Mandagblues:-)

Pappamannen la Lillebror i kveld og det gikk BRA!!
Han fikk pupp, så en halv most banan av pappaen og pupp igjen før de gikk på badet. Da tenkte jeg at det ikke burde være nødvendig med enda mer pupp på sengekanten som vi pleier
Han var veldig trøtt og ble nok litt forfjamset over hvordan det ble i kveld. Litt sinna og, hørte jeg, men plutselig sov han :)
Straks sover T også så skal jeg snart fra og trene med lillesøs :)

Bruker sovepose i ull hjemme, men har ikke den med nå! Hadde på henne en liten ulljakke over pysjen men var ikke nok:oops:

Nei, tydeligvis ikke:oops: ligger hun på en madrass eller stor dyne oppi reisesengen? Hvis ikke gjør det det nok mer lunt oppi der:)

Han har vært ganske forkjølt i ei uke nå, så det kan ha med det å gjøre, eller de to tennene som er på vei opp.
Har kost oss med besøk, han sov en lengere dupp litt senere på dagen, heldigvis :D

Så godt han fikk til og sove etterhvert:) håper han blir bedre snart og at tennene kommer gjennom;) sliter med sistnevnte her også:oops:

Jeg begynner 13 mai, utvidet med ferie:-)
Nja han vil nok heller på jobb.
He he, synes han det er rart og være hjemme?:p okei, det er jo ikke så lenge til:) grugleder du deg?:):eek:

Så godt han fikk til og sove etterhvert:) håper han blir bedre snart og at tennene kommer gjennom;) sliter med sistnevnte her også:oops:
Ja den ene er på vei ut, den andre har laget seg et lite hull :-)
Men han virker ikke veldig plaget, egentlig. Litt urolig i søvnen bare.

He he, synes han det er rart og være hjemme?:p okei, det er jo ikke så lenge til:) grugleder du deg?:):eek:[/qu

Gruer meg mer enn gleder meg:-)
Han er sjef for et prosjekt så det passet han veldig dårlig, han likte ikke å bli tvunget ut i perm.

Ja, det er mamma og pappa sin seng som er best.. Og det er koselig å ha henne der, men det kan fort bli en uvane om hun foretar sengskifte hver natt kl.04-05. (missforstå meg rett.) ;)
Det går bra med henne, takk som spør.:) Hun er i fin form om dagen. Blid og positiv! Ikke merkbart skeiv lenger heller, så da hååååper vi at det ikke kommer flere anfall og at hun slipper flere step-back's. Skal tilbake til barneavdelinga 22.mai og sjekke refleksene hennes igjen, og jeg er veldig spent på hva legen finner ut da.:)

Så godt hu har blitt bedre:):):):D da håper vi hun slipper og få flere anfall og at hun fortsetter sin fine utvikling:p;):D:D:D blir spennende og se hva legen finner ut av:):) Ja, skummelt fort gjort at de får dårlige vaner for seg:oops::cool:

Nei, sånn er desverre reglene:oops: kjipt man ikke selv får lov og fordele permisjonen som en selv ønsker det. Mhm, skjønner deg godt, hadde jeg også gjort..

Ja den ene er på vei ut, den andre har laget seg et lite hull :-)
Men han virker ikke veldig plaget, egentlig. Litt urolig i søvnen bare.

Godt det "kun"kjennes på søvnen da:) emmeth er ikke helt seg selv om dagen og nekter og sove. Da kommer tennene nok gjennom i løpet av noen dager;):) helt likt her:D:p

Nei, sånn er desverre reglene:oops: kjipt man ikke selv får lov og fordele permisjonen som en selv ønsker det. Mhm, skjønner deg godt, hadde jeg også gjort..

Ja, jeg synes det er veldig forskrudd at staten skal bestemme hva som er best for familielivet til folk, han mister jo kjøregodtgjørelsen sin også på grunn av dette, så taper jo penger :(

Ja, jeg synes det er veldig forskrudd at staten skal bestemme hva som er best for familielivet til folk, han mister jo kjøregodtgjørelsen sin også på grunn av dette, så taper jo penger :(

Ja, taper overtid også, sånn det har vært her også, men det virker som at det er vanskelig og gjøre noe med:(

Så godt hu har blitt bedre:):):):D da håper vi hun slipper og få flere anfall og at hun fortsetter sin fine utvikling:p;):D:D:D blir spennende og se hva legen finner ut av:):) Ja, skummelt fort gjort at de får dårlige vaner for seg:oops::cool:
Ja, de finner smutthullene lett som bare det!;) Skal prøve å flytte henne på eget rom iløpet av uka tror jeg. Virker som at det er oss hun våkner av om natta. Jeg snur og vender på meg hele tida iallfall, så det blir sikkert godt for henne å få eget rom.hvor hun får sove i fred.;)

Ja, de finner smutthullene lett som bare det!;) Skal prøve å flytte henne på eget rom iløpet av uka tror jeg. Virker som at det er oss hun våkner av om natta. Jeg snur og vender på meg hele tida iallfall, så det blir sikkert godt for henne å få eget rom.hvor hun får sove i fred.;)

Var det som hjalp her i huset at emmeth fikk sitt eget rom, siden dag en har han sovet omtrent hver natt igjennom, bortsett fra når han har vært syk:) Ja, de er skummelt smarte de små:p;):D

Pappamannen la Lillebror i kveld og det gikk BRA!!
Han fikk pupp, så en halv most banan av pappaen og pupp igjen før de gikk på badet. Da tenkte jeg at det ikke burde være nødvendig med enda mer pupp på sengekanten som vi pleier
Han var veldig trøtt og ble nok litt forfjamset over hvordan det ble i kveld. Litt sinna og, hørte jeg, men plutselig sov han :)
Straks sover T også så skal jeg snart fra og trene med lillesøs :)
Så flott for pappan da:D

Nei, tydeligvis ikke:oops: ligger hun på en madrass eller stor dyne oppi reisesengen? Hvis ikke gjør det det nok mer lunt oppi der:)
Hun har ekstra madrass og et tynt skinn, men var tydeligvis ikke nok! Er et gammelt hus og blåste fælt i natt så er nok derfor det ble så kaldt på soverommet!

Back
Topp