Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, det er ikke noe gøy! Her omhandler det mye om fæle ting som skjer jentene mine! Grusomt!!JA!!! Flere netter har jeg hatt skikkelig mareritt Natt til i går drømte jeg om ei dame som stjal babyer hun hadde mistet sin og mente at alle som var gravid hadde tatt hennes! Var skikkelig ekkelt. Selvfølgelig bodde vi i ei lita trekkfulle hytte uten elektrisitet
Ja, jeg drømmer om død... Drømte hin natten at en dame viste meg et hus hvor folk hadde blitt drept... :-( i helgen drømte jeg om han dvergen fra game of thrones. Han fikk skikkelig juling, og alle til stede stod bare å såg på. Det verste er at jeg ikke ser på den serien en gang, nettopp pga all volden??
Drømte og at jeg hadde mistet den lille :-( drømte at jeg hadde mistet hun i tidlig spontanabort, så alle spark jeg har kjent hadde kun vært noe jeg trodde hadde skjedd...
Er mye vold i den serien, ja.
Uff, den andre drømmen hørtes skikkelig ekkel ut. :/ Må ha vært ekstra godt å våkne til gravidmagen. <3
Jeg har hatt to netter nå med litt syke drømmer. Tok ei dame/jente i å prøve å drukne en kattunge, så jeg klikket og ble en sadistisk torturist nærmest. Dyppet hodet hennes under vann og greier, og knakk nesten kjeven hennes. I natt drømte jeg om noen som ville knivstikke meg. Huff...
Høres ut som om du og har ganske ville drømmer!!
Ja, de blir ofte ganske voldelige og sære! :/ Jeg egentlig bare meg selv å takke siden jeg ser på mye vold... Blant annet Game of Thrones.
Ja, de blir ofte ganske voldelige og sære! :/ Jeg egentlig bare meg selv å takke siden jeg ser på mye vold... Blant annet Game of Thrones.
Har vært litt drømmer, men en lang pause no mmen får se etter første episode med walking dead idag , hehe.
Har ikke akkurat mareritt, men drømmer mye rart. En natt her drømte jeg bl.a at jeg ble kjempesint på babyen for ett eller annet jeg ikke husker, å den følelsen sitter faktisk dypt i meg enda :-( Nå er jeg stadig redd for å bli en dårlig mor, og miste kontrollen overfor barnet mitt. Pga en drøm liksom!!
Hehe, håper du får sove. Jeg så ikke den episoden. Jeg liker å "spare opp" slik at jeg ikke banner så fælt når episoden er slutt fordi jeg må vente så lenge på neste.