Mangler du fortsatt innlegg?

• Trådstarter Trådstarter Prikken
  • Opprettet Opprettet
Vero87 skrev:
Jeg mangler også noen. Hadde vel rundt 1400 før dere la om forumet. Mangler også alle pm mine som var i innboksen før endringene

Fixet.

jeg mangler en del innlegg, hadde over 3700 mener jeg å huske. såeh.. men er ikke så himla farlig, men men..

lenemor skrev:
Jeg har vært aktiv her siden september 2005, så jeg hadde vel en 20.000 til 30.000 innlegg (jeg var blant dem med flest innlegg), og nå har jeg 195... et lite sprik der gitt. Har aldri skiftet nick - kun vært registrert med et brukernavn og en mailadresse hele tiden

Da er de fleste på plass igjen emoticon

Jeg hadde ca 16000 når dere la om så jeg har mista nesten 5000 innlegg

Og jeg har hatt dette nicket siden 07

Furteguri og sønn skrev:
jeg mangler en del innlegg, hadde over 3700 mener jeg å huske. såeh.. men er ikke så himla farlig, men men..

Hei
Ser at nicket ditt gir oss litt utfordring. Har funnet en versjon, men den ender ikke med ...  :-)  Har du hatt flere nick vore registrert med annen epostadresse (send PM).

Jeg mangler ca 9000 innlegg, har sendt mail.

Alle som har postet innlegg i denne tråden er notert ned.

Vær vennlig å sende oss e-post med nick og brukernavn. Oppgi hvor mange innlegg du mangler.

På forhånd takk for hjelpen!

Jeg husker ikke helt hvor mange innlegg jeg hadde, men det var noe i underkant av 7000 tenker jeg. Startet ihvertfall på 0 med det nye forumet. :)
I tillegg mangler jeg 3 års medlemskap her som forsvant med endringene.
Dere skulle se på det tidligere, og da fikk jeg ihvertfall pM'ene mine tilbake. Men mangler fortsatt gamle innlegg og disse 3 åra, da. :D
Kan sende mail om det, jeg! :)

Regan skrev:
Jeg mangler ca 9000 innlegg, har sendt mail.

Ja vett :-)

Nozy Rosie skrev:
Jeg husker ikke helt hvor mange innlegg jeg hadde, men det var noe i underkant av 7000 tenker jeg. Startet ihvertfall på 0 med det nye forumet. :)
I tillegg mangler jeg 3 års medlemskap her som forsvant med endringene.
Dere skulle se på det tidligere, og da fikk jeg ihvertfall pM'ene mine tilbake. Men mangler fortsatt gamle innlegg og disse 3 åra, da. :D
Kan sende mail om det, jeg! :)

Da er det løyst... på ein måde... :-) du har fått igjen de tre årene samt en del av innleggene dine.

Hadde bortimot 3000 innlegg før omlegging, nå har jeg 3. Mangler fortsatt pm'er, avatarbilde, signatur osv...

Mangler hele profilen min jeg.. :/ Fikk nytt nick og ny profil da forumet ble oppdatert. men ser den andre profilen min (SistemannIMagen) er "aktiv"/eksisterer enda, men jeg kommer jo ikke inn på den, for når jeg bruker samme brukernavn og passord som alltid er det jo denne jeg kommer inn på..

2x 24November skrev:
Mangler hele profilen min jeg.. :/ Fikk nytt nick og ny profil da forumet ble oppdatert. men ser den andre profilen min (SistemannIMagen) er "aktiv"/eksisterer enda, men jeg kommer jo ikke inn på den, for når jeg bruker samme brukernavn og passord som alltid er det jo denne jeg kommer inn på..

Da har du fått alle innleggene dine fra den gamle profilen. Skal be kundeservice om å slå sammen de to kundenummerene i morgen!

Miss Hønemor skrev:
Hadde bortimot 3000 innlegg før omlegging, nå har jeg 3. Mangler fortsatt pm'er, avatarbilde, signatur osv...

Heisann Miss Hønemor.
Da skal du ha 1919+ innlegg. Avatar som vi nå kaller profilbilde må du kanskje legge inn på nytt.

Fixet :-)

IT-Sandviks skrev:
2x 24November skrev:

Da har du fått alle innleggene dine fra den gamle profilen. Skal be kundeservice om å slå sammen de to kundenummerene i morgen!

åh flott :) tusen takk :D :D

nei, ikke innlegg, men medlemsdatoen er jo helt på trynet.. registrerte meg i slutten av 2007... (hvis jeg ikke surrer og at det var i januar/februar 2008..? husker jaffal at jeg var med på august 2008 helt fra starten av svangerskapet) skal det endres? :D

Jeg vet ikke hvor mange inlegg jeg hadde, men jeg hadde 5 stjerner før :)

IT-Sandviks skrev:
helen79 skrev:
Hadde akkurat fått 15000 + noen før forumet ble nytt, så mangler endel, men betyr ikke så himla mye emoticon

Har du /dere byttet nick m.m. underveis? 
Kan ikke si at vi finner så mye hos dem som allerde har fått en del tusen innlegg inn i det nye. For de som står med nesten ingen, er det en helt annen sak.
Vil også minne om at vi slettet alle gamle innlegg som var slettet... dvs de ble ikke telt med som innlegg i det nye forumet. Så en del vil nok uansett oppleve å miste noen innlegg. 

Har aldri byttet nick emoticon

Forstår seg jo at man sletter de slettede innleggene, men ganske utrolig at så mange som 7000 innlegg blir borte, allikevel... :p

Back
Topp