Mannegruppa ottar.

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
I dag har jeg lagt ut en status på min facebook.

"Jeg håper alle mine mannlige venner her på facebook som er medlem av gruppa manneguppa ottar sletter seg selv fra gruppen eller sletter meg som venn, om ikke blir du slettet fra min vennesliste innen et døgn"

Anbefaler alle her inne til å gjøre det samme, etter å ha lest utdrag fra siden og hva som blir skrevet om både kvinner og barn sitter jeg igjen med en kvalm følelse i hele kroppen. Slike uttalelser burde vært straffbare. Jeg ønsker ikke å ha noe kjennskap til hverken gruppa eller medlemmer av den.

I dag har jeg lagt ut en status på min facebook.

"Jeg håper alle mine mannlige venner her på facebook som er medlem av gruppa manneguppa ottar sletter seg selv fra gruppen eller sletter meg som venn, om ikke blir du slettet fra min vennesliste innen et døgn"

Anbefaler alle her inne til å gjøre det samme, etter å ha lest utdrag fra siden og hva som blir skrevet om både kvinner og barn sitter jeg igjen med en kvalm følelse i hele kroppen. Slike uttalelser burde vært straffbare. Jeg ønsker ikke å ha noe kjennskap til hverken gruppa eller medlemmer av den.
Skreiv selv noe lignende! Fysj sier jeg bare!

Det er så synd at noen karer skal ødelegge for en stor gruppe menn som egentlig er ålreite og ønsker å bruke gruppa på 'riktig' måte med mannehumor.

Utrolig kvalmt, det som skrives om der inne. Håper ikke jeg kjenner noen som er med der, i så fall skal det være meg en glede å fjerne dem fra vennelista.

Blir så kvalm av den gruppa! Hva faen! Og de har unger selv mange av de og skriver om voldtekt og mishandling av barn! Jeg har ikke meldt meg på denne verden!

Det er så synd at noen karer skal ødelegge for en stor gruppe menn som egentlig er ålreite og ønsker å bruke gruppa på 'riktig' måte med mannehumor.

Det er jeg enig i, tror også mange er medlemmer uten å følge gruppa, derfor la jeg ut statusen i håp om at flest mulig melder seg ut.

Måtte sjekke, ser ikke ut som noen jeg kjenner er medlemmer. Takk og lov!

Måtte sjekke, ser ikke ut som noen jeg kjenner er medlemmer. Takk og lov!

Jeg har 5 på lista som er med der :( håper og tror at de kun er med uten å følge gruppa. Og at de sletter seg som medlemmer asap

Jeg ble dødsflau da jeg såvat en ex hadde kommentert og blitt screenshoota. Flau og skuffet. Egentlig en fin fyr, var i alle fall for noen år siden.

Jeg ble dødsflau da jeg såvat en ex hadde kommentert og blitt screenshoota. Flau og skuffet. Egentlig en fin fyr, var i alle fall for noen år siden.
Godt det er en ex da :eek: tror i grunn det er mange fine fyrer der inne, men at mange ikke skjønner alvoret av det de spøker med :( litt korte i toppen kanskje! Så på tide med en vekker tenker jeg. Gruppa hadde 42000 medlemmer, nå er de nede i 35000 så det er tydelig at mange tar det til seg og tar avstand :)

Det er jeg enig i, tror også mange er medlemmer uten å følge gruppa, derfor la jeg ut statusen i håp om at flest mulig melder seg ut.

Det forstår jeg. Jeg er ikke typen til å legge ut slike statuser. Og de vennene som er medlem der er ordentlige folk, så vil ikke true med å slette de som venn :)

Godt det er en ex da :eek: tror i grunn det er mange fine fyrer der inne, men at mange ikke skjønner alvoret av det de spøker med :( litt korte i toppen kanskje! Så på tide med en vekker tenker jeg. Gruppa hadde 42000 medlemmer, nå er de nede i 35000 så det er tydelig at mange tar det til seg og tar avstand :)

Ja, men jeg kjente det stakk å se han sånn, blei faktisk skuffa. Nå kimmer jeg til å irritere meg grønn over dette en stund.

Om det er ordentlige folk så burde de ikke støtte opp under slik oppførsel.
Tror nok ikke de støtter slik oppførsel selvom de er medlem av gruppa. Er mye som skjer i den gruppa som ikke er kvinneundertrykkelsr vil jeg tro. Admin i gruppa der var ute i media og sa han gjorde så godt han kunne med å slette slike tråder :) men var ikke så lett å få med seg slike innlegg tidlig nok.

Leste en del av det som florerer på Facebook. Er så sint og skuffet at det finnes ikke ord! Har ikke sjekket om jeg kjenner noen som er medlem, bare tanken på at det finnes noen som spøker om overgrep mot barn og døde barn...... Hva skal man si? Galgenhumor er en ting. Å true barn med vold og voldtekt er IKKE humor!

Back
Topp