God morgen!
Det har bare regnet her siden i går, men akkurat nå lettner det litt ute ser jeg
Lillebror er 8 måneder i dag! Tiden går jo altfor fort!
Her i Mummin-body og en hjemmesydd bukse som er veldig mange år gammel![]()
Gratulerer med 8 måneder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen!
Det har bare regnet her siden i går, men akkurat nå lettner det litt ute ser jeg
Lillebror er 8 måneder i dag! Tiden går jo altfor fort!
Her i Mummin-body og en hjemmesydd bukse som er veldig mange år gammel![]()
Bakte forresten brød til Jenny i går! Bruker aldri oppskrift, så resultatet blir alltid like spennende. Bortsett fra at etterhvinga blei for kort og brødet "sprakk", så blei det bra; Vis vedlegget 17161
Takk!Gratulerer med 8 månederHan er virkelig i farta nå ja!
![]()
Gratulerer så mye med en liten 8mnders Eskilbaby i husethan er så utrolig skjønn pg sjarmerende
what a boy
regnet her igår også, men nå er det bittelitt hvite skyer og ellers knallblå himmel og sol. Sto på storm igår at det skulle bli full sol idag, men kun 16. Det gjenstår og se
idag skal vi på nav en tur, innom apoteket og hente bleier til Neline og mme til Emmeth. Han skulle hatt sprøyte idag, men er fortsatt varm og litt pjusk, så må avbestille. Var og veide han for ei uke sia og da veide han 9300 gram og var blitt 73 cm lang
![]()
Takk!
Ja, det er mye fart og spenning nå![]()
Hermine krabber på alle fire når hun har "god" tid, og bare skal fra en leke til den neste eller snoke litt rundt...men ser hun noe hun MÅ ha fort så hiver hun seg ned og åmer dit![]()
Han sovnet igjen han!
For andre gang siden han tok morgen kl 5.30...!
Håper det hjemler på humøret!
Jeg spiser kyllingtacorester til "lunch"![]()
Hjelper på humørethjemler på humøret faktisk, ikke verst det da
Haha, lunsj nå? Akkurat ferdig med frokosten vi![]()
Så herlig bukse!Utslettet er forresten borte og solstråla mi er tilbakeny bukse fra Vertabudet, skikkelig romslig og deilig
Vis vedlegget 17177Vis vedlegget 17178Vis vedlegget 17179
Hun sier "brrrrr" mens hun leker med biler
*Surfer mobilt*
Han sovnet igjen han!
For andre gang siden han tok morgen kl 5.30...!
Håper det hjemler på humøret!
Jeg spiser kyllingtacorester til "lunch"![]()
Stor og flott gutt! Hvor mye mme bruker dere i uka? Her går en boks på 4 (!!!) dager, så ville vært 500kr UKA om vi skulle betalt selv![]()
åååh, så søt! Sånne kavringer er poppis her også![]()
Utslettet er forresten borte og solstråla mi er tilbakeny bukse fra Vertabudet, skikkelig romslig og deilig
Vis vedlegget 17177Vis vedlegget 17178Vis vedlegget 17179
Hun sier "brrrrr" mens hun leker med biler
*Surfer mobilt*
Hva slags kavringer er det?takkhehe ja de er kjekke å ha til "grinete" dager
går fort en 20-30 min med bedre humør
![]()
Hva slags kavringer er det?
Må prøves!fullkorns kavringer... ikke tilsatt sukker står detpleier å ligge ved siden av de "vanlige" i butikken.. også er de mye hardere også, så er ikke like lett for snuppa å bite av store biter
![]()
Må prøves!
Nei, da er han våken igjen
Mannen har fått sove lenge i dag, men er på vei til å stå opp nå. Kanskje det hjelper å få noen andre her som kan underholde![]()
Han sov ikke lenge, gitt. 30 minutter kanskje, samme som tidligere i dag.det burde du![]()
hvor lenge har han sovet nå? godt du har mannen hjemme dasånn at du kan få litt avlastning.. hehe..