Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det fast takst at vesla kommer over i mi seng ca 04, sovner av under amming og våkner ikke før til morranJa, det er mamma og pappa sin seng som er best.. Og det er koselig å ha henne der, men det kan fort bli en uvane om hun foretar sengskifte hver natt kl.04-05. (missforstå meg rett.)
Det går bra med henne, takk som spør.Hun er i fin form om dagen. Blid og positiv! Ikke merkbart skeiv lenger heller, så da hååååper vi at det ikke kommer flere anfall og at hun slipper flere step-back's. Skal tilbake til barneavdelinga 22.mai og sjekke refleksene hennes igjen, og jeg er veldig spent på hva legen finner ut da.
![]()
På tide å få ut den rød-grønne regjeringen, så blir det nok ordning i sakeneVirker ikke sånn, for de gir jo pappa flere og flere uker for hvert år som går![]()
Ja, jeg håper faktisk på det nåPå tide å få ut den rød-grønne regjeringen, så blir det nok ordning i sakene![]()
Blir litt anna når man ammer da..Her er det fast takst at vesla kommer over i mi seng ca 04, sovner av under amming og våkner ikke før til morran![]()
IkkeHva betyr IKM som mange nevner noen ganger?
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
På tide å få ut den rød-grønne regjeringen, så blir det nok ordning i sakene![]()
I know! Her i huset vet vi bedre da! Blått er flott!Yes, var det da! Mange sier jo før valget at de ikke skal stemme på jensemann, men han vinner jo hver gang![]()
I know! Her i huset vet vi bedre da! Blått er flott!![]()
Vet bedre?I know! Her i huset vet vi bedre da! Blått er flott!![]()
Ja!Vet bedre?![]()
Godt det ikke er enten eller daJa!nå har Jensemann rota nok, på tide med forandring!
Hehe, ikke sant!Godt det ikke er enten eller da![]()
![]()
I know! Her i huset vet vi bedre da! Blått er flott!![]()