Mannens snapchat venner

Han får snappe som han vil her, men så har han heller ikke gitt meg noen grunn til å skulle være sjalu. Han bruker veldig lite tid på snap generelt. Men om du synes det er ekkelt synes jeg du skal ta en prat med ham om det, og høre hva han sier. Antagelig er det ingenting å bekymre seg for :)

Har du kontroll på hvem mannen din snaper med? Godtar du at han snapper med andre damer?

Har ikke brydd meg om hvem han har på sin liste, og jeg håper han sender til venninnene sine, for de er ganske ålreit :)

Jeg tror det er mer han som gjerne ville hatt oversikt over hvem jeg sender til, selv om det jeg sender er så uskyldig og ikke noe å henge seg opp i, men han liker ukke at jeg sender til kamerater, men vi har hatt en laaaaang og kjedelig krangel om det og han må bare finne seg i at jeg har venner som både er gutter og jenter, noe han også har og han må bare stole å meg, det fins ikke en celle i meg som ville sendt eller sagt noe jeg ikke kunne vist til han: skjult.

Han byner å forstå nå da, han har blitt såra før, en han var i lag med tidligere var utro, så han er litt var. Men jeg er kanskje litt sta og står på mitt, for jeg kan ikke kutte ut venner... Nekter jeg å finne meg i hvertfall :)

Som nå, fikk jeh en snapp av en kamerat, bilde fra arbeidsbilen og han er på vei til en plass for å skru på noe :-P og det er som regel det det går i, jobb, mat eller fylla og muligens en skitur ;)

Så svaret blir vel nei, aner ikke alle han har på list, og ja, han kan sende så mye gan vil til både gutte og jentevenner :)

Har ingen anelse hvem eller hva han snapper med og om. Tror ikke han sender noe særlig selv, det tar ofte lang tid før han åpner snapper fra meg og, så bruken er nok ikke mye å skryte av.

Om han snapper med damer så er det nå på lik linje om han chatter med andre damer. Ser ikke problemet?

Pappaen til lillebror har maaaange på snap - både gutter og jenter. Brydde meg ikke i utgangspunktet, men var pga den topp tre lista jeg fant ut at han hadde en fling med en annen jente. Jeg er veldig skeptisk til snapchat! Liker det ikke i det hele tatt.. Jeg bruker det mye selv, men helst til venner og familie..

Om han sender til andre jenter kunne ikke brydd meg mindre :p men det spørs jo selvfølgelig hva de sender :p har ikke oppdaga at han sender til noen andre jenter enn søstra, svigermor og min egen mamma :)

Aner ikke hvem han har på snapchat og har ingen behov for å vite det, må da være måte på hva jeg skal legge meg borti. :p

Stoler på han og antar han bare snapper med venner og kollegaer. :)

Han har ikke snap, tror heller ikke lista hadde blitt så lang om han hadde fått seg snap :p

Mannen slettet snap. Hadde ikke kontroll på hvem han hadde på lista si. Men regner med det bare var de nærmeste vennene våre (menn og damer) og eventuelle kollegaer. Ingen jeg bekymrer meg for. Han er uansett ikke typen til å sende flørtebilder.

Jeg har ingen på lista som mannen bør tenke over heller.

Men når det er sagt så har jeg ei venninne som bruker snap til å flørte hemningsløst.

Jeg har masse guttevenner på snap så tror ikke jeg har noe å si på sambos snap. Det er jo bare uskyldig moro :) aldri tenkt på det som et problem egentlig :)

Bryr meg ikke. Vet han ikke gjør noe galt. Stoler 100% på han.

Han synes ingenting om verken FB, Twitter eller snapchat og ellers andre app'er. Eneste jeg lastet ned for han er whatsapp :P

Bryr meg ikke så mye jeg hverken hvem han har på fb eller snapchat eller whatever:) Han gjør som han vil - stoler såpass på han at han får ha privatliv

Har ikkje kontroll på den. Men han kan snappe med akkurat kven han vil. Eg stolar då såpass på han :D

Laget snap til han sånn at vi kunne sende bilder til hverandre, men han er ikke så veldig ivrig. ;D

Fikk et lite stikk i magen bare, siden mannen snapper sån med ei fra ungdomstiden hans. Bestekompisen hans var akkurat utro mot dama si med henne, og da la hun til mannen på snap. Han skjuler jo ikke det de sender til hverandre, men han snapper så mye med henne.

Hmm jeg hadde nok ikke likt det.. Hun er jo tydeligvis typen som gir blaffen i at andre er i forhold.. Selvom jeg stoler på mannen min hadde jeg ikke følt at det der var "rett plass" for han rett og slett

Hvis jeg skulle passet på det mptte jeg jo ha hatt mistanke om noe spesielt. Hvis det virker som han er utro eller er typen for det. Hadde jeg aldri vært med mannen min.

Back
Topp