Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, det er ikke noe gøy! Her omhandler det mye om fæle ting som skjer jentene mine! Grusomt!!JA!!! Flere netter har jeg hatt skikkelig marerittNatt til i går drømte jeg om ei dame som stjal babyer
hun hadde mistet sin og mente at alle som var gravid hadde tatt hennes! Var skikkelig ekkelt. Selvfølgelig bodde vi i ei lita trekkfulle hytte uten elektrisitet
![]()
Ja, jeg drømmer om død... Drømte hin natten at en dame viste meg et hus hvor folk hadde blitt drept... :-( i helgen drømte jeg om han dvergen fra game of thrones. Han fikk skikkelig juling, og alle til stede stod bare å såg på. Det verste er at jeg ikke ser på den serien en gang, nettopp pga all volden??
Drømte og at jeg hadde mistet den lille :-( drømte at jeg hadde mistet hun i tidlig spontanabort, så alle spark jeg har kjent hadde kun vært noe jeg trodde hadde skjedd...
Er mye vold i den serien, ja.
Uff, den andre drømmen hørtes skikkelig ekkel ut. :/ Må ha vært ekstra godt å våkne til gravidmagen. <3
Jeg har hatt to netter nå med litt syke drømmer. Tok ei dame/jente i å prøve å drukne en kattunge, så jeg klikket og ble en sadistisk torturist nærmest.Dyppet hodet hennes under vann og greier, og knakk nesten kjeven hennes. I natt drømte jeg om noen som ville knivstikke meg. Huff...
Høres ut som om du og har ganske ville drømmer!!
Ja, de blir ofte ganske voldelige og sære! :/ Jeg egentlig bare meg selv å takke siden jeg ser på mye vold... Blant annet Game of Thrones.![]()
Ja, de blir ofte ganske voldelige og sære! :/ Jeg egentlig bare meg selv å takke siden jeg ser på mye vold... Blant annet Game of Thrones.![]()
Har vært litt drømmer, men en lang pause nommen får se etter første episode med walking dead idag
, hehe.
Har ikke akkurat mareritt, men drømmer mye rart. En natt her drømte jeg bl.a at jeg ble kjempesint på babyen for ett eller annet jeg ikke husker, å den følelsen sitter faktisk dypt i meg enda :-( Nå er jeg stadig redd for å bli en dårlig mor, og miste kontrollen overfor barnet mitt. Pga en drøm liksom!!
Hehe, håper du får sove.Jeg så ikke den episoden. Jeg liker å "spare opp" slik at jeg ikke banner så fælt når episoden er slutt fordi jeg må vente så lenge på neste.
![]()