jeg kupper kommentaren din, jeg snakket med legen min på IVF og de utfører scratching så det er mulig at jeg får det neste gang hvis vi velger et uttak til[emoji4]

Unnskyld at jeg kupper kommentaren din, jeg snakket med legen min på IVF og de utfører scratching så det er mulig at jeg får det neste gang hvis vi velger et uttak til[emoji4]

Det burde du absolutt gjøre! Tror det kan ha vært en av grunnene til at vi lyktes nå[emoji7][emoji7]

Sitter å krysser alt jeg har for at jeg ikke får tlf de nærmeste timene, da blir det innsett i dag :smiley-angelic001

Nei, men jeg har hørt om det bare. Er det noe di tilbyr i Porsgrunn ? Og var det vondt? [emoji12]

Nei, men jeg har hørt om det bare. Er det noe di tilbyr i Porsgrunn ? Og var det vondt? [emoji12]

Nei, de offentlige klinikkene tilbyr det ikke! Jeg tok det privat i Trondheim! Og har ikke sagt det til St.Olavs[emoji12] var litt vondt ja, men tok max et min!! Og var ikke vondt etterpå[emoji5] anbefaler deg å sjekke det ut!!

Nei, de offentlige klinikkene tilbyr det ikke! Jeg tok det privat i Trondheim! Og har ikke sagt det til St.Olavs[emoji12] var litt vondt ja, men tok max et min!! Og var ikke vondt etterpå[emoji5] anbefaler deg å sjekke det ut!!

Hmm! Høres ikke dumt ut, men jeg er skeptisk til å ikke si ifra:P

De ringte nå å sa at vi skal gå på menopur denne runden men vi tar en pause denne syklusen siden vi reiser til Spania om 3 uker, så da rekker vi ikke kontroll og innsett før den tid :/ men vi er borte en uke og jeg får mensen i det jeg kommer hjem, så da får vi startet opp fort igjen :)

Back
Topp