Mars 2017

Forståelig at du har slutta med hormoner nå... [emoji20] Du burde jo hatt positiv test for mange dager siden om spiren hadde festet seg... Men så lenge tanta ikke har kommet er det jo håp. Du får fortsette å teste til eventuelt tanta kommer, og om du plutselig får positiv så starter du med hormoner igjen.

Du bør jo rekke ett fryseforsøk før sommeren syns jeg [emoji1360]

Ja håper det! Så det var noen her på forumet som skrev at de hadde fulle lister og at hun hadde fått beskjed om at det ikke var plass til henne for fryseforsøk i mai. Men foreløpig har de bekreftet på mail at det vil være mulig med fryseforsøk i mai så får bare håpe det!

Stas med desemberbarn! Min lille er født 21. desember, og jeg som før ikke likte jula, hun har fått meg til å like jula igjen <3

Jeg syns også det var tidlig, TR pleier ikke komme så tidlig. Så trodde med en gang at det måtte være en uskyldig blødning, men minner mer og mer om TR. Er veldig i tvil, og fortsetter jo med diverse medisiner frem til TD og krysser fingrene.
Disse to ukene er de lengste ukene som finnes

Det trenger ikke være festeblødning heller, noen har blødninger i svangerskapet og det er visst helt normalt! Så fortsett med medisiner til du eventuelt sitter med en negativ test på TD! Men jeg har troa, håper du klarer å finne på koselige ting i påskeuka så tiden går fort! <3

Satte inn 2-dagers Babyalma, men har ingen tro på at jeg er gravid. Håper vi begge kommer igang igjen før sommeren og DA skal det gå:-)

Termin 17. desember [emoji5] du da?
Jeg er også litt uggen og kvalm av og til. Overstimulert (sykemeldt pga dette), mensmurringer og skikkelig trøtt i dag. Spennende tid vi har forran oss [emoji171][emoji92]
Da er vi i samme båt ;) går du på klexane eller noe?

Da er vi i samme båt ;) går du på klexane eller noe?

Hva er klexane?

Jeg gikk på crinone til ikm, men klinikken mener jeg ikke trenger den lenger.
Så går ikke på noe annet enn blodfortynnende pga overstimulering.

Hva er klexane?

Jeg gikk på crinone til ikm, men klinikken mener jeg ikke trenger den lenger.
Så går ikke på noe annet enn blodfortynnende pga overstimulering.
Klexane er blodfortynnende [emoji4]

Klexane er blodfortynnende [emoji4]

Haha! [emoji23]
Ja, da gjør jeg jo på en måte det. Går på fragmin da. Siden jeg insisterte og hadde en halv pakke fra før. Håper jeg får resept på en ny pakke når denne går tom om ca 7 dager...

Haha! [emoji23]
Ja, da gjør jeg jo på en måte det. Går på fragmin da. Siden jeg insisterte og hadde en halv pakke fra før. Håper jeg får resept på en ny pakke når denne går tom om ca 7 dager...

Okei er det også i sprøyteform? Er så lei av å dette sprøyter nå å jeg skal gå minst 3 uker til

Okei er det også i sprøyteform? Er så lei av å dette sprøyter nå å jeg skal gå minst 3 uker til

Jupp, noen helsikkes vonde sprøyter... [emoji19]

Hvorfor må du ta blodfortynnende?

Føler med deg! Pga overstimulering:/

Samme her! Men den er mild/moderat. Eggstokker målt til ca 7cm tror jeg.

Er 4+3 i dag og overstimuleringen begynner å slippe taket. Har bare vært dårlig ca 1 uke, er så redd for at hcg synker...

Var du overstimulert før innsett? Har du blitt dårlig igjen nå som du har blitt gravid?
Hvordan er formen?

Samme her! Men den er mild/moderat. Eggstokker målt til ca 7cm tror jeg.

Er 4+3 i dag og overstimuleringen begynner å slippe taket. Har bare vært dårlig ca 1 uke, er så redd for at hcg synker...

Var du overstimulert før innsett? Har du blitt dårlig igjen nå som du har blitt gravid?
Hvordan er formen?

