Mannen med på barsel?

Mannen blir nok med så ikke noe spørsmål der :) Men om de serverer samme type sykehus mat som ellers på sykehusene så er 190,- for en middag rimelig drøyt når man får en bedre middag som takeaway til samme prisen :)
Sant nok. Det varierer jo veldig på hva de serverer fra dag til dag, men jeg husker at de var flinke med menyene. De har alltid dessert da, og drikke er inkludert.

Mannen blir nok med så ikke noe spørsmål der :) Men om de serverer samme type sykehus mat som ellers på sykehusene så er 190,- for en middag rimelig drøyt når man får en bedre middag som takeaway til samme prisen :)
Her fristet ikke sykehusmaten overhodet de dagene jeg lå på barselhotellet sist, matlysten var ganske dårlig etter fødsel. Så mannen spanderte takeaway til middag hver dag. Ble som en liten ferie. ;)

Jeg skal ha med meg frokostblanding i tilfelle maten er helt ræva denne gangen også... 7 år siden sist så er jo lov å håpe på at det har bedret seg.. Da snakker jeg om brødmaten og pålegget der - middagene rørte jeg ikke... Er superkresen på institusjonsmat..

Sjekket prisene nå og det er faktisk 405 med frokost eller 715 med full pensjon så er dyrere enn jeg trodde.

Å fy flate det var dyrt! Helt utrolig at det skal være så store forskjeller og så stive priser. Men har jo liksom ikke noe valg heller da skal han bli med... Får pakke ned en kjølebag med mat :p

Syns dere som har sykehushotell på sykehuset er utrolig heldig i det hele tatt jeg! Her er det hotell og veldig få enkeltrom så sjangsen er meget liten for at mannen får bli etter fødsel, og hvertfall på en slik årstid der det fødes mye barn...

Syns dere som har sykehushotell på sykehuset er utrolig heldig i det hele tatt jeg! Her er det hotell og veldig få enkeltrom så sjangsen er meget liten for at mannen får bli etter fødsel, og hvertfall på en slik årstid der det fødes mye barn...

Det har du absolutt rett i, det burde vært en selvfølge at mannen fikk være der med mor og barn hele veien!

Visst allt er bra med meg og baby så vill mannen reise hjem Pga våra 2 andra barn.

Ja, det er drøyt dyrt! Mener jeg leste en plass at hotellet på sus er det dyreste i landt :p
Veninna mi sa at når de bodde der så henta han mat til henne, men lesset godt på tallerken slik at han også kunne spise av det. Sparetips!

Hehe... Et fantastisk sparetips! Kjenner jeg meg selv rett vil ikke matlysten være mye til å skryte av, så med dette trikset skal nok ikke samboeren gå sulten heller ;)

Back
Topp