Mangler du fortsatt innlegg?

• Trådstarter Trådstarter Prikken
  • Opprettet Opprettet
Pijah skrev:
Forstår seg jo at man sletter de slettede innleggene, men ganske utrolig at så mange som 7000 innlegg blir borte, allikevel... :p

Ja, enig i det. Så derfor er nok ikke det hele forklaringen. Vi tar nå sak for sak og sjekker gammel database opp mot ny, der dere har sagt at avviket er veeeldig stort :-)

IT-Sandviks skrev:
Pijah skrev:
Forstår seg jo at man sletter de slettede innleggene, men ganske utrolig at så mange som 7000 innlegg blir borte, allikevel... :p

Ja, enig i det. Så derfor er nok ikke det hele forklaringen. Vi tar nå sak for sak og sjekker gammel database opp mot ny, der dere har sagt at avviket er veeeldig stort :-)

Ja, vet at dere jobber med det, men er ikke sånn kjempehast for min del. Hadde vært kjekt å fått de tilbake, men er andre ting som er viktigere. ;) men det vet dere jo og, så.. :) Men etter de siste endringene som ble gjort, begynner det å komme seg altså! :) Nå savner jeg mest "gå til første uleste" i hver tråd, liiitt tricky å drive og bla for å finne ut hva msn har lest og ikke. ;) Ken det har vel strengt tatt ingenting i denne tråden å gjøre.. Beklager kuppet..

Jeg mangler ca. 3000 innlegg...  (har sendt mail)

Jeg mangler vell ca 5000 innlegg jeg, 75 innlegg syns jeg var litt lite til og ha vært aktiv her i 2 år.

someeone skrev:
Jeg mangler vell ca 5000 innlegg jeg, 75 innlegg syns jeg var litt lite til og ha vært aktiv her i 2 år.

Ha ha ha enig... men det lar seg gjøre... ;-)

Jeg registrerte meg en eller annen gang i 2007, mangler vel et sted mellom 2-3000 innlegg vel.. Tror jeg da... Fulgte egentlig ikke så veldig med på det men kjedelig at de mangler for det...

Ja, savner en god del innlegg, men jeg er ærlig talt ikke sikker på hvor mange jeg hadde. Men kan tenke meg det var rundt 7000. Jeg har aldri slettet meg før.

Men etter de siste endringene som ble gjort, begynner det å komme seg altså! :) Nå savner jeg mest "gå til første uleste" i hver tråd, liiitt tricky å drive og bla for å finne ut hva msn har lest og ikke. ;) Ken det har vel strengt tatt ingenting i denne tråden å gjøre.. Beklager kuppet..

Det med å bedre navigeringen, hoppe ett skjermbilde tilbake osv, fotspor (fet lenke m.m.), er ting vi ser på, og som vil komme. Vi må bare ta det viktigste først. MEN når det er sagt, så er navigering foir brukerne veldig viktig... i alle fall når selve systemet kjører slik det skal :-)

Hei ~Tintus~
Har sjekket med de verktøyene jeg har tilgjengelig, og finner ikke flere enn de du nå har fått listet. Vi skal ta en dobbeltsjekk mot den gamle Databasen.

aner ikke.. men har det så mye å si da?

IT-Sandviks skrev:
Hei ~Tintus~
Har sjekket med de verktøyene jeg har tilgjengelig, og finner ikke flere enn de du nå har fått listet. Vi skal ta en dobbeltsjekk mot den gamle Databasen.

Jeg VET at jeg hadde flere innlegg. I mars i fjor (på bursdagen min) fikk jeg en PM, der jeg ble gratulert med dagen og med akkurat 6000 innlegg... Var akkurat inne og leste PM`en.

Edit: Haha, nå må jeg bare le. Nå når jeg postet dette innlegget her, ser jeg at jeg har færre innlegg enn da jeg postet det forrige innlegget i denne tråden. Så her får jeg færre antall innlegg til flere jeg poster tydeligvis... 

Hei.
Det var nok min feil. Beklager.  Gjekk inn og dobbeltsjekka i den nye basen. og når den telte opp, så strøk den noen innlegg i tellingen din. Vet ikke hvorfor det skjedde. Skal høre med han som har laget programmet i morgen!

Aner ikke hvor mange innlegg jeg hadde, men mer enn de fire jeg hadde her forrige dagen ;-) Mangler avatar bildet mitt også.

Anntin skrev:
Aner ikke hvor mange innlegg jeg hadde, men mer enn de fire jeg hadde her forrige dagen ;-) Mangler avatar bildet mitt også.

Du har fått noen hunder tilbake. Profilbildet må du legge inn på nytt, Desverre.

Mangler fortsatt ca 3000 innlegg. Og jeg har fremdeles en ekstra unge på profilen min. En unge som er 9 år og 4 mnd som jeg ikke har og ikke får fjernet.

Jeg mangler fortsatt nærmere 6000 innlegg.. Har aldri slettet meg, og har sendt mail ja..

IT-Sandviks skrev:
Regan skrev:
Jeg mangler ca 9000 innlegg, har sendt mail.

Ja vett :-)

Ok flott. Har du fått sett på det da?

Back
Topp