Mareritt!

Hehe sant nok :-) men jeg har selvfølgelig ikke funnet ut av opptaktingen på tv og mannen er borte noen uker. Dessuten har jeg ventet lenge nok på at det skal begynne igjen :-p hehe

Vi har ikke opptak. ;)
Hehe, ja, det føler jeg også. :P Jeg trodde jo nesten at det var sesongavslutning sist. "Bare 8 episoder??" liksom :P
Nå har sesong to av Black Sails også kommet! Jippi :D

Hehe, jeg drømte om deg i natt. :P Ikke mareritt, altså, men jeg drømte at jeg fikk problemer med bilen og ikke fikk startet den igjen. Du stoppet for å hjelpe meg. :P

Vi har ikke opptak. ;)
Hehe, ja, det føler jeg også. :p Jeg trodde jo nesten at det var sesongavslutning sist. "Bare 8 episoder??" liksom :p
Nå har sesong to av Black Sails også kommet! Jippi :D

Hehe ja, huff håper på bedre tider i serien no .. black sails har jeg ikke sett. Hva er det? Jeg skal hvertfall nyte å se walking dead no. Vet jo ikke hvordan der blir når miniene kommer. Hehe.

Ja, masse, men har heldigvis koselige drømmer også :) har drømt kjempekontrakt at jeg ikke fikk til å amme og at alt var feil, og så plutselig gikk det :) overraskende hvor traumatisk det kan være :p

drømte at lille svømte ut av magen iløpet av nattan..bindet var også bløtt (lå å drøya do gåinga da kl05.00 va tiidlig for meg-skjer nok ikke igjen!) så fikk panikk, ble så ekte av det blaute liksom.. fyy så ekkelt! ble meget lettet når han fortsatt va godt plassert inni magen :p

Ikke så mye mareritt, men helt sjuke drømmer. Er ofte helt utslitt når jeg våkner siden jeg kaver sånn i drømme. Nesten flaks at jeg våkner ørten ganger om natta for å tisse ;-)

Jeg ser ikke på noe særlig vold på tv heller, så skjønner ikke hvorfor disse marerittene kommer hele tiden. Jeg får helt vondt inni meg når jeg våkner, for det skjer jo alltid barna mine noe...:(

Jeg har også mye rare drømmer og mareritt. Det er stadig om noe som omhandler barnet i magen og hvor mislykket jeg er som mor. Våkner med dårlig samvittighet fordi jeg har drømt at jeg ikke har gitt mat til barnet og etterlatt henne til seg selv.. Er så vondt når det føles så ekte at man faktisk tror at det er sånn det kommer til å bli :(

Back
Topp