Mangler du fortsatt innlegg?

• Trådstarter Trådstarter Prikken
  • Opprettet Opprettet
Regan skrev:
IT-Sandviks skrev:
Regan skrev:
Jeg mangler ca 9000 innlegg, har sendt mail.

Ja vett :-)

Ok flott. Har du fått sett på det da?
Vel. nei ikke jeg. Det går inn i feilsøkekøen... og de jobber akkurat nå med å få på plass popup m.m. men inimellom ser det på de casene vi melder inn. Så jeg skal gi lyd når vi har sjekket opp antall innlegg på din gamle konto.

Regan skrev:
IT-Sandviks skrev:
Regan skrev:

Vel. nei ikke jeg. Det går inn i feilsøkekøen... og de jobber akkurat nå med å få på plass popup m.m. men inimellom ser det på de casene vi melder inn. Så jeg skal gi lyd når vi har sjekket opp antall innlegg på din gamle konto.

Labambie skrev:
Mangler fortsatt ca 3000 innlegg. Og jeg har fremdeles en ekstra unge på profilen min. En unge som er 9 år og 4 mnd som jeg ikke har og ikke får fjernet.

Hva med å prøve adopsjon? :P

IT-Sandviks skrev:
Regan skrev:
IT-Sandviks skrev:
Regan skrev:

Det trenger du ikke, jeg ser jo når de er tilbake.

Takk

Jeg stusser over mitt antall...har hatt samme nick siden 2007. Men har ikke oversikt over hvor mange jeg hadde, husker det ble slettet over 10tusen på et tidspunkt.

Jeg mangler ca. 1600 innlegg.
Har sendt mail men kan ikke se at noe har skjedd, så prøver å poste her istedenfor. :)

Enkelte av første innleggene på tråder eg har startet er "borte" ? De kommer ikke opp når eg går innpå tråden for å lese? Det kan vel ikke være rett?

[miss] skrev:
Enkelte av første innleggene på tråder eg har startet er "borte" ? De kommer ikke opp når eg går innpå tråden for å lese? Det kan vel ikke være rett?

Hei. Nei det er ikke helt rett... det må vi se nærmere på.

eLLe*meLLe skrev:
Jeg mangler ca. 1600 innlegg.
Har sendt mail men kan ikke se at noe har skjedd, så prøver å poste her istedenfor. :)

Samme her!

Og så mangler jeg alle pm`ene. Litt vanskelig å finne tilbake til gamle tråder når så mye mangler.

Sendte mail til Prikken for en uke siden ang mine 3000 manglende innlegg, ikke fått de eller hørt noe. Men ser her at flere har mailet og ikke hørt noe/fått noen tilbake enda. Så er vel bare til å vente.

TonjeJenta skrev:
Sendte mail til Prikken for en uke siden ang mine 3000 manglende innlegg, ikke fått de eller hørt noe. Men ser her at flere har mailet og ikke hørt noe/fått noen tilbake enda. Så er vel bare til å vente.

Samme har jeg gjort,men ikke fått tilbakemelding på mail eller fått mine innlegg tilbake..

Tvilling74 skrev:
TonjeJenta skrev:

Samme har jeg gjort,men ikke fått tilbakemelding på mail eller fått mine innlegg tilbake..

Samme her.

Nnem skrev:
Tvilling74 skrev:
TonjeJenta skrev:

Samme her.

Heisann.
Dere er ikke glemt, Har i dag sett etter gamle inlegg, og fant et og annet innlegg ;-) Kunsetn nå er å få dem over i det nye forumet, og ikke minst finne ut hvorfor de ikke ble med i første runde. Jobber med saken!

mangler alle inleggene mine, avatar og tickere.... husker ikke hvor mange jeg hadde, men var nok noen tusen........

Alt mitt er fremdeles borte.

Back
Topp