Mars 2017

Alt bra her ja. Håper på likt svangerskap som sist. Då jobba eg 80%, gikk 100% skole og skreiv bachelor i sykepleie, samt flytta inn i hus.

Enn med deg?
Oj! Effektivt! Herlighet [emoji4] da satser jeg på du får et like bra svangerskap! Her er alt fint, noe uggen og ekkelt smak i munnen, ømme bryster,litt hodepine, men helt levelig [emoji4]

Hvordan går det? Har du testet noe mer? :)
Negative tester og mens her... Blæ altså! Skal sende en Mail til riksen i kveld og høre når vi får sette inn fryseegget! Hva med deg da?

Negative tester og mens her... Blæ altså! Skal sende en Mail til riksen i kveld og høre når vi får sette inn fryseegget! Hva med deg da?

Så kjipt! Jeg fikk også mensen i natt :( har sendt mail til Porsgrunn men var innom hjemmesiden deres i stad og der stod det at de har stengt i påskeuken :( og det stod også at de har hatt så stor pågang i det siste at pasienter våren 2017 må belage seg på noe ventetid mellom forsøkene. Så jeg er shit nervøs for at jeg kanskje ikke får plass på lista for gjennomføring av forsøk i mai, for da må jeg vente helt til august for neste forsøk. Får det ikke avklart før etter påske :(:(:(

Så kjipt! Jeg fikk også mensen i natt :( har sendt mail til Porsgrunn men var innom hjemmesiden deres i stad og der stod det at de har stengt i påskeuken :( og det stod også at de har hatt så stor pågang i det siste at pasienter våren 2017 må belage seg på noe ventetid mellom forsøkene. Så jeg er shit nervøs for at jeg kanskje ikke får plass på lista for gjennomføring av forsøk i mai, for da må jeg vente helt til august for neste forsøk. Får det ikke avklart før etter påske :(:(:(

Sniker litt hos dere i marsklubben..
Kjipt med negativt resultat :(

Det er forøvrig fullt i Porsgrunn i mai, så uansett må du nok vente til juni...
Fikk den beskjeden selv i forrige uke :/

Så kjipt med mensen:-( Nå må det snart klaffe for oss synes jeg!! Så utrolig kjedelig at du ikke får svar før etter påske.. Har fått med meg at Porsgrunn har fått stor pågang fra osloområdet og dermed lenger ventetid.. Typisk! Håper virkelig du får sette inn i mai!

Negativ test, som ventet da jeg fikk mens for noen dager siden. Skulle egentlig teste i morgen, men orket ikke vente lenger når jeg viste resultatet.

Negativ test, som ventet da jeg fikk mens for noen dager siden. Skulle egentlig teste i morgen, men orket ikke vente lenger når jeg viste resultatet.
Så trist[emoji17]

Sniker litt hos dere i marsklubben..
Kjipt med negativt resultat :(

Det er forøvrig fullt i Porsgrunn i mai, så uansett må du nok vente til juni...
Fikk den beskjeden selv i forrige uke :/

Å nei så kjipt for oss begge! :( Hvis jeg må vente til juni så tror jeg ikke jeg rekker noe innsett før sommeren, tipper jeg får mensen rundt 10.-11. mai, så da er jo neste mens rundt 8. Juni...eller det kan kanskje holde akkurat, avhengig av når mensen kommer. Æsj og bæsj, dritkjedelig å måtte vente til over sommeren :( kommer jo i overgangsalderen før jeg blir gravid :(

Å nei så kjipt for oss begge! :( Hvis jeg må vente til juni så tror jeg ikke jeg rekker noe innsett før sommeren, tipper jeg får mensen rundt 10.-11. mai, så da er jo neste mens rundt 8. Juni...eller det kan kanskje holde akkurat, avhengig av når mensen kommer. Æsj og bæsj, dritkjedelig å måtte vente til over sommeren :( kommer jo i overgangsalderen før jeg blir gravid :(

Ja det er litt kjipt, men om du har fryseegg og mensen ca 8. er det vel håp?

Ja det er litt kjipt, men om du har fryseegg og mensen ca 8. er det vel håp?

Ja kommer an på når mensen kommer, den var jo en uke forsinket etter negativt forsøk i januar så hvis den kommer forsinket i mai blir den jo sen i juni også..hvis den kommer 15. tror jeg ikke at jeg rekker å sette inn noe før de stenger i juli :(
tror du har sagt det før, men skal du ha ferskforsøk el fryseforsøk?

Ja kommer an på når mensen kommer, den var jo en uke forsinket etter negativt forsøk i januar så hvis den kommer forsinket i mai blir den jo sen i juni også..hvis den kommer 15. tror jeg ikke at jeg rekker å sette inn noe før de stenger i juli :(
tror du har sagt det før, men skal du ha ferskforsøk el fryseforsøk?

Da er det bare å krysse fingrene! ;)
Jeg skal ha ferskforsøk, starter på spray i slutten av mai med planlagt uttak mot slutten av juni :)

Tusen takk :)
Hvordan går det med deg da?

Her går det veldig bra ;-) takk som spør. Kommet til 6+3 no og synes ukene går ulidelig sent om dagene :-p. Men samtidig har eg mer symptomer denne gang enn eg hadd med Litja født i aug 15. Spent på om det e gutt, eller to denne gang. Kronisk tett i nesa og kvalmen kommer i skikkelig byger, spesielt når eg har spist og om det er lenge siden eg spiste sist.

Da er det bare å krysse fingrene! ;)
Jeg skal ha ferskforsøk, starter på spray i slutten av mai med planlagt uttak mot slutten av juni :)

Får håpe tiden frem til da går fort for oss begge! Nå er det heldigvis endelig påskeferie og skal prøve å slappe av og bare nyte, kanskje ta et par øl i sola også :) :)

Her går det veldig bra ;-) takk som spør. Kommet til 6+3 no og synes ukene går ulidelig sent om dagene :p. Men samtidig har eg mer symptomer denne gang enn eg hadd med Litja født i aug 15. Spent på om det e gutt, eller to denne gang. Kronisk tett i nesa og kvalmen kommer i skikkelig byger, spesielt når eg har spist og om det er lenge siden eg spiste sist.

Så gøy, skjønner godt at du føler tiden går sakte! Mye symptomer er uansett et godt tegn, "kos" deg med kvalmen og håper tiden flyr frem til 12+0!! :)

Noen som vet hvordan St.Olavs beregner termin? Har skjønt at det er litt forskjellig rundt om i landet. Uttak/innsett..?
Vet jo at endelig svar uansett kommer ved OUL, men er utrolig hvor mye de få dagene fra eller til har å si for hodet mitt akkurat nå. :p

Back
Topp