Mars 2017

Hvordan går det med mars-gjengen?

Her går tiden sakte. 11 dpo i dag. Hadde litt rosa utflod i går og hatt blødning i dag, redd TR er kommet. Ikke TD før onsdag egentlig. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Aldri hatt festeblødning før, så tviler på at det er det.

Herlig! Så fort tiden går! [emoji7]
Mye symptomer?
Da er vi i desember sammen da? [emoji5]
Ja, koselig![emoji7][emoji7] når er din termin ? Tja litt uggen/kvalm når det går lenge mellom måltid, og på morgenen ellers bra alså. Fortere sliten/trett men. Håper det fortsatt er håndterbart [emoji6] hva med deg ?

Her går dagene kjempesakte.. er på Rugedag 8 og nå er det 5 dager igjen til testdag.

Rugedag 8, null symptomer og negativ test nå i kveld... Håper så inderlig vi får sette inn fryseegget før sommeren! Lykke til dere andre:-)

Rugedag 8, null symptomer og negativ test nå i kveld... Håper så inderlig vi får sette inn fryseegget før sommeren! Lykke til dere andre:)

Satte du inn blastocyst eller 2-dagers egg Mammadrøm? Hvis 2-dagers er det fortsatt tidlig, krysser fingrene for at vi ikke møtes i mai-gjengen!

Her går tiden sakte. 11 dpo i dag. Hadde litt rosa utflod i går og hatt blødning i dag, redd TR er kommet. Ikke TD før onsdag egentlig. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Aldri hatt festeblødning før, så tviler på at det er det.

Er det ikke litt tidlig å få TR 11 dpo? Krysser fingre for at det er en ufarlig blødning! <3

Her går det så det suser! 5+2 allerede.. "bare" 11 dager til TUL [emoji2]

Så stas! Håper tiden går sakte!

Hvordan går det med mars-gjengen?

Etter blendahvit strimmeltest OG negativ CB digital i dag har jeg sluttet med hormoner, sykehuset mener jeg skal fortsette frem til 16 dager innsett (av blastocyst) men synes faktisk det er for drøyt. Er jo 17dpo i dag så burde vært positiv nå. Krysser fingrene for at jeg får gjort unna et fryseforsøk til før sommeren!

Ja, koselig![emoji7][emoji7] når er din termin ? Tja litt uggen/kvalm når det går lenge mellom måltid, og på morgenen ellers bra alså. Fortere sliten/trett men. Håper det fortsatt er håndterbart [emoji6] hva med deg ?

Termin 17. desember [emoji5] du da?
Jeg er også litt uggen og kvalm av og til. Overstimulert (sykemeldt pga dette), mensmurringer og skikkelig trøtt i dag. Spennende tid vi har forran oss [emoji171][emoji92]

Håper du har en festeblødning likevel og at tanta holder seg unna.... Det er en spennende og tøff tid å vente disse to ukene...

Her går dagene kjempesakte.. er på Rugedag 8 og nå er det 5 dager igjen til testdag.

Heier på gullegget! [emoji92] og sender masse babystøv. Prøv å gjøre noe hyggelig på dagene så du slipper å tenke altfor mye mens du venter på at dagene skal gå [emoji171]

Rugedag 8, null symptomer og negativ test nå i kveld... Håper så inderlig vi får sette inn fryseegget før sommeren! Lykke til dere andre:-)

Litt tidlig å teste da [emoji6] håper du blir gravid denne gangen og kan spare fryseegget til søskenforsøk [emoji8]

Etter blendahvit strimmeltest OG negativ CB digital i dag har jeg sluttet med hormoner, sykehuset mener jeg skal fortsette frem til 16 dager innsett (av blastocyst) men synes faktisk det er for drøyt. Er jo 17dpo i dag så burde vært positiv nå. Krysser fingrene for at jeg får gjort unna et fryseforsøk til før sommeren!

Forståelig at du har slutta med hormoner nå... [emoji20] Du burde jo hatt positiv test for mange dager siden om spiren hadde festet seg... Men så lenge tanta ikke har kommet er det jo håp. Du får fortsette å teste til eventuelt tanta kommer, og om du plutselig får positiv så starter du med hormoner igjen.

Du bør jo rekke ett fryseforsøk før sommeren syns jeg [emoji1360]

Er det ikke litt tidlig å få TR 11 dpo? Krysser fingre for at det er en ufarlig blødning! <3

Håper du har en festeblødning likevel og at tanta holder seg unna.... Det er en spennende og tøff tid å vente disse to ukene...

Jeg syns også det var tidlig, TR pleier ikke komme så tidlig. Så trodde med en gang at det måtte være en uskyldig blødning, men minner mer og mer om TR. Er veldig i tvil, og fortsetter jo med diverse medisiner frem til TD og krysser fingrene.
Disse to ukene er de lengste ukene som finnes

Jeg syns også det var tidlig, TR pleier ikke komme så tidlig. Så trodde med en gang at det måtte være en uskyldig blødning, men minner mer og mer om TR. Er veldig i tvil, og fortsetter jo med diverse medisiner frem til TD og krysser fingrene.
Disse to ukene er de lengste ukene som finnes

Progesteronen kan gi blødninger også, så kanskje det bare er det. Fortsett med medisinene til ikm hvertfall så håper vi det har skjedd ett lite mirakel [emoji5][emoji92]

Back
Topp