Mars 2018

Hvor i løypa er du nå forresten? Har ikke fått fulgt ordentlig med her inne i det siste [emoji28]

Jeg er gravid[emoji173]️ 7+3 når vi bikker midnatt og skal på TUL på onsdag! Gruer meg, men krysser alt for en liten bønne med hjerteslag[emoji173]️[emoji173]️
 
Jeg er gravid[emoji173]️ 7+3 når vi bikker midnatt og skal på TUL på onsdag! Gruer meg, men krysser alt for en liten bønne med hjerteslag[emoji173]️[emoji173]️

Åååååå! [emoji7][emoji7][emoji173]️ krysser alt for at alt er som det skal [emoji173]️[emoji4] Husker ikke om jeg har sagt det før men gratulerer så mye ihvertfall [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Åååååå! [emoji7][emoji7][emoji173]️ krysser alt for at alt er som det skal [emoji173]️[emoji4] Husker ikke om jeg har sagt det før men gratulerer så mye ihvertfall [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Tusen takk[emoji173]️[emoji173]️
 
Ruger nå [emoji173]
Insett av 2 embryo, testdato 21.Mars.
2 stk embryo, 6 delt og 8 delt ble satt inn.. Det første tålte ikke opptining, da ble det tint en ampull med 2 embryo,som begge klarye seg.Nå bare krysser vi fingrene og prøver å få tiden frem til testdato til å gå fort.
 
Ruger nå [emoji173]
Insett av 2 embryo, testdato 21.Mars.
2 stk embryo, 6 delt og 8 delt ble satt inn.. Det første tålte ikke opptining, da ble det tint en ampull med 2 embryo,som begge klarye seg.Nå bare krysser vi fingrene og prøver å få tiden frem til testdato til å gå fort.

Så spennende! Er det første gang du setter inn 2 embryo?
 
Så spennende! Er det første gang du setter inn 2 embryo?
Ja.. Vårt siste forsøk gav 7 egg på frys, 1 singelfryst og resten doble. Dvs vi fortsatt har 4 egg (2 innsett).
Men vi satser alt på at dette var gullegg[emoji4]
 
Ruger nå [emoji173]
Insett av 2 embryo, testdato 21.Mars.
2 stk embryo, 6 delt og 8 delt ble satt inn.. Det første tålte ikke opptining, da ble det tint en ampull med 2 embryo,som begge klarye seg.Nå bare krysser vi fingrene og prøver å få tiden frem til testdato til å gå fort.

Gratulerer[emoji4] Så spennende med 2[emoji4]
 
Ultralyd sjekk i morgen i styrt syklus. Kjenner jeg er sikkelig nervøs for avbrutt forsøk, jeg har fått det så mange ganger før:/ håper og håper på at alt går som det skal!
Krysser fingrene for at det ikke blir avbrutt! Lykke til[emoji4]
 
Ruger nå [emoji173]
Insett av 2 embryo, testdato 21.Mars.
2 stk embryo, 6 delt og 8 delt ble satt inn.. Det første tålte ikke opptining, da ble det tint en ampull med 2 embryo,som begge klarye seg.Nå bare krysser vi fingrene og prøver å få tiden frem til testdato til å gå fort.
Så bra med to inn[emoji4]krysser alt for at det går.
Skal oppdatere i morgen på datamaskin.
 
Ultralyd sjekk i morgen i styrt syklus. Kjenner jeg er sikkelig nervøs for avbrutt forsøk, jeg har fått det så mange ganger før:/ håper og håper på at alt går som det skal!
Håper med deg! Lykke til!
 
Shiepo hvordan går det? Når er kontroll?
 
Ja.. Vårt siste forsøk gav 7 egg på frys, 1 singelfryst og resten doble. Dvs vi fortsatt har 4 egg (2 innsett).
Men vi satser alt på at dette var gullegg[emoji4]

Ja får håpe det! Men da har dere eventuelt litt å gå på og det roer vel kanskje nervene litt ?
 
Dag 10 med gonal f, vært på ultralyd og må vente noen dager til. Eggene hadde ikke vokst så mye som dem håpa. Største egget var 17x10mm og minste var 10x10mm.. har fem egg så håper dette går veien :) ny ultralyd på fredag og da blir det uttak neste mandag.. :)
 
Dag 10 med gonal f, vært på ultralyd og må vente noen dager til. Eggene hadde ikke vokst så mye som dem håpa. Største egget var 17x10mm og minste var 10x10mm.. har fem egg så håper dette går veien :) ny ultralyd på fredag og da blir det uttak neste mandag.. :)

Spennende! Høres jo ut som det kan bli et fint uttak bare di får vokst litt til eller? [emoji4]
 
Fikk målt livmorhinnen til 6,9 eller noe sånt så det var litt tynt:/ men vi ble satt opp til innsett på mandag om en uke med blasto. Starter med fragmin i dag og lutinus på onsdag.. håper bare alt går som det skal nå :/
 
Fikk målt livmorhinnen til 6,9 eller noe sånt så det var litt tynt:/ men vi ble satt opp til innsett på mandag om en uke med blasto. Starter med fragmin i dag og lutinus på onsdag.. håper bare alt går som det skal nå :/

Drikk te (uten koffein), gå turer og ta akupunktur[emoji1360] slimhinna er min største utfordring ved alle forsøk, men den har skutt fart de to gangene jeg har gått til akupunktur. Evt start med babyklister om du har? Det hjalp også her:)
Lykke til[emoji173]️
 
Samme her! Har vært noe herk! Akupunktur har jeg prøvd en gang men det virket ikke som hun hadde så peiling på akkurat det med livmorhinne osv:/ hun var ganske snodig hun jeg gikk til:/

Babyklister? Hva er det?[emoji28]
 
Back
Topp