Mine ble målt til 8.4 men uttaket va ganske vanskelig denne gang og vi mente at dette kunne være noe av grunnen til at de var så store, de var fine ingen sprengte blodkar osv.
Jeg var ganske ok form egentlig i forhold til hva jeg har vært før ved overstimulering. Hadde oppblåst mage og litt vondt nederst på magen. Levde på kun 2gr salt til dagen og ingen kullsyre.

Jeg er også redd for dette men velger å prøve å tenke positivt. Men jeg føler meg ikke gravid så jeg er veldig spent på ul i slutten av April.

Ja jeg var overstimulert ved innsett, legen ville ha total frys men jeg nektet:p fikk satt inn ett egg til slutt. Merker ikke noe forskjell nå. Jeg er veldig trett, ingen matlyst og føler meg mett hele tiden. Litt ømme pupper innimellom og litt murringer :)

Hvordan er formen din?

Mine ble målt til 8.4 men uttaket va ganske vanskelig denne gang og vi mente at dette kunne være noe av grunnen til at de var så store, de var fine ingen sprengte blodkar osv.
Jeg var ganske ok form egentlig i forhold til hva jeg har vært før ved overstimulering. Hadde oppblåst mage og litt vondt nederst på magen. Levde på kun 2gr salt til dagen og ingen kullsyre.

Jeg er også redd for dette men velger å prøve å tenke positivt. Men jeg føler meg ikke gravid så jeg er veldig spent på ul i slutten av April.

Ja jeg var overstimulert ved innsett, legen ville ha total frys men jeg nektet:p fikk satt inn ett egg til slutt. Merker ikke noe forskjell nå. Jeg er veldig trett, ingen matlyst og føler meg mett hele tiden. Litt ømme pupper innimellom og litt murringer :)

Hvordan er formen din?

Uttaket mitt var også vanskelig, men jeg pleier å ha veldig smertefulle uttak pga endometriosen. Fikk ut 14 egg.

Jeg var i Ok form fra uttak frem til ca 8 dpo, da begynte oppblåstheten. Men sambo sier jeg har klaget på anpustenhet siden uttak når jeg har gått tur, så det har nok ligget litt der fra ovitrellen også.

Ble veldig oppblåst, øm og tungt å puste fra 8dpo - 14dpo.
Nå 17 dpo har det gått mye tilbake.

Har litt graviditetssymptomer som medium ømme pupper, ganske mye mens-murringer og til tider kvalm i forhold til mat. Men ikke sånn spesielt mye altså. Håper det kommer mer [emoji6]

Skal på ny kontroll for ohss'en i morgen, og da setter de vel opp en TUL-dato for meg [emoji5] spent!

Fortsatt gravid her ;-) termin 5 desember. Ul 20 april så det e vel 9 daga te... iiiiiik. Veldig spent på den ja. Følelsene går veeeeldig opp og ned. Vil gjerne tro det, men samtidig stålsetter eg meg for MA. Har jo symptomer og alt det der, men en kollega va nettopp gjennom ivf og hadd alle symptomer og alt, så oppdaga dem på ul en MA. Hadd det ikje vært for det, så tror eg ikje eg hadde vært noe stressa.

Fortsatt gravid her ;-) termin 5 desember. Ul 20 april så det e vel 9 daga te... iiiiiik. Veldig spent på den ja. Følelsene går veeeeldig opp og ned. Vil gjerne tro det, men samtidig stålsetter eg meg for MA. Har jo symptomer og alt det der, men en kollega va nettopp gjennom ivf og hadd alle symptomer og alt, så oppdaga dem på ul en MA. Hadd det ikje vært for det, så tror eg ikje eg hadde vært noe stressa.

Spennende med ul 20 april. Jeg er også livredd for å miste. Men selvom noen gjør det, så betyr ikke det at de fleste gjør det. Vi må satse på at det går bra med oss [emoji5]

Jeg skal også ha UL den 20! Skjønner godt du er utrygg da! Håper det ikke gjelder det samme for deg, liten sjanse for det da [emoji4] tvi tvi!

Back
Topp