Og da må jeg spørre, hva er duo test?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må nesten google det, litt innviklet Utralyd og blodprøve hvor deg regner ut sannsynligheten for å få et barn som ikke er friskt. Som jeg har forstått det i allefallOg da må jeg spørre, hva er duo test?
Du må nesten google det, litt innviklet Utralyd og blodprøve hvor deg regner ut sannsynligheten for å få et barn som ikke er friskt. Som jeg har forstått det i allefall
Jeg har også et donorbarn i magenJeg er 37 og førstegangsgravid med donorbarn.
Hoho, 5500 dkr for Nipt-test?? Eller har du fått en annen pris? Vi skal nemlig til Danmark i august og ble litt nysgjerrig på denne testen...Har lest litt om det nå, står litt ulikt rundt omkring, men ser ut som sjansen for å abortere er litt høyere med morkakeprøve.
Har også lest om Nipt-test, og har bestilt time til det i København i Juli. Litt dyrt, men siden vi er på ferie der da, så passet det så fint å få tatt den. Ingen abortrisiko, og får svar på prøven før uke 12
Ja, noe sånt Hadde egentlig bestemt oss for fostervannsprøve, men der har man en risiko på 0,5-1 % for å abortere. Så tenker det er verdt pengeneHoho, 5500 dkr for Nipt-test?? Eller har du fått en annen pris? Vi skal nemlig til Danmark i august og ble litt nysgjerrig på denne testen...
Klart det er verdt pengeneJa, noe sånt Hadde egentlig bestemt oss for fostervannsprøve, men der har man en risiko på 0,5-1 % for å abortere. Så tenker det er verdt pengene
Pluss at du får vite kjønnHar lest litt om det nå, står litt ulikt rundt omkring, men ser ut som sjansen for å abortere er litt høyere med morkakeprøve.
Har også lest om Nipt-test, og har bestilt time til det i København i Juli. Litt dyrt, men siden vi er på ferie der da, så passet det så fint å få tatt den. Ingen abortrisiko, og får svar på prøven før uke 12
Joda, men det får vi jo i Norge også, på oul. Ettersom jeg har en donorbaby i magen er jeg usikker, duo-test er iallefall bestilt.Pluss at du får vite kjønn
Får vite kjønn veldig tidlig da, det er jo en bonusJoda, men det får vi jo i Norge også, på oul. Ettersom jeg har en donorbaby i magen er jeg usikker, duo-test er iallefall bestilt.