MANNFOLK!! overreagerer jeg?

Dlies

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
Før jeg dro på aftenvakt idag lagde jeg yndlingsmiddagen til sambo, vi har en grei deal om at jeg lager mat, han tar oppvasken. Når jeg kom hjem fra jobb står enda alt av oppvask likt som da jeg dro på jobb. Har vært åtte timer på jobb med helt sinnsykt mye å gjøre; er så umenneskelig sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Gravid, hormonell, trøtt og kvalm. Så setter jeg meg ned i sofaen og slapper av, han driver og lager mat til seg selv og jeg spør om han gidder å lage meg ostesmørbrød. Nei det gidder han ikke. Så blir jeg irritert fordi jeg tross alt har jobbet ræva av meg hele dagen og er sliten. Ikke har han engang ryddet hjemme og har hatt heeeele dagen mens jeg har vært på
jobb til å gjøre det, så gidder han faen ikke lage ostesmørbrød til meg en gang.

Så sier han: du blir å ende opp som kjerringa til onkel, smellfeit siden ho bare spiste og onkel måtte gjøre alt!
Kjente det bobla av raseri i meg.
Svarte bare: og du kommer til å ende opp som onkelen min, med ei thaikjerring siden ingen andre vil ha deg!

gikk bare inn i dusjen og lot han sitte der for jeg ble så rasende. tenk og oppføre seg sånn... Fyf@#!Overreagerer sikkert men er så innmari lei av og gjøre alt alene. Tenk når ungen kommer.

Herrefred..!
syns IKKE du overreagerer iallefall!
Tror ikke jeg hadde taklet det like bra om det var min sambo. Off, kjente meg ganske heldig nå, min vil gjøre ALT han.
Håper dette bare var en engangs hendelse. :Heartpink

Oi så lite trivelig. Du overreagerer ikke syns jeg ..

Herrefred..!
syns IKKE du overreagerer iallefall!
Tror ikke jeg hadde taklet det like bra om det var min sambo. Off, kjente meg ganske heldig nå, min vil gjøre ALT han.
Håper dette bare var en engangs hendelse. :Heartpink

Han her gjør aaalt for å gjøre det jævligst mulig for meg virker det som. Gjør ikke en dritt for at det skal være enklere for meg. Enda jeg forklarer at jeg tross alt er preggers og faktisk er i dårlig form, men han bryr seg tydelivis ikke.

Er glad noen har snille samboere som hjelper til og vil dama det beste. Skulle ønske jeg kunne trylle min også sånn, haha :p

Dessverre tviler jeg for at det er en engangshendelse, han er bare sånn. Skulle bare ha vist om det før vi flyttet i lag ;p

Herlighet! Nei, synes IKKE du overreagerte!

Men tar jeg helt feil nå, eller var det ikke du som hadde flyttet fra samboeren din...? Har dere ordnet opp igjen alikevel?

Herlighet! Nei, synes IKKE du overreagerte!

Men tar jeg helt feil nå, eller var det ikke du som hadde flyttet fra samboeren din...? Har dere ordnet opp igjen alikevel?

Nei du har rett i det. Men som jeg skrev der i den tråden så har vi blitt enig om å opprettholde et godt forhold til hverandre for ungen sin del. Vi har ikke et kjæresteforhold lengre, vi bare bor sammen.. vanskelig det her, å vite hva som er rett og galt, holde sammen eller gå i fra hverandre. Hovedgrunnen til at jeg bor her er jo fordi alle tingene/møblene mine er her fram til pappa kommer å henter flyttelasset mitt.

Nei du har rett i det. Men som jeg skrev der i den tråden så har vi blitt enig om å opprettholde et godt forhold til hverandre for ungen sin del. Vi har ikke et kjæresteforhold lengre, vi bare bor sammen.. vanskelig det her, å vite hva som er rett og galt, holde sammen eller gå i fra hverandre. Hovedgrunnen til at jeg bor her er jo fordi alle tingene/møblene mine er her fram til pappa kommer å henter flyttelasset mitt.

Huff han behandler deg utrolig dårlig syns jeg! Virker ikke som han lærte noe når du valgte å gå heller... for en tosk. Greit min kan være en dust av og til men stortsett prøver han i allefall og gjøre ting lettere for meg..!

Vist han behandler deg så dårlig på en daglig basis så vil jeg si at det beste er ikke å holde sammen, verken for din del eller bebisen, du må jo bli kjempe sliten av å ha d sånn ? :(

Du overreagerer ikke!
Jeg hadde ikke reagert så fint som du.. Hadde min lirt ut sv seg nor så vanvittig frekt hadde han angra lenge..

Makan til oppførsel..

Nei få faren din til å hente flyttelasset å tenk på deg selv.. Du bill få det så mye bedre å jeg snakker av erfaring!
Har to barn med en egoistisk fjott.. Å når jeg gikk fra han var det en helt ny tilværelse både for meg å barna :) angrer ikke ett sekund

Unnskyld at jeg sier det, men kom deg nå ut derfra så fort du kan. Er på ingen måte best for barnet å bo med to foreldre, hvis det skal være kronisk dårlig stemning mellom dem!

Det at han kan snakke sånn til deg viser jo bare at han ikke har noe respekt. Hadde nok ikke venta på flyttelasset, ville bare reist. Kan ikke si at man skal være venner hvis det er sånn forholdet blir.
Så nei, du overreagerer ikke hvis det er sånn:p

Elsk på den fantastiske kommentaren du gav tilbake :-D eg lo så eg grein her..... Han hadde litt godt av den altså ;-)

Ok. Jeg klarer nesten ikke la være å si MIN mening (som ikke trenger å være riktig), men det beste for deg og den lille kan jo absolutt ikke være å bo sammen med en mann som behandler deg slik. Får helt vondt av deg, det er jo nå du skal virkelig skjemmes bort så til de grader!!!!

Stor klem:Heartpink
Enig med Wenchus.

Steike, for en fjott! Skulle hat en klask midt i trynet! Enn å si noe sånn til ei gravid dame! :( dritbra kommentar du gav tilbake! :D

Hadde mannen her i huset snakka sånn til meg hadde jeg vært fort ute av huset! I allefall hvis han i tillegg har vært udregelig mot deg før. Sier som de over her; du kommer nok til å ha det 100 ganger bedre alene enn i samme hus som en som oppfører seg sånn mot deg. For det fortjener du ikke, og i allefall ikke når du er gravid med hans barn! :Heartred

Back
Topp