Mannegruppa ottar.

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Har heldigvis ikke en eneste på vennelisten min i den gruppen.
Familiefaren på 35 år er det som gjør meg mest kvalm av alle disse...

Nei det er den samme, for de blokkerte meg og jeg finner den fortsatt ikke

Å? For jeg rapporterte og senere kom det opp at gruppa var sletta. Admin laget en ny med oppdaterte regler og noe barnslige greier om de aldri ville gi seg selv om hele verden var imot dem. :P

Å? For jeg rapporterte og senere kom det opp at gruppa var sletta. Admin laget en ny med oppdaterte regler og noe barnslige greier om de aldri ville gi seg selv om hele verden var imot dem. :P
Haha så teit, kan du legge ut linken da ?

Noen av skjermbildene derfra gjør meg helt syk. En fornærmelse mot de fleste menn å kalle det for "mannehumor". Voldtekt, barnemishandling, incest og kvinneundertrykkelse er ikke humor.

Man skal ikke tulle med verken voldtekt, rasisme eller funksjonshemninger, burde ikke være lov rett og slett! men føler også det er feil å ta alle under en kam!

Man skal ikke tulle med verken voldtekt, rasisme eller funksjonshemninger, burde ikke være lov rett og slett! men føler også det er feil å ta alle under en kam!

Tja, når det er det som har blitt delt med oss utenfor, og man ser ut fra beskrivelsen hvor grensa går, så stiller jeg meg kritisk til enhver som er medlem av en slik gruppe enten de deler humoren og deltar i hetsen, eller ikke. Og nå som det er slikt den gruppa assosieres med, syns jeg de som mener dette er feil burde se at de er med på å støtte opp og gi slikt legitimitet gjennom å være medlem. Håper mange sletter seg selv, at gruppa til slutt stenges, og at det heller etabletes en ny med skikkelige moderatorer, og medlemmene ikke føler de må/har rett til å trampe på kvinner og barn i sin væremåte som mann. Er lite som er mindre manndig enn det den gruppa står for nå. :o

Overraskende nok har jeg 5 venner som er medlem der :-o

Hadde 24 venner som var medlem før i dag, har gått ned til 23 nå. Noen av dem overrasker meg ikke ved å være medlem av ei sånn side, deriblant en småbarnsfar...

Rapporterte gruppa for grove voldsskildringer jeg. Håper alle gjør det :)

Har en venn der, ikke noe overraskelse at han er der inne da, ble lagt til igår så lov å håpe han er der pga all media styret rundt det, men han er ganske korttenkt!

Har ingen venner i den gruppa, og kjenner jeg er godt fornøyd med det ;)

Bleh... Jeg har faktisk en fra min venneliste på den gruppe. Har nettopp oppdatert min status på Facebook også, så er han ikke borte fra lista innen dagen er omme, så kan jeg ikke være kjent med ham.

Seriøst, det de driver å joker med i den gruppe har virkelig ingenting med vanlig "la menn være menn" humor å gjøre. Blir kvalm. :yuck:

Back
Topp