Og da må jeg spørre, hva er duo test?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må nesten google det, litt innvikletOg da må jeg spørre, hva er duo test?
Du må nesten google det, litt innvikletUtralyd og blodprøve hvor deg regner ut sannsynligheten for å få et barn som ikke er friskt. Som jeg har forstått det i allefall
![]()
Jeg har også et donorbarn i magenJeg er 37 og førstegangsgravid med donorbarn.
Hoho, 5500 dkr for Nipt-test?? Eller har du fått en annen pris? Vi skal nemlig til Danmark i august og ble litt nysgjerrig på denne testen...Har lest litt om det nå, står litt ulikt rundt omkring, men ser ut som sjansen for å abortere er litt høyere med morkakeprøve.
Har også lest om Nipt-test, og har bestilt time til det i København i Juli. Litt dyrt, men siden vi er på ferie der da, så passet det så fint å få tatt den. Ingen abortrisiko, og får svar på prøven før uke 12![]()
Ja, noe såntHoho, 5500 dkr for Nipt-test?? Eller har du fått en annen pris? Vi skal nemlig til Danmark i august og ble litt nysgjerrig på denne testen...
Klart det er verdt pengeneJa, noe såntHadde egentlig bestemt oss for fostervannsprøve, men der har man en risiko på 0,5-1 % for å abortere. Så tenker det er verdt pengene
![]()
Pluss at du får vite kjønnHar lest litt om det nå, står litt ulikt rundt omkring, men ser ut som sjansen for å abortere er litt høyere med morkakeprøve.
Har også lest om Nipt-test, og har bestilt time til det i København i Juli. Litt dyrt, men siden vi er på ferie der da, så passet det så fint å få tatt den. Ingen abortrisiko, og får svar på prøven før uke 12![]()
Joda, men det får vi jo i Norge også, på oul. Ettersom jeg har en donorbaby i magen er jeg usikker, duo-test er iallefall bestilt.Pluss at du får vite kjønn![]()
Får vite kjønn veldig tidlig da, det er jo en bonusJoda, men det får vi jo i Norge også, på oul. Ettersom jeg har en donorbaby i magen er jeg usikker, duo-test er iallefall bestilt.