Mannens snapchat venner

Veit ikke om sambo har snap egentlig jeg. Tror han hadde og fikk noen av en han kjenner for en stund siden, men tror det ble med det. Men hadde jeg sett at han satt og snappa veldig mye med ei spesiell dame hadde jeg nok spurt hva intensjonene hans var

Han har ikke snap eller FB.
Men hadde nok ikke likt at han chattet med en kompisen akkurat har vært utro med...

Mannen er ikke på sånt, men stoler på ham og han vett hvor grensene går;)

Skjønner ikke hvorfor jeg skal egentlig blande meg i han sin snapchat.. Men jeg lar han selvfølgelig snappe med andre damer om han hadde vært aktiv på snapchat. :)

Nei sånt har jeg ikke oversikt over. Når vi har valgt å være i et forhold må vi kunne stole på hverandre om ikke er forholdet over spør du meg.

Samboeren har snap men bruker den sånn eg gang i millniumet. Men han jobber som dørvakt og på kjøpesenter. Så han har jo noen både på FB og Snap. Men bryr meg ikke litt en gang

Jeg aner faktisk ikke hvem han har på snap. Og aldri viser han snapper til meg heller. Men har i grunnen ikke tenkt over det. Men skjønner veldig godt dine bekymringer, og ville helt klart tatt det opp med han!

Det legger jeg meg ikke oppi :)
Jeg stoler 100 % på min samboer å er lett å se at han kun har øyne for meg <3 <3
Jeg vet han sender snap med venninner :) men jeg sender å med andre gutter .. Er ikke dermed sagt st jeg er utro eller gjør noe jeg ikke burde?

Har ikke peiling :p tror ikke det er så mange, og tror det er bare våre nærmeste venner :)

Han sender bare snap av rare grimaser til kameratene sine, og fra jobben sin til meg. Jeg derimot sender massevis til han :D Når han først åpner snappene mine så står det 300 sek i hjørnet haha. Han er så lite aktiv at jeg bryr meg ikke, men jeg har ingen andre menn på min snap, og vil ikke at han skal ha noen andre damer.

Legger meg ikkje borti hvem han snapper med. Samme med hvem han er venner med på Facebook. Stoler på han, og får samme tilliten tilbake :)

Han har ikke andre damer på snap enn noen i familien. Helt ærlig så hadde jeg ikke likt om visse damer var på snaplista hans og om det ble sendt snap til de daglig :P

Tror ikke han har snap. Stoler på ham uansett.

Bryr meg ikke for å si det sånn stoler på han ;)

Har kontroll ja, men det er uskyldig. Ofte vi ligger ved siden av hverandre, og da ser jeg jo hvem han snapper med. Er ofte han viser meg snapene han får også.

Var en periode han hadde ei på snap som likte han, og han skjulte det for meg. Han har ikke hun der lenger. Det likte jeg ikke. Han sa de ikke snakket om noe spesielt. Men hvorfor skjule det?

Han har andre jenter der, som han kjenner, som han har kjent i mange år. Og det er greit. Han skjuler ikke det for meg :)

Back
Topp