Mars 2018

Da har jeg våkna opp av narkose her i Latvia, fire fine egg tatt ut! Krysser fingrene nå på at det blir noe å sette inn til onsdag!

Gikk igrunn overaskende bra dette her, gruer meg helt sykt men ser nå i ettertid at det ikke var noe å grue seg til
Så spennende Håper formen din er grei og at eggene blir befrukta
Bare litt nysjerrig...hvis du vil svare, hva er grunnen til at dere er i Latvia?
Ønsker deg masse lykke til❤

Så spennende Håper formen din er grei og at eggene blir befrukta
Bare litt nysjerrig...hvis du vil svare, hva er grunnen til at dere er i Latvia?
Ønsker deg masse lykke til❤

Takk :) Får ikke dekket i norge, så derfor søkte vi oss utomlands, også pga vi ville sette inn to embryo. Leste masse på nett og fant en klinikk som igrunn bare har gode tilbakemeldinger! :)
Formen er grei, øm i magen men det er vel vanlig :)

Takk :) Får ikke dekket i norge, så derfor søkte vi oss utomlands, også pga vi ville sette inn to embryo. Leste masse på nett og fant en klinikk som igrunn bare har gode tilbakemeldinger! :)
Formen er grei, øm i magen men det er vel vanlig :)
Da krysser vi fingrene for at du får satt inn to fine gullegg ❤❤
Ja,det vil være ømt noen dager..Slapp av så godt du kan og ta vare på deg selv❤

Da har jeg våkna opp av narkose her i Latvia, fire fine egg tatt ut! Krysser fingrene nå på at det blir noe å sette inn til onsdag!

Gikk igrunn overaskende bra dette her, gruer meg helt sykt men ser nå i ettertid at det ikke var noe å grue seg til

Så bra[emoji4] Blir spennende å høre åssen det går[emoji4][emoji173]️

Det ble ikke noe innsett på oss i går alikevel :/ livmorhinnen hadde blitt enda tynnere og var på 4,2 på det aller tykkeste :(

Det ble ikke noe innsett på oss i går alikevel :/ livmorhinnen hadde blitt enda tynnere og var på 4,2 på det aller tykkeste :(
Nei så trist! Hva skjer videre? Hvor lenge må du vente ?

Nei så trist! Hva skjer videre? Hvor lenge må du vente ?

Ja sikkelig kjipt:/ men han sa at så lenge det var fryseforsøk så skulle det ikke være noe særlig ventetid, og jeg skulle melde ifra når mensen kom etter lutinus slutt. Sist tok det bare et par dager så håper på det nå også:/

6 egg ut i dag, noen av de (om ikke alle) er ICSI befruktet denne gangen....

Så nå er det bare å vente og se om det blir innsett torsdag. Er veldig spent, denne gangen syns jeg de tok seg veldig god tid, renset alle folliklene og fant egg i alle... formen er knall etter uttak, har vært det hver gang, men likte kanyle og morfin bedre enn tabletter :confused:

6 egg ut i dag, noen av de (om ikke alle) er ICSI befruktet denne gangen....

Så nå er det bare å vente og se om det blir innsett torsdag. Er veldig spent, denne gangen syns jeg de tok seg veldig god tid, renset alle folliklene og fant egg i alle... formen er knall etter uttak, har vært det hver gang, men likte kanyle og morfin bedre enn tabletter :confused:

Så bra[emoji4] spennende dager fremover da[emoji2][emoji173]️

Huff, så leit! Avbrutt er værre enn negativt forsøk synes jeg.. man fikk liksom ikke sjansen engang :-/ håper du får starte rett i ny syklus!

Ja enig:/ høres litt rart ut men det er som du sier at man får jo ikke sjangsen en gang :/

Di sa at jeg skulle få gjøre det men jeg tror at innsett vil krasje med sydenturen vår i april:/ så da må vi kanskje stå over, men det er litt usikkert enda:/

Ja enig:/ høres litt rart ut men det er som du sier at man får jo ikke sjangsen en gang :/

Di sa at jeg skulle få gjøre det men jeg tror at innsett vil krasje med sydenturen vår i april:/ så da må vi kanskje stå over, men det er litt usikkert enda:/

Krysser fingrene for deg[emoji173]️ om du evt har et lite lager, kan du jo prøve å utsette TR litt med å fortsette litt lenger på Lutinus

Back
Topp