Mandsgsprat! :D

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God morgen!
Det har bare regnet her siden i går, men akkurat nå lettner det litt ute ser jeg :D

Lillebror er 8 måneder i dag! Tiden går jo altfor fort!
Her i Mummin-body og en hjemmesydd bukse som er veldig mange år gammel :)

9B89D747-ADE3-4094-8570-503D72A83D94-4256-0000048F724BF5F0_zpsab8e7c76.jpg

Gratulerer med 8-mnd!!:D Så fin han er! Såå blid og fornøyd da.:)
Her også har det kommet mengder vann de siste dagene, men det skal letne opp sier de.
Vesla sov fra 20-06.40, og får grøt av pappa nå. Jeg skal ha i meg mat og kaffe før jeg drar på arbeid.
Ha en fin dag!!:)

Bakte forresten brød til Jenny i går! Bruker aldri oppskrift, så resultatet blir alltid like spennende. Bortsett fra at etterhvinga blei for kort og brødet "sprakk", så blei det bra; 1370237315426.jpg

Bakte forresten brød til Jenny i går! Bruker aldri oppskrift, så resultatet blir alltid like spennende. Bortsett fra at etterhvinga blei for kort og brødet "sprakk", så blei det bra; Vis vedlegget 17161
Det så veldig godt ut!
Hva har du i?
God jobb :D

God morgen!
Det har bare regnet her siden i går, men akkurat nå lettner det litt ute ser jeg :D

Gratulerer med 8 måneder til Lillebror :-)

Bakte forresten brød til Jenny i går! Bruker aldri oppskrift, så resultatet blir alltid like spennende. Bortsett fra at etterhvinga blei for kort og brødet "sprakk", så blei det bra; Vis vedlegget 17161

Nam! Hvilket mel bruker du? Vi har akkurat fått brødbakemaskin, men alt jeg baker blir tørrt...har brukt sånn en to tre pakker jeg..er ikke så god på baking ;-p

Gratulerer så mye med en liten 8mnders Eskilbaby i huset:D:D:D han er så utrolig skjønn pg sjarmerende:rolleyes: what a boy:p regnet her igår også, men nå er det bittelitt hvite skyer og ellers knallblå himmel og sol. Sto på storm igår at det skulle bli full sol idag, men kun 16. Det gjenstår og se;) idag skal vi på nav en tur, innom apoteket og hente bleier til Neline og mme til Emmeth. Han skulle hatt sprøyte idag, men er fortsatt varm og litt pjusk, så må avbestille. Var og veide han for ei uke sia og da veide han 9300 gram og var blitt 73 cm lang:D

Åååh, nå fikk jeg sikkel i munnen;) det så utrolig godt ut:) hva har du i?

God morgen!

nntåå så fin og tøff :D Gratulerer med 8 mnd :D

Gratulerer så mye med en liten 8mnders Eskilbaby i huset:D:D:D han er så utrolig skjønn pg sjarmerende:rolleyes: what a boy:p regnet her igår også, men nå er det bittelitt hvite skyer og ellers knallblå himmel og sol. Sto på storm igår at det skulle bli full sol idag, men kun 16. Det gjenstår og se;) idag skal vi på nav en tur, innom apoteket og hente bleier til Neline og mme til Emmeth. Han skulle hatt sprøyte idag, men er fortsatt varm og litt pjusk, så må avbestille. Var og veide han for ei uke sia og da veide han 9300 gram og var blitt 73 cm lang:D

hehe ja alltid like spennende med storm og yr :P hvertfall her jeg bor! temperaturen stemmer aldri, og været er sånn 50-50 :P god bedring til Emmeth! ;) så stor han er :D det er jo kjempe bra :)

god morgen supre dere :D

Her ble jeg først vekket av Emira rundt 5:30.. hun ville jeg skulle ordne dyna hennes :p er litt usikker på om jeg rakk å sovne før Liana våkna halv 7.. hehe.. men har nok hvertfall duppet av :) sto opp 6:45.. litt tidlig syns jeg :p meeen det funker akkurat på grensen :p

Har nå vært å levert Emira i bhg og gjett om hun og bestekompisen var glade for å se hverandre :D nydelige barna det :) sitter her nå å slapper litt av før det blir frokost på meg, men uff, kjenner jammen at magen begynner å gi litt ubehag allerede :eek: det var litt tidlig syns jeg :p

Gnage-fanten min :P

1370243773403.jpg1370243783198.jpg

*sender fra pipe-gjøken*

Takk takk :D
Så fine mål på Emmeth da! Håper han blir helt frisk snart =)

Vet ikke om Lillebror klør eller hva, men han er skikkelig sur i dag :p
Våknet jo grytidlig og sov bare bittelitt i vognen i stad. Spørs om han skal sove igjen :o

God morgen! Sitter ennå ved frokostbordet vi, våkna ikke før 08.40 :D ...men Hermine var våken fra 04.30-05.30 da:eek::p
Tror snuppa er ferdig å spise nå:confused:
1370246969954.jpg1370246981621.jpg

Endelig litt kjøligere, bare 15 grader idag:p og tåke:eek:
Skal ta hunden med oss å gå på tur idag tenker jeg:)
*Surfer mobilt*

Han sovnet igjen han!
For andre gang siden han tok morgen kl 5.30...! :p
Håper det hjemler på humøret!
Jeg spiser kyllingtacorester til "lunch" :p

Back
Topp