Mars 2018

En uke siden innsett og har skikkelig mensfølelse.. så mistet litt motet.. men kan jo ha slike symptomer ved graviditet og da, allikevel har jeg en følelse at det ikke har klaffet. Håper det ikke stemmer!

Hvis mensen kommer - hvordan er mensen etter alle hormonene ? ble ekstremt voldsom med synarella...

Nærmer seg heldigvis[emoji7]

Det er sant at det ikke er bevist, men at så mange lykkes etter det kan jo ikke være bare tilfeldigheter! Og det brukes mye i utlandet[emoji5] og i likhet med alle andre ting, så er det ikke nødvendigvis slik at en ting som fungerer på en person fungerer på en annen! Var den begrunnelsen St.Olavs ga meg.. at siden det ikke fungerer på alle, så gjennomfører de det ikke! Men slik er det jo egentlig med alt! Så jeg synes det er dumt at de ikke kan prøve litt mer individuelle tilpasninger! Så det er bra legen din er åpen for det!!

Hva sa legen om Prednisolon da? Jeg fikk blankt nei av St.Olavs på dette også, men ordnet meg det på egenhånd og har gått på en lavdose til og med idag![emoji12]
Jeg er av den oppfatningen at offentlige klinikker ikke er like flink til å legge opp individuelle planer for hver enkel pasient som private er.
Legen min var ikke helt der når det gjaldt å prøve prednisolon men hun sa ikke nei heller.
Ja jeg leste det tidligere at du gikk på lavdose[emoji4]
Hvis vi går for ett uttak til, så vil jeg nok forsøje scratching.

Blir mest sannsynlig april på meg. Mensen har latt vente på seg i 3 uker nå. Pratet med unn i dag, og ble enig om at vi skal prøve provera hvis ikke mensen er kommet til mandag :) Hvis mensen kommer skal jeg starte på progynova, og lutinus etter innsett ;) lykke til alle som har hatt forsøk så langt :) [emoji171]

En uke siden innsett og har skikkelig mensfølelse.. så mistet litt motet.. men kan jo ha slike symptomer ved graviditet og da, allikevel har jeg en følelse at det ikke har klaffet. Håper det ikke stemmer!

Hvis mensen kommer - hvordan er mensen etter alle hormonene ? ble ekstremt voldsom med synarella...

Håper mensen holder seg borte[emoji4] Når skal du teste?[emoji4]

Blir mest sannsynlig april på meg. Mensen har latt vente på seg i 3 uker nå. Pratet med unn i dag, og ble enig om at vi skal prøve provera hvis ikke mensen er kommet til mandag :) Hvis mensen kommer skal jeg starte på progynova, og lutinus etter innsett ;) lykke til alle som har hatt forsøk så langt :) [emoji171]

Kjedelig å vente på mensen[emoji17] Masse lykke til videre og håper den mensen dukker opp veldig snart[emoji4]

Hva tror dere? må bare ta tester hver dag og se om den blir svakere ? Da er det el- sprøyta..
bda94bda99c2c648f1b6f136e6a42f7f.jpg

Ja vi får følge hverandre siden vi er så tett! Om ei uke burde jeg kunne teste. Men er usikker. Blir å samles med hele familien min i påsken og da må jeg kjenne på da om jeg vil teste mens jeg er med dem eller om jeg skal vente. Det går på om det er rom for om jeg er veldig glad eller veldig lei meg. Jeg må ta det som det kommer! Enn du?

Ja det forstår jeg veldig, jeg hadde tenkt akkurat på samme måte. Vet familien din at du holder på med dette?
Litt usikker. Begge gangene har jeg klart å holde meg til testdag, mannen har fortalt han blir så skuffet om jeg tester før[emoji23][emoji85] så har liksom klart meg av den grunn. Men jeg tar det også litt som det kommer. Er grusom lang tid de to ukene, hehe.
Nå kjenner jeg at jeg er så super spent på tlf fra sykehuset!!

Ja det forstår jeg veldig, jeg hadde tenkt akkurat på samme måte. Vet familien din at du holder på med dette?
Litt usikker. Begge gangene har jeg klart å holde meg til testdag, mannen har fortalt han blir så skuffet om jeg tester før[emoji23][emoji85] så har liksom klart meg av den grunn. Men jeg tar det også litt som det kommer. Er grusom lang tid de to ukene, hehe.
Nå kjenner jeg at jeg er så super spent på tlf fra sykehuset!!
Alle i nærmeste familie vet om dette ja. Men er litt usikker på om de kommer til å spørre om det. Så må se det an. Mannen min vil heller ikke at jeg skal teste før testedag. Men den er om to og ei halv uke! Og det er jo lenge etter påske. Så jeg kommer til å teste senest rett etter påske. Lykke til i dag!

Hva tror dere? må bare ta tester hver dag og se om den blir svakere ? Da er det el- sprøyta..
bda94bda99c2c648f1b6f136e6a42f7f.jpg

Det er i såfall en veldig sterk ovitrelle-strek til å være ti dager etter! Tror du er gravid[emoji173]️[emoji173]️

Da var innsettet over![emoji5] To egg ble satt inn. Et 5cella og et 2 cella. (Dette de mener med 5 delt og 2 delt?) Det på to var ikke heilt optimalt, men de mente det hadde en sjangse. Så jeg er suuuuper spent nå. Testedag 05.04, heldigvis er påsken nå så dagene må gå fort[emoji1]

Da var innsettet over![emoji5] To egg ble satt inn. Et 5cella og et 2 cella. (Dette de mener med 5 delt og 2 delt?) Det på to var ikke heilt optimalt, men de mente det hadde en sjangse. Så jeg er suuuuper spent nå. Testedag 05.04, heldigvis er påsken nå så dagene må gå fort[emoji1]
Hurra!

Lykke til[emoji3]

så spennende! Lykke til med rugingen:)

Back
Topp