gratulerer
hva ruger du på?
Ruger på blasto[emoji173]️
Naturlig syklus. Ingen hcg støtte likevel ettersom EL kom tidligere enn forventa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
gratulerer
hva ruger du på?
Jeg har ikke hørt noe fra St.Olavs foreløpig, og det er i så fall godt nytt. Kjenner at dette er litt psykisk terror. Er liiiivredd for at de skal ringe, for da er det for å si at ingen ble befruktet.Hvordan går det?
Har jeg hatt naturlig eller styrt syklus egentlig?[emoji28] Har tatt en liten dose av menopure for å få frem ett egg og litt tykk slimhinne også endte det med EL sprøyte for å få EL[emoji4]
Vet ikke hva de definerer det som, men muligens styrt? Siden du har hatt medisinhjelp til EL? Jeg er faktisk ikke sikker. Hehe, ville hørt med klinikken din![]()
Nå har jeg oppdatert lista på første side. Si ifra om der er noe feil![]()
Jeg har startet med gonal f 2 mars! Hvis det går enligt planen har jeg uttak 14 mars, men får se på ultralyd til onsdag hvordan det går![]()
Spennende! Lykke til med første kontroll[emoji4]
Har jeg hatt naturlig eller styrt syklus egentlig?[emoji28] Har tatt en liten dose av menopure for å få frem ett egg og litt tykk slimhinne også endte det med EL sprøyte for å få EL[emoji4]
Er vel i utgangspunktet naturlig! Men du har litt støtte for å hjelpe til litt[emoji5] I stimulert går du på østrogen fra syklusstart og progesteron fra noen dager før innsett, avhengig av hvor mange dager egget er[emoji5] og ved graviditet må man gå på begge hormonene til morkaka tar over!
Oki [emoji4] er mye jeg ikke vet i denne verden[emoji85]
HeiHei! Vi begynte vårt første forsøk i februar, men det ble avbrutt før innsett denne uka pga ikke befruktning. Blir derfor forhåpentligvis innsett i mars på oss også!![]()
HeiKan jeg spørre hvilken type behandling du fikk, og hvor mange egg du fikk ut? Jeg opplevde også at ingen egg ble befruktet.
Tusen takk[emoji4]Lykke til[emoji4]
Ok skal endre[emoji4]Ruger på blasto[emoji173]️
Naturlig syklus. Ingen hcg støtte likevel ettersom EL kom tidligere enn forventa![]()
Kjenner til det...har bare ett egg igjen på frys og livredd for telefon om at det ikke klarte opptin...Jeg har ikke hørt noe fra St.Olavs foreløpig, og det er i så fall godt nytt. Kjenner at dette er litt psykisk terror. Er liiiivredd for at de skal ringe, for da er det for å si at ingen ble befruktet.
Ok skal oppdatere[emoji4]krysser fingrene for at det blir uttak da!Jeg har startet med gonal f 2 mars! Hvis det går enligt planen har jeg uttak 14 mars, men får se på ultralyd til onsdag hvordan det går![]()