Mannen skal på utdrikningslag i amsterdam

Hvis man legger hele diskusjonen om strippeklubb og Amsterdam til side, så må jeg bare si at jeg syns det er meget spesielt at han 1) sier «jeg skal» og ikke «går det fint» eller noe i den dur, og 2) at han ikke er interessert i å høre hva du tenker/mener/føler.

Han kan jo ikke bare gjøre som det passer han når han er i et forhold og attpåtil har en liten baby. Her hadde det ikke vært noe problem om samboeren ville på guttetur med utdrikningslag når babyen vår var 10 uker, men det hadde vært et stort problem hvis han tok det som en selvfølge at han skulle dra, og ikke spurte meg om det var Ok. Dette går selvfølgelig begge veier.
 
Hvis man legger hele diskusjonen om strippeklubb og Amsterdam til side, så må jeg bare si at jeg syns det er meget spesielt at han 1) sier «jeg skal» og ikke «går det fint» eller noe i den dur, og 2) at han ikke er interessert i å høre hva du tenker/mener/føler.

Han kan jo ikke bare gjøre som det passer han når han er i et forhold og attpåtil har en liten baby. Her hadde det ikke vært noe problem om samboeren ville på guttetur med utdrikningslag når babyen vår var 10 uker, men det hadde vært et stort problem hvis han tok det som en selvfølge at han skulle dra, og ikke spurte meg om det var Ok. Dette går selvfølgelig begge veier.


Veldig enig med dette! Synes det veldig rart ikke at høre på sin partner, og ikke spørge hvordan de føler med det! o_O
 
Mannen min har vært på strippeklubb noen få ganger. Da har vi snakket om det på forhånd, og hatt grensene avklart. Den eneste gangen jeg har blitt forbanna var en gang han fikk lapdance, for der går grensen for min del.

Men jeg er egentlig mer ukomfortabel med hvilke jenter som jobber på disse stedene. De er desperate etter penger, og jeg antar at mange ikke er der helt frivillig. Sist gang mannen var på strippeklubb var i Polen for mange år siden, og der følte han selv seg utrygg. De ble svindlet og lurt for penger, og det var heller ikke noe "kvalitet" for å si det sånn. De kom seg ut derfra ganske kjapt.

Hadde det vært en litt "finere" strippeklubb, eller type chippendales show for menn, hadde jeg ikke tenkt over det.
 
Jeg skjønner deg.
Ser ikke helt nødvendigheten med strippeklubb og sånn når du skal gifte deg.
Hvorfor skal andre danse oppetter kjæresten/forloveden din? Er litt utdaterte synes jeg.. Hvorfor ikke action aktiviteter med vennegjengen istedenfor?
 
Back
Topp