Mars 2018

Å så kjedelig[emoji17][emoji173]️ men trenger ikke være noe negativt[emoji4]
Jeg kan jo brått innbille meg litt for mye[emoji28][emoji85] er også veldig trøtt og sovna før kl 21 igår og sov helt til 07 nesten[emoji23]
Jeg har ikke noen tester hjemme så vet ikke helt når jeg skal teste[emoji85] Er så redd for enda en negativ test[emoji30]
Når tester du?[emoji4]

Smart å ikke ha tester hjemme! Kjenner det klør i fingrene, men testa for tidlig sist, så vil ikke gjøre det igjen. Tenker å teste på fredag, da er jeg 12dpo, så bør slå ut isåfall. Selvom jeg føler det er nytt negativt forsøk :(
 
Smart å ikke ha tester hjemme! Kjenner det klør i fingrene, men testa for tidlig sist, så vil ikke gjøre det igjen. Tenker å teste på fredag, da er jeg 12dpo, så bør slå ut isåfall. Selvom jeg føler det er nytt negativt forsøk :(

Ja da burde det vel være litt mer sikkert når man er såpass langt? Jeg fikk beskjed om å vente 14 dager men er ikke det veldig lenge siden jeg satte inn ett blasto?
 
Ja da burde det vel være litt mer sikkert når man er såpass langt? Jeg fikk beskjed om å vente 14 dager men er ikke det veldig lenge siden jeg satte inn ett blasto?

Du vil nok få positiv lenge før det[emoji85] på søndag er vi jo 14dpo, og egentlig IKM da. Så da skal det jo hvertfall slå ut på test :) jeg skal ta blodprøve på mandag hos klinikken.. så de sier alltid 10dager etter innsett av blasto til meg:)
 
Du vil nok få positiv lenge før det[emoji85] på søndag er vi jo 14dpo, og egentlig IKM da. Så da skal det jo hvertfall slå ut på test :) jeg skal ta blodprøve på mandag hos klinikken.. så de sier alltid 10dager etter innsett av blasto til meg:)

Ja får se an når jeg kjøper tester[emoji28] Er vist 16 dager i porsgrunn men fikk beskjed om 2 uker men klarer ikke vente så lenge[emoji85]
Er konstant kvalm sånn som jeg var med guttungen[emoji28]
Men har også begynt å bli kvalm før mensen så håper bare det ikke er det[emoji23]
 
Ok jenter nå må jeg bare høre med dere[emoji85] tok en test idag kl 10 og kastet den med en gang for det kom aldrig noen strek( 20sek) [emoji28] tok den opp nå bare for å se på den og plutselig ser jeg en strek[emoji33] tok testen i 10 tiden så er jo tre timer siden og testen er ikke sånn følsom test[emoji849] hva mener dere? Er den positiv eller er det heeelt feil siden den er så gammel?jeg og mannen ser en strek og jeg ble suuuuper stressa nå[emoji23][emoji28]Vis vedlegget 247975
 
Fikk denne nå[emoji4]12dpo[emoji4]
IMG_2498.JPG
 
Back
Topp