Mannlig gynekolog?

Ja! :p

Selv har jeg bare hatt mannlige leger, gjør meg ingenting :) den verste opplevelsen var faktisk etter forrige fødsel når overjordmora påpekte at jeg hadde en stor vorte nedentil! Det var jo på "utsiden" der det var hår så hun hadde jo ikke noe med det for det første, nå var dette ikke noen vorte heller men en føflekk jeg har hatt i årevis som vokste seg "utover". :p ja ja

Hihi! Ja, hu har vel ikke noe med det utvendige å gjøre :p
Har også en føflekk der nede.. Men satser på den får være ifred ;)

Godt du enedelig fikk en skikkelig GU!! Jeg har hatt forandringer i livmora som kunne ha utviklet seg til kreft (ble konisert). Og jeg skal jammen sørge for at datteren min både får vaksinen og jevlig sjekk!

Håper opplevelsen ikke satte skrekken i deg. Det er ALDRI koselig med slike undersøkelser, men sååå godt når det er gjort. Neste gang kan du spørre legen din om å få til en kvinnelig :) Legen min spør meg alltid om jeg har noen ønsker, og da svarer jeg alltid "den beste" - og det har vært kvinner hver gang ;)

Har vært hos mannlig en gang pga celleforandringer, og hadde ikke noe problem med det. Det er jo jobben deres, og så lenge de oppfører seg profesjonelle, så er ikke dette noe problem. De beste legene jeg har vært hos er mannlige :)
Greit å tenke på de som lege istedet for at det er en mann. Vi har nok ikke noe de ikke har sett før ;)

Godt du enedelig fikk en skikkelig GU!! Jeg har hatt forandringer i livmora som kunne ha utviklet seg til kreft (ble konisert). Og jeg skal jammen sørge for at datteren min både får vaksinen og jevlig sjekk!

Håper opplevelsen ikke satte skrekken i deg. Det er ALDRI koselig med slike undersøkelser, men sååå godt når det er gjort. Neste gang kan du spørre legen din om å få til en kvinnelig :) Legen min spør meg alltid om jeg har noen ønsker, og da svarer jeg alltid "den beste" - og det har vært kvinner hver gang ;)

Syns legen min også kunne spurt om jeg hadde noen ønsker.. Menmen.
Får heller si ifra selv neste gang.
Men nå er det ihvertfall ute av verden.. Gjort er gjort :)

Slik det er her i byen er det ikke mange gynekologer og alle jeg har vært ute for har vært menn...

Hvis det er en trøst så er det jobben deres, de er profesjonelle og er kun ute etter det beste for deg og barnet ditt..

Eneste jeg synes var rart var at samboeren din måtte stå bak et forheng, min fikk sitte ved siden sv meg når jeg var og tok ul innvendig forrige uke...

Back
Topp