Mars 2018

Har jeg hatt naturlig eller styrt syklus egentlig?[emoji28] Har tatt en liten dose av menopure for å få frem ett egg og litt tykk slimhinne også endte det med EL sprøyte for å få EL[emoji4]

Har jeg hatt naturlig eller styrt syklus egentlig?[emoji28] Har tatt en liten dose av menopure for å få frem ett egg og litt tykk slimhinne også endte det med EL sprøyte for å få EL[emoji4]

Vet ikke hva de definerer det som, men muligens styrt? Siden du har hatt medisinhjelp til EL? Jeg er faktisk ikke sikker. Hehe, ville hørt med klinikken din :)

Styrt syklus er vel de som bruker Progynova/Estradot fra mens? Ser jo flere får Letrozol osv, men likevel kaller det naturlig syklus.

Er vel i utgangspunktet naturlig! Men du har litt støtte for å hjelpe til litt[emoji5] I stimulert går du på østrogen fra syklusstart og progesteron fra noen dager før innsett, avhengig av hvor mange dager egget er[emoji5] og ved graviditet må man gå på begge hormonene til morkaka tar over!

Er vel i utgangspunktet naturlig! Men du har litt støtte for å hjelpe til litt[emoji5] I stimulert går du på østrogen fra syklusstart og progesteron fra noen dager før innsett, avhengig av hvor mange dager egget er[emoji5] og ved graviditet må man gå på begge hormonene til morkaka tar over!

Oki [emoji4] er mye jeg ikke vet i denne verden[emoji85]

Hei! Vi begynte vårt første forsøk i februar, men det ble avbrutt før innsett denne uka pga ikke befruktning. Blir derfor forhåpentligvis innsett i mars på oss også!:)
Hei :) Kan jeg spørre hvilken type behandling du fikk, og hvor mange egg du fikk ut? Jeg opplevde også at ingen egg ble befruktet.

Hei :) Kan jeg spørre hvilken type behandling du fikk, og hvor mange egg du fikk ut? Jeg opplevde også at ingen egg ble befruktet.

Jeg har også opplevd det samme to ganger, både på kort og lang protokoll. Skjer visst ofte, så vi er ikke alene. Vet dere når deres egg stoppet opp? Og hvor mange fikk dere. Jeg fikk henholdsvis ut 13 og 16, så mange egg, men kvaliteten var ikke tipptopp[emoji57]

Sist fikk jeg bare ut 3 egg. Håpte kanskje de skulle være av god kvalitet, men ingen av de ble befruktet. Veldig tung beskjed å få synes jeg. De hadde ikke noe godt svar på hvorfor heller, og det gjør det enda litt vanskeligere synes jeg. Kunne tenkt meg å visst hva som gikk galt. Nå har jeg 3 egg inne til ruging igjen, så jeg venter spent. Innsett mandag dersom jeg ikke får den fryktede telefonen i løpet av helgen.

Men noe jeg synes var litt rart: Forrige gang hadde jeg ingen smerter overhodet, hverken under uttaket eller etterpå. Men denne gangen syntes jeg uttaket var kjempevondt, og det første døgnet etterpå hadde jeg så mye smerter i magen at jeg ikke kunne stå oppreist. Samme type medisin, samme type smertestillende, samme antall egg. Noen som har opplevd det?

Jeg har ikke hørt noe fra St.Olavs foreløpig, og det er i så fall godt nytt. Kjenner at dette er litt psykisk terror. Er liiiivredd for at de skal ringe, for da er det for å si at ingen ble befruktet.
Kjenner til det...har bare ett egg igjen på frys og livredd for telefon om at det ikke klarte opptin...

Jeg har startet med gonal f 2 mars! Hvis det går enligt planen har jeg uttak 14 mars, men får se på ultralyd til onsdag hvordan det går :)
Ok skal oppdatere[emoji4]krysser fingrene for at det blir uttak da!

Back
Topp