Før jeg dro på aftenvakt idag lagde jeg yndlingsmiddagen til sambo, vi har en grei deal om at jeg lager mat, han tar oppvasken. Når jeg kom hjem fra jobb står enda alt av oppvask likt som da jeg dro på jobb. Har vært åtte timer på jobb med helt sinnsykt mye å gjøre; er så umenneskelig sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Gravid, hormonell, trøtt og kvalm. Så setter jeg meg ned i sofaen og slapper av, han driver og lager mat til seg selv og jeg spør om han gidder å lage meg ostesmørbrød. Nei det gidder han ikke. Så blir jeg irritert fordi jeg tross alt har jobbet ræva av meg hele dagen og er sliten. Ikke har han engang ryddet hjemme og har hatt heeeele dagen mens jeg har vært på
jobb til å gjøre det, så gidder han faen ikke lage ostesmørbrød til meg en gang.
Så sier han: du blir å ende opp som kjerringa til onkel, smellfeit siden ho bare spiste og onkel måtte gjøre alt!
Kjente det bobla av raseri i meg.
Svarte bare: og du kommer til å ende opp som onkelen min, med ei thaikjerring siden ingen andre vil ha deg!
gikk bare inn i dusjen og lot han sitte der for jeg ble så rasende. tenk og oppføre seg sånn... Fyf@#!Overreagerer sikkert men er så innmari lei av og gjøre alt alene. Tenk når ungen kommer.
jobb til å gjøre det, så gidder han faen ikke lage ostesmørbrød til meg en gang.
Så sier han: du blir å ende opp som kjerringa til onkel, smellfeit siden ho bare spiste og onkel måtte gjøre alt!
Kjente det bobla av raseri i meg.
Svarte bare: og du kommer til å ende opp som onkelen min, med ei thaikjerring siden ingen andre vil ha deg!
gikk bare inn i dusjen og lot han sitte der for jeg ble så rasende. tenk og oppføre seg sånn... Fyf@#!Overreagerer sikkert men er så innmari lei av og gjøre alt alene. Tenk når ungen kommer.