Mannen skal på utdrikningslag i amsterdam

N

nybakt.mamma

Guest
og jeg vil så absolutt ikke at han skal dra...
Vi har akkurat fått en baby som er 8 uker gammel og han skal etter planen reise om 2 uker..
han vil ikke høre på meg når jeg prøver å snakke med han, han sier bare at jeg ikke kan nekte han og at det er en siste guttetur for kompisen hans som skal gifte seg...
Jeg er så sikker på at det blir noe snusk.. Hvorfor ellers akkurat amsterdam? Mannen har allerede sagt at de skal på strippeklubb og at jeg ikke kan nekte han, men jeg synes ikke noe om den industrien. Og hvordan kan jeg vite at det ikke går lengre når han ikke engang lytter til hva jeg mener?
jeg kjenner i hver celle i kroppen min at dette ikke er greit for meg, men han hører ikke på meg..
Hva ville dere gjort?
 
Personlig hadde jeg ikke hatt noen problemer med det, men vi er jo alle forskjellige ;)
Har dere generelt et problem med tillit?
 
Det hadde ikke vært noe problem her at de dro til utlandet , er ikke uvanlig det akkurat
Strippeklubb hadde jeg ikke vært så begeistret fir men
 
Personlig hadde jeg ikke hatt noen problemer med det, men vi er jo alle forskjellige ;)
Har dere generelt et problem med tillit?

Nei, vi er alle forskjellige... Problemet ligger aller mest i at han ikke vil høre meg og respektere mine grenser.. han tråkker rett over meg og vil ikke høre.. det er ingen diskusjon og han skal bare dra selv om han har visst hele tiden at jeg ikke synes slikt er OK i et forhold. og det gjør veldig vondt at han gir faen i mine grenser
 
Hadde ikke hatt noe problem med det. Men så stoler jeg på samboer da. Et forhold fungerer ikke om man ikke har tillit til hverandre
 
Noe snusk? Noe mer enn en strippeklubb liksom?

Jeg hadde nok ønsket ham god tur, med mindre du har grunn til å ikke stole på ham..
 
Det hadde ikke vært noe problem her at de dro til utlandet , er ikke uvanlig det akkurat
Strippeklubb hadde jeg ikke vært så begeistret fir men

har ikke noe problem med at han drar til utlandet egentlig... hadde det vært den typen guttegjeng som dro til amsterdam for å se på kunst hadde det ikke vært noe problem. Men dette er ikke den typen guttegjeng for å si det mildt.
Men det med strippeklubb er jo det jeg ikke liker. Og han respekterer ikke mine grenser og vil ikke høre på meg. Han skal dra og slik er det bare og han vil ikke høre på meg.
jeg er generelt imot stripping og slikt for jeg mener at det er utnytting av kvinner i en sårbar posisjon, og det har han visst helt siden han ble sammen med meg så det er ikke noe som plutselig er nytt
 
Tenker at stripping blir det ofte gjerne på utdrikningslag for mannfolka uansett, enten her eller der..
 
Tenker at stripping blir det ofte gjerne på utdrikningslag for mannfolka uansett, enten her eller der..
Mulig det med de du kjenner , mannen har aldri vært med på utdrikningslag med stripping så i vår krets er ikke det vanlig
 
Mulig det med de du kjenner , mannen har aldri vært med på utdrikningslag med stripping så i vår krets er ikke det vanlig
Det har ikke mannen min heller:) bare virker som det er vanligere blant unge som gifter seg i dag, og gjerne dra det litt «lengre» med utenlandstur, stripping, fest og høyt pengeforbruk..
Var bare det jeg ville si:)
 
Vet du, nybakt.mamma, jeg synes også det med strippeklubb og slikt er forferdelig ubehagelig. Kall meg gjerne sjalu og teit, men jeg vil ikke at mannen min skal stå og bli egla opp på av øst-europeiske damer. Hvis man hører på podcasten til Kevin Kildal så kan man høre hvordan han forteller om guttetur til Tsjekkia, med strippeklubbing. Han har en fantastisk flott kjæreste som ønsket han god tur, men måten han fortalte derfra... eh. Som han sa det på nord-norsk "æ mått heim og vask buksa mi, den va dekka av fettsaft". Jeg er bokstavelig talt 100% sikker i forholdet mitt til min mann, jeg MÅ stole på han når han er innestengt på et skip med ca. 50 mennesker ombord i 6 uker. Allikevel ville jeg aldri vært ok med strippeklubb. Beklager, der går grensa mi. Tillitt eller ikke, jeg vil ikke ha annens kvinnes safter fra underlivet smurt utover buksa til mannen min, ei heller brystene til annen kvinne "nesten" gnidd i ansiktet på mannen min.

Vet dessverre ikke hva du kan gjøre, men om du setter deg ned til han og har en alvorsprat hvor du sier "vet du, jeg blir helt dårlig av dette. Forstår du hvor vanskelig det er for meg? Jeg strekker ut ei hand som ber om hjelp her" - kanskje forstår han alvoret? For meg ville det vært en slik situasjon hvor jeg hadde sittet hjemme og spydd i ubehag om mannen min gjorde noe sånt :(
 
Jeg stoler på mannen min, virkelig (han jobber i kvinnedominert yrke så på de fleste lønningspilser og jobbfester er han jo kun med damer eksempelvis), men hadde hatt store problemer med strippeklubb fordet, det er noe med settingen som er guffen og jeg hadde nå uansett blitt ekstremt overrasket hvis mannen og guttegjengen hadde gjort det uansett, det er imot deres verdi og kvinnesyn også. Man kan ha mye gøy sammen både med og uten alkohol uten at det trengs nakne kvinnfolk til, selv om man er mann, takk og lov for det! Og mannen min har vært på mange utdrikningslag de siste årene, og stripping har ikke vært en del av noen av de.
 
