Mars 2018

Hei :) Kan jeg spørre hvilken type behandling du fikk, og hvor mange egg du fikk ut? Jeg opplevde også at ingen egg ble befruktet.

Jeg er på kort protokoll, 125 gonal f og orgalutran, og lutinus. Legen sa det var mye egg, men eggposene vokste tregt/ble ikke store nok. Var innrom på to ultralyder før det ble klart for uttak, så gikk vel 14 dager på gonal f. Var vel ca 7 eggposer som var store nok ved uttak, og av dem ble det 5 egg. Kun ett av disse eggene var av god kvalitet, men det ble ikke befruktet. De andre eggene ble befruktet, men de var av for dårlig kvalitet til at legene ville bruke et forsøk på noe som mest sannsynlig ikke ville føre til graviditet. Det egget av god kvalitet ville de la ligge noen dager for å se om det ble befruktning etter hvert, og så event fryse det. Skal få beskjed i morgen om gangen videre.
 
Blir jo gal av dette,masse stikkninger i venstre side nede i magen nå[emoji849] Føler liksom at det skjer noe men er jo sikkert veldig for tidlig[emoji85] Og hjelper jo ikke at jeg ikke tar noe støtte som kunne vært grunnen[emoji23]
 
Blir jo gal av dette,masse stikkninger i venstre side nede i magen nå[emoji849] Føler liksom at det skjer noe men er jo sikkert veldig for tidlig[emoji85] Og hjelper jo ikke at jeg ikke tar noe støtte som kunne vært grunnen[emoji23]

Stikkinger er vel et godt tegn[emoji5] du blir jo hvertfall ikke lurt av noe støttemedisin.. spennende!!
 
Håper og håper på å komme inn her. Må få TR innen 10 mars for å rekke det pga påskestengt.
 
Fikk telefon fra stolavs nå, og det blir ikke mars på oss likevel, må vente til april. Men masse lykke til videre til dere andre:)
 
I går var jeg til kontroll,og Fredag blir det innsett av embryo..Venter spent på telefon Torsdag for å høre om det går bra å tine.
Grugleder meg helt vanvittig.. Er såå spennende. Denne gangen må det gå bra!

Spennende[emoji1374] krysser fingrene for at det tåler opptining[emoji173]️
 
Har en sånn rar følelse i magen om dagen,virker som det er ting som skjer[emoji28] Har så følelsen av at dette skal virkelig gå veien men er også så redd for at jeg skal glede meg for mye for så å bli skuffa[emoji17] Men når er det normalt å begynne å kjenne på symptomer?[emoji85]
 
Har en sånn rar følelse i magen om dagen,virker som det er ting som skjer[emoji28] Har så følelsen av at dette skal virkelig gå veien men er også så redd for at jeg skal glede meg for mye for så å bli skuffa[emoji17] Men når er det normalt å begynne å kjenne på symptomer?[emoji85]

Sååå spennende[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Har litt samme følelse. Kjenner også en murring i korsryggen ganske konstant, men redd for at det kan være TR som er på vei også... håper jo så inderlig, men prøver å fortelle tankene jeg må forberede meg på negative tester igjen:-/
Når man kjenner symptomer er jo veldig individuelt, men for oss som vet akkurat hvor gammelt embryo er, så er det nok lettere å tolke tegn som graviditetssymptomer tidlig!
 
Sååå spennende[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Har litt samme følelse. Kjenner også en murring i korsryggen ganske konstant, men redd for at det kan være TR som er på vei også... håper jo så inderlig, men prøver å fortelle tankene jeg må forberede meg på negative tester igjen:-/
Når man kjenner symptomer er jo veldig individuelt, men for oss som vet akkurat hvor gammelt embryo er, så er det nok lettere å tolke tegn som graviditetssymptomer tidlig!

Ja er veldig spennende[emoji4] første gang jeg hadde innsett så hadde jeg mye murring men ikke gravid så håper egentlig denne rare følelsen er positiv[emoji28] Jaja ikke anna å gjøre enn å vente[emoji23][emoji85]
 
Et stort hurra herfra, jeg fikk TR nå! Så da rekker jeg innsett før påske og du kan notere følgende på meg i denne tråden: 2. barn, UNN, 1.forsøk 1.FER . Estradot og Lutinus i dobbel dose.
 
Et stort hurra herfra, jeg fikk TR nå! Så da rekker jeg innsett før påske og du kan notere følgende på meg i denne tråden: 2. barn, UNN, 1.forsøk 1.FER . Estradot og Lutinus i dobbel dose.

Hurra for at du rekker innsett[emoji1360][emoji4][emoji173]️
 
Er så redd for alle falske symptomer merker jeg[emoji849] Er litt småkvalm,oppblåst og veldig mye luft i magen innimellom[emoji85] Gubben har vært dårlig og har flydd på do og vondt i magen så er så redd for at det er det jeg har fått[emoji30]
 
Er så redd for alle falske symptomer merker jeg[emoji849] Er litt småkvalm,oppblåst og veldig mye luft i magen innimellom[emoji85] Gubben har vært dårlig og har flydd på do og vondt i magen så er så redd for at det er det jeg har fått[emoji30]

Huff, her også... eller, egentlig så føler jeg alle symptomer har forsvunnet igår og idag:-/
Når tenker du å teste?
 
Huff, her også... eller, egentlig så føler jeg ikke at jeg har noe som helst symptomer igår og idag:-/
Når tenker du å teste?

Å så kjedelig[emoji17][emoji173]️ men trenger ikke være noe negativt[emoji4]
Jeg kan jo brått innbille meg litt for mye[emoji28][emoji85] er også veldig trøtt og sovna før kl 21 igår og sov helt til 07 nesten[emoji23]
Jeg har ikke noen tester hjemme så vet ikke helt når jeg skal teste[emoji85] Er så redd for enda en negativ test[emoji30]
Når tester du?[emoji4]
 
Back
Topp