Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg synes virkelig det.
Ser medlemstallet synker litt igjen
Hvordan ser man om vennnene er medlemmer der?
Ja flere som sier det sammeBroren min svarte at han ikke hadde oppdaget at han var medlem før nå, og meldte seg rett ut igjen. Så vil tro det gjelder flere.
Det er så synd at noen karer skal ødelegge for en stor gruppe menn som egentlig er ålreite og ønsker å bruke gruppa på 'riktig' måte med mannehumor.
Hjelper det å rapportere hele gruppa tro?
Nå er det jo sinnsykt mange medlemmer igjen![]()
Nei det finnes nok syke folk i alle mulige slags grupper på Facebook..Denne har gått også rundt på fb i dag da. Så er ikke bare mannfolka...
![]()
De legger til masse folk dessverreNå er det jo sinnsykt mange medlemmer igjen![]()
Sånn sett bort fra at admin der har hvert veldig sløve til å gå igjennom ting så syns jeg spesielt regelen om å ikke kunne rapportere innlegg sier noe om gruppa, samt at de har blitt lagt ned før!
Vis vedlegget 200884
Enig! Fysj.I dag har jeg lagt ut en status på min facebook.
"Jeg håper alle mine mannlige venner her på facebook som er medlem av gruppa manneguppa ottar sletter seg selv fra gruppen eller sletter meg som venn, om ikke blir du slettet fra min vennesliste innen et døgn"
Anbefaler alle her inne til å gjøre det samme, etter å ha lest utdrag fra siden og hva som blir skrevet om både kvinner og barn sitter jeg igjen med en kvalm følelse i hele kroppen. Slike uttalelser burde vært straffbare. Jeg ønsker ikke å ha noe kjennskap til hverken gruppa eller medlemmer av den.
Tror det var noe av det første jeg la merke til, utrolig spesiell gruppe og med slike regler ber de virkelig om dette selv!Oi, akkurat den la jeg ikke merke til tidligere, ble vel bare så paff over at DER gikk grensa rundt andre ting. Syns grensene var så spesifikke og drøye allerede. Utrolig sært at det ikke skal være lov å rapportere innlegg, ja.Fysj, for en ekkel gruppe.
Tror det var noe av det første jeg la merke til, utrolig spesiell gruppe og med slike regler ber de virkelig om dette selv!
Ser nå at mine 12 venner som gikk med til 3 har gått opp til 8, medlemstallet på gruppa som gikk fra over 40tusen til 25tusen er nå oppe i 35tusen igjen, hva skjer a?
Hadde litt lyst til samme via mannens facebook men holder meg for god for det, ser tydelig holdninger på regler og hvordan medlemmer forsvarer dette og leter opp dritt andre steder til å vite at det er for mange råtne egg der inne!Nesten så jeg fikk lyst til å snike på den gruppa gjennom mannen, bare for å se selv hva som skrives der inne nå. Flue på veggen og såntmen skal holde meg for god til det, han skal få slippe å assosieres med en slik gruppe bare for min nysgjerrighet. Vil ikke at det skal se ut som en ekstra person støtter opp om det der heller, om ei for 10 min.