Mannens snapchat venner

Har du kontroll på hvem mannen din snaper med? Godtar du at han snapper med andre damer?
Han syns snap er noe vas, heldigvis :P
Hadde ikke sagt noe på at han snappet med andre damer, men det kommer jo an på hva som snappes, da!

Aner ikke hvem han snapper med, men tror det er bare med meg å barna.
Med andre damer, så spørs det hva det snappes om.

Han har ikke snap, om han hadde hatt snap og snappet med andre damer hadde det vært greit. Han er voksne og bestemmer selv.)

Fikk et lite stikk i magen bare, siden mannen snapper sån med ei fra ungdomstiden hans. Bestekompisen hans var akkurat utro mot dama si med henne, og da la hun til mannen på snap. Han skjuler jo ikke det de sender til hverandre, men han snapper så mye med henne.

Den vennelista er lang:p

Meg, mine foreldre/søster/svoger, en kollega og faren

Tror han har bare meg og en kamerat jeg :p
Jeg må også hjelpe han, for han skjønner det ikke helt :D Hihi

Bryr meg ikke i det hele tatt.
Stoler på at han holder seg på "riktig" side og ønsker ikke å bruke tid og energi på sjalusi.

Jeg sjekker ikke opp hvem mannen snapper med, har på facebook eller noe annet. Stoler på han :)

Ingen av oss som har snapchat. Men uansett så er det ikke min jobb å kontrollere hvem han snakker med. Han får da snakke med hvem han vil så lenge jeg kan stole på ham:)

Har ikke sjekket men han bruker snap lite og de sender oftest til meg og de er Stortsett kjedelig :P som bilde av tv og fotballkamp, bilde av en øl i helgen osv

Han ganske opptatt av hvem jeg snappet med. Ikke fordi han tror jeg driver med tull, men fordi han mener mange menn kan tolke helt uskyldige ting som noe annet enn det er ment som. Så, jeg er ikke bekymra over han. Vi er veldig nøye på at om vi sender til vennepar, så sender vi til begge to.

Han har ikke snap.. Jeg har kompiser og mannlige kollegaer på snap da, aldri tenkt over at det kunne være feil.

Vet ikke hvem han har som snapvenner. Vet hvem noen av de han snapper med er, men han er en voksen mann så regner med han klarer å skille mellom hva som er ok og ikke selv.

Mannen har ikke snap lenger, men jeg hadde faktisk ikke godtatt det sånn som det var når vi ble sammen i hvertfall. Da var det mye jenter med kløften trykket opp i kameraet og sånt, og det synes ikke jeg er greit.
Selv snapper jeg kun med familie, så de får se bilder av lille.

Han snapper med damer som er felles venner, altså de jeg også har, med bilder av barna og felles intr. Hadde han snappet med andre, og spesielt damer fra ungdomstida, så hadde jeg spurt rett ut hva han egentlig får ut av det, hva det interesser han..?! Tenker jo at det er en flørtekanal om det blir brukt med såkalte selfies som pupper og trutmunn, og det hadde jeg ikke likt! Hva sier han selv?

Bryr meg fint lite om hvem han snapper med :P han sender så få snaps uansett, og sender han noen så er det som regel til meg :)

Back
Topp