Jeg mangler også noen. Hadde vel rundt 1400 før dere la om forumet. Mangler også alle pm mine som var i innboksen før endringeneVero87 skrev:
Fixet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mangler også noen. Hadde vel rundt 1400 før dere la om forumet. Mangler også alle pm mine som var i innboksen før endringeneVero87 skrev:
Jeg har vært aktiv her siden september 2005, så jeg hadde vel en 20.000 til 30.000 innlegg (jeg var blant dem med flest innlegg), og nå har jeg 195... et lite sprik der gitt. Har aldri skiftet nick - kun vært registrert med et brukernavn og en mailadresse hele tidenlenemor skrev:
jeg mangler en del innlegg, hadde over 3700 mener jeg å huske. såeh.. men er ikke så himla farlig, men men..Furteguri og sønn skrev:
Jeg mangler ca 9000 innlegg, har sendt mail.Regan skrev:
Jeg husker ikke helt hvor mange innlegg jeg hadde, men det var noe i underkant av 7000 tenker jeg. Startet ihvertfall på 0 med det nye forumet. :)Nozy Rosie skrev:
I tillegg mangler jeg 3 års medlemskap her som forsvant med endringene.
Dere skulle se på det tidligere, og da fikk jeg ihvertfall pM'ene mine tilbake. Men mangler fortsatt gamle innlegg og disse 3 åra, da. :D
Kan sende mail om det, jeg! :)
Mangler hele profilen min jeg.. :/ Fikk nytt nick og ny profil da forumet ble oppdatert. men ser den andre profilen min (SistemannIMagen) er "aktiv"/eksisterer enda, men jeg kommer jo ikke inn på den, for når jeg bruker samme brukernavn og passord som alltid er det jo denne jeg kommer inn på..2x 24November skrev:
Hadde bortimot 3000 innlegg før omlegging, nå har jeg 3. Mangler fortsatt pm'er, avatarbilde, signatur osv...Miss Hønemor skrev:
IT-Sandviks skrev:Mangler hele profilen min jeg.. :/ Fikk nytt nick og ny profil da forumet ble oppdatert. men ser den andre profilen min (SistemannIMagen) er "aktiv"/eksisterer enda, men jeg kommer jo ikke inn på den, for når jeg bruker samme brukernavn og passord som alltid er det jo denne jeg kommer inn på..2x 24November skrev:
Da har du fått alle innleggene dine fra den gamle profilen. Skal be kundeservice om å slå sammen de to kundenummerene i morgen!
IT-Sandviks skrev:Hadde akkurat fått 15000 + noen før forumet ble nytt, så mangler endel, men betyr ikke så himla myehelen79 skrev:
Har du /dere byttet nick m.m. underveis?Kan ikke si at vi finner så mye hos dem som allerde har fått en del tusen innlegg inn i det nye. For de som står med nesten ingen, er det en helt annen sak.
Vil også minne om at vi slettet alle gamle innlegg som var slettet... dvs de ble ikke telt med som innlegg i det nye forumet. Så en del vil nok uansett oppleve å miste noen innlegg.