Vet du, nybakt.mamma, jeg synes også det med strippeklubb og slikt er forferdelig ubehagelig. Kall meg gjerne sjalu og teit, men jeg vil ikke at mannen min skal stå og bli egla opp på av øst-europeiske damer. Hvis man hører på podcasten til Kevin Kildal så kan man høre hvordan han forteller om guttetur til Tsjekkia, med strippeklubbing. Han har en fantastisk flott kjæreste som ønsket han god tur, men måten han fortalte derfra... eh. Som han sa det på nord-norsk "æ mått heim og vask buksa mi, den va dekka av fettsaft". Jeg er bokstavelig talt 100% sikker i forholdet mitt til min mann, jeg MÅ stole på han når han er innestengt på et skip med ca. 50 mennesker ombord i 6 uker. Allikevel ville jeg aldri vært ok med strippeklubb. Beklager, der går grensa mi. Tillitt eller ikke, jeg vil ikke ha annens kvinnes safter fra underlivet smurt utover buksa til mannen min, ei heller brystene til annen kvinne "nesten" gnidd i ansiktet på mannen min.

Vet dessverre ikke hva du kan gjøre, men om du setter deg ned til han og har en alvorsprat hvor du sier "vet du, jeg blir helt dårlig av dette. Forstår du hvor vanskelig det er for meg? Jeg strekker ut ei hand som ber om hjelp her" - kanskje forstår han alvoret? For meg ville det vært en slik situasjon hvor jeg hadde sittet hjemme og spydd i ubehag om mannen min gjorde noe sånt :(
Man må ikke bli nedsmurt av fittesaft på strippeklubb da ;) man blir ikke tvunget til å ta lapdance liksom.
 
Hadde latt min mann dra. Vi har tillit til hverandre. Vært i Amsterdam mange ganger, og har bodd der. Misliker narkotikaen mer enn stripping
 
Når det kommer til strippeklubb så hadde jeg ikke hatt problemer med at mannen min tok en tur dit. Jeg liker derimot ikke at mannen bare avfeier deg på denne måten. Om du har rett eller ikke spiller ingen rolle, han burde kunne ha en samtale om det og legge fram sine synspunkter og samtidig vurdere dine.
 
Når det kommer til strippeklubb så hadde jeg ikke hatt problemer med at mannen min tok en tur dit. Jeg liker derimot ikke at mannen bare avfeier deg på denne måten. Om du har rett eller ikke spiller ingen rolle, han burde kunne ha en samtale om det og legge fram sine synspunkter og samtidig vurdere dine.
Denne signerer jeg :)
 
Hadde latt min mann dra. Vi har tillit til hverandre. Vært i Amsterdam mange ganger, og har bodd der. Misliker narkotikaen mer enn stripping

Interessant holdning all den tid marihuana ikke er skadelig og innebærer et frivillig og lovlig inntak, mens strippingen i Nederland er 95% østeuropeere med antakeligvis 50% ymse diverse skjebner.... Hvor mange prosent som er menneskehandel tør jeg ikke tenke på...

Man må ikke bli nedsmurt av fittesaft på strippeklubb da ;) man blir ikke tvunget til å ta lapdance liksom.

Nei, men som han beskrev det i podcasten... Gutta boys syntes det var sååååå artig at han som jo har dame hjemme ikke ville ha seg noe på bakrommet. Så de betalte hele tiden for lapdances på privatrom og han kunne jo ikke si nei når han først var på guttetur... Etc etc. Det er ikke utenkelig at slike situasjoner oppstår, og jeg finner det avskyelig :(
 
Interessant holdning all den tid marihuana ikke er skadelig og innebærer et frivillig og lovlig inntak, mens strippingen i Nederland er 95% østeuropeere med antakeligvis 50% ymse diverse skjebner.... Hvor mange prosent som er menneskehandel tør jeg ikke tenke på...



Nei, men som han beskrev det i podcasten... Gutta boys syntes det var sååååå artig at han som jo har dame hjemme ikke ville ha seg noe på bakrommet. Så de betalte hele tiden for lapdances på privatrom og han kunne jo ikke si nei når han først var på guttetur... Etc etc. Det er ikke utenkelig at slike situasjoner oppstår, og jeg finner det avskyelig :(
Er ikke marihuana skadelig? :eek:
 
Interessant holdning all den tid marihuana ikke er skadelig og innebærer et frivillig og lovlig inntak, mens strippingen i Nederland er 95% østeuropeere med antakeligvis 50% ymse diverse skjebner.... Hvor mange prosent som er menneskehandel tør jeg ikke tenke på...



Nei, men som han beskrev det i podcasten... Gutta boys syntes det var sååååå artig at han som jo har dame hjemme ikke ville ha seg noe på bakrommet. Så de betalte hele tiden for lapdances på privatrom og han kunne jo ikke si nei når han først var på guttetur... Etc etc. Det er ikke utenkelig at slike situasjoner oppstår, og jeg finner det avskyelig :(
Da er det strengt talt gubben det er noe feil med. Om han ikke tørr å si nei til venna sine så får han Gro et par baller.
Samboer har aldri vært på strippeklubb, men om han hadde reist så hadde jeg gitt beng. Han hadde ikke godtatt å få lapdance kastet etter seg uansett.
Men man kan ikke skylde på strippeklubb når det er han som ikke har baller nok til å si nei.
 
Jeg hade ikke hatt noen problemer med det... men prøv å snakk med ham og hva som skal til at han kan reise og du er Ok med det. Det er tydelig han gjerne vil dra pg da tenker jeg det blir feil du står på ditt og nekter ham
 
Back
Topp