Mareritt!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Jeg sliter så veldig med mareritt om dagen... Om alt mulig fælt!
Flere som sliter med det?

JA!!! Flere netter har jeg hatt skikkelig mareritt:eek: Natt til i går drømte jeg om ei dame som stjal babyer:p hun hadde mistet sin og mente at alle som var gravid hadde tatt hennes! Var skikkelig ekkelt. Selvfølgelig bodde vi i ei lita trekkfulle hytte uten elektrisitet:p:D

JA!!! Flere netter har jeg hatt skikkelig mareritt:eek: Natt til i går drømte jeg om ei dame som stjal babyer:p hun hadde mistet sin og mente at alle som var gravid hadde tatt hennes! Var skikkelig ekkelt. Selvfølgelig bodde vi i ei lita trekkfulle hytte uten elektrisitet:p:D
Uff, det er ikke noe gøy! Her omhandler det mye om fæle ting som skjer jentene mine! Grusomt!!

Mye mareritt og absurde drømmer her. Slitsomt!

JA drømmer helt sinnsykt mye! Og masse mareritt. En natt tror jeg jeg hadde 6 mareritt etter hverandre...:/

Ja, jeg drømmer om død... Drømte hin natten at en dame viste meg et hus hvor folk hadde blitt drept... :-( i helgen drømte jeg om han dvergen fra game of thrones. Han fikk skikkelig juling, og alle til stede stod bare å såg på. Det verste er at jeg ikke ser på den serien en gang, nettopp pga all volden??
Drømte og at jeg hadde mistet den lille :-( drømte at jeg hadde mistet hun i tidlig spontanabort, så alle spark jeg har kjent hadde kun vært noe jeg trodde hadde skjedd...

Jeg har hatt to netter nå med litt syke drømmer. Tok ei dame/jente i å prøve å drukne en kattunge, så jeg klikket og ble en sadistisk torturist nærmest. :P Dyppet hodet hennes under vann og greier, og knakk nesten kjeven hennes. I natt drømte jeg om noen som ville knivstikke meg. Huff...

Ja, jeg drømmer om død... Drømte hin natten at en dame viste meg et hus hvor folk hadde blitt drept... :-( i helgen drømte jeg om han dvergen fra game of thrones. Han fikk skikkelig juling, og alle til stede stod bare å såg på. Det verste er at jeg ikke ser på den serien en gang, nettopp pga all volden??
Drømte og at jeg hadde mistet den lille :-( drømte at jeg hadde mistet hun i tidlig spontanabort, så alle spark jeg har kjent hadde kun vært noe jeg trodde hadde skjedd...

Er mye vold i den serien, ja. ;)

Uff, den andre drømmen hørtes skikkelig ekkel ut. :/ Må ha vært ekstra godt å våkne til gravidmagen. <3

Er mye vold i den serien, ja. ;)

Uff, den andre drømmen hørtes skikkelig ekkel ut. :/ Må ha vært ekstra godt å våkne til gravidmagen. <3

Ja, såg første episode, så orket jeg ikke mer!

Det var veldig ekkelt! Tok noen minutter før jeg skjønte at gravide magen er der enda <3

Jeg har hatt to netter nå med litt syke drømmer. Tok ei dame/jente i å prøve å drukne en kattunge, så jeg klikket og ble en sadistisk torturist nærmest. :p Dyppet hodet hennes under vann og greier, og knakk nesten kjeven hennes. I natt drømte jeg om noen som ville knivstikke meg. Huff...

Høres ut som om du og har ganske ville drømmer!!

Har ikke akkurat mareritt, men drømmer mye rart. En natt her drømte jeg bl.a at jeg ble kjempesint på babyen for ett eller annet jeg ikke husker, å den følelsen sitter faktisk dypt i meg enda :-( Nå er jeg stadig redd for å bli en dårlig mor, og miste kontrollen overfor barnet mitt. Pga en drøm liksom!!

Ja, de blir ofte ganske voldelige og sære! :/ Jeg egentlig bare meg selv å takke siden jeg ser på mye vold... Blant annet Game of Thrones. :P

Jeg leste bøkene til the hunger games for litt over 1 år siden. Kan love deg at jeg var mye ute og drepte folk dei nettene :-P hehe. For I bøkene var det mye detaljerte beskrivelser om drapa der :-D

Har vært litt drømmer, men en lang pause no :-) mmen får se etter første episode med walking dead idag :-), hehe.

oohhyeah! :/
overtenker ting og har blitt skikkelig pysete av meg.. hater det! inatt var det konstant mareritt om at jeg kjørte av veien (mye vannplaning på tur til hybelen igår) og hver gang jeg lukket øynene ble det en ny scene der jeg døde o.l.. -.-

Ja hele tiden! Hadde det samme med storebror, merkelig det der :-P

Har vært litt drømmer, men en lang pause no :-) mmen får se etter første episode med walking dead idag :-), hehe.

Hehe, håper du får sove. ;) Jeg så ikke den episoden. Jeg liker å "spare opp" slik at jeg ikke banner så fælt når episoden er slutt fordi jeg må vente så lenge på neste. ;)

Har ikke akkurat mareritt, men drømmer mye rart. En natt her drømte jeg bl.a at jeg ble kjempesint på babyen for ett eller annet jeg ikke husker, å den følelsen sitter faktisk dypt i meg enda :-( Nå er jeg stadig redd for å bli en dårlig mor, og miste kontrollen overfor barnet mitt. Pga en drøm liksom!!

Vi har alle våre bekymringer i forhold til hvordan vi kommer til å bli som foreldre. Du blir nok en fantastisk mor <3 Godt det bare var en drøm :)

Hehe, håper du får sove. ;) Jeg så ikke den episoden. Jeg liker å "spare opp" slik at jeg ikke banner så fælt når episoden er slutt fordi jeg må vente så lenge på neste. ;)

Hehe sant nok :-) men jeg har selvfølgelig ikke funnet ut av opptaktingen på tv og mannen er borte noen uker. Dessuten har jeg ventet lenge nok på at det skal begynne igjen :-p hehe

Back
Topp