Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det var mye! Syntes det var mye med 300kr pr natt på Gjøvik sykehus jeg da, men da var kanskje ikke det så ille.. Teit at det er så store forskjeller.. :/Kjenner det er urettferdig (og spesielt) at prisene på barselhotell varierer såpass! Mener det koster rundt 1000kr døgnet hvis mannen skal sove med meg på hotellet her i Stavanger...
Men jeg mente ikke på barselhotellet jeg da, om det var mitt tilfelle du mente på Jeg mente rom på fødeavdelingen på sykehuset.Kjenner det er urettferdig (og spesielt) at prisene på barselhotell varierer såpass! Mener det koster rundt 1000kr døgnet hvis mannen skal sove med meg på hotellet her i Stavanger...
Så enig!!Kjenner det er urettferdig (og spesielt) at prisene på barselhotell varierer såpass! Mener det koster rundt 1000kr døgnet hvis mannen skal sove med meg på hotellet her i Stavanger...
Det er ganske mye ja. På Ullevål tror jeg det er 2-300 kroner natta for mannenKjenner det er urettferdig (og spesielt) at prisene på barselhotell varierer såpass! Mener det koster rundt 1000kr døgnet hvis mannen skal sove med meg på hotellet her i Stavanger...
Kjenner det er urettferdig (og spesielt) at prisene på barselhotell varierer såpass! Mener det koster rundt 1000kr døgnet hvis mannen skal sove med meg på hotellet her i Stavanger...
Det burde vært gratis for far å overnatte, men man kan betale for maten selv.. Vi er da to om å bli foreldre, så det er spesielt at de nærmest "tvinger" far til å dra hjem føles sånn med de prisene! Koster vist rett over 700kr for å overnatte på barselhotellet i Stavanger hvis måltider ekskluderes - men det er fortsatt mye sammenlignet med resten av landet!
Det har vi lurt litt på og! Nå har mannen en veldig fleksibel jobb der han legger opp dagene selv og har såkalt frihet under ansvar, så han kommer ikke til å "la" perm.dagene begynne å løpe før jeg har født... dvs at han er tilgjengelig på tlf og mail og har "hjemmekontor" hvis det skulle dra ut i tid. Men nå skal han vel forsåvidt ha "hjemmekontor" i de 2 ukene og da for å få lønn under permisjonen. Men det blir minimalt, han regner med de fleste kundene hans respekterer at han nettopp har blitt far... Men vi får sjå...De 14 dagene mannen har rett til fri i forbindelse med fødsel: hva om riene begynner en tirsdag og han blir hjemme, men fødsel skjer først en fredag f.eks. Da "mister" han de 4 dagene hjemme med baby etterpå vel? Hva tenker dere å gjøre, sende han på jobb dersom riene er begynt men ikke er regelmessige enda?