Mandagblues:-)

God morgen!

Her har vi hatt ei crappy natt som vanlig, måtte litt amming til også. Snuppa nektet jo å spise kveldsgrøt.
Far har gått ut i permisjon nå, så han er hjemme. Sitter å hører på de nede på badet, hun skal gjøres klar for dupp. Hun er ikke helt blid. Merker at jeg er en aldri så liten kontrollfreek:-)
Vet ikke helt hva vi skal finne på i dag enda.

Uff, har hun ikke blitt noe bedre ennå? Koselig med pappaperm:rolleyes: når begynner du og jobbe igjen?:) greit og bare ha en rolig dag etter en dårlig natt også:)

God ettermiddag:)
Emmeth har ikke ville sove mer enn 20 min 3 ganger daglig på over ei uke pga de tennene som er på vei:eek::confused::oops: så han er mye trøtt og grinete:( igår kveld la vi ham kl 18.30 og han sov til 07.30 idag, så klager absolutt ikke:) bare vært inne idag pga dårlig Vær. Torden, lyn, hagl og voldsomt regnVær:eek: Emmeth sover nå lur oppe på rommet sitt, begynt og heller ville sove i senga på dagen også:) legger med noen bilder fra helgen også:):)
Vis vedlegget 12819
Så skjønne bilder fra helgen :D

Her er det ikke en god morgen.. igår reiste kattene våre til en ny familie, fordi vi kan ikke ha dem der vi skal flytte. Og det føles helt grusom. Jeg er på gråten hele tiden og det føles som skikkelig kjærlighetssorg..

Drittdrittdritt... hadde det ikke vært for lille frøken solstråle så hadde jeg nok ikke stått opp idag!! :(

Uff, så utrolig trist:(:(
Hadde blitt utrolig lei meg jeg også om jeg måtte gitt bort kattene våre:oops::(

Kjenner så godt den følelsen der.. Jeg drev oppdrett av Norsk Skogkatt for noen år siden. Og dagen etter jeg hadde solgt den første av 12 kattunger jeg hadde måtte jeg gå på toalettet og bare gråte og gråte. Var helt grusomt!
Haha, da er man engasjert oppdretter! Og kanskje litt FOR knytta til de små nøstene? :p;)

Tidlig morra her idag, 06.45. Men forholdsvis god natt, hun sov i reisesenga si til 04 men da var hun så urolig så tok henne opp i mi seng og da var hun iskald på fingrene:oops: men så sov vi til morras:D

Det regner og blåser surt her idag, så tror bare vi blir inne. Vurderer å ta bussen til byen, men får se hva jeg orker!

Så godt hu sover godt i reisesengen:) ikke godt når de små fryser på natta. Bruker dere sovepose til henne? Emmeth blir for varm med det nå, men er ikke minusgrader på natten lenger her heller så:)

Hei og hå.
Urolig natt her og, gitt :p :o
Men, men, det skal vi klare.
Straks kommer ei venninne og datra som er et par måneder eldre enn Lillebror.
Han er allerede kjempesur og ville bare sove 45 minutter enda han var kjempetrøtt før kl 10---
Så det blir spennende med besøk :p

Uff, sliter han med og sove på natta? Kanskje tørst etter pupp?:) koselig med venninnebesøk og en annen liten baby:rolleyes: håper han sov litt:)

God ettermiddag:)
Emmeth har ikke ville sove mer enn 20 min 3 ganger daglig på over ei uke pga de tennene som er på vei:eek::confused::oops: så han er mye trøtt og grinete:( igår kveld la vi ham kl 18.30 og han sov til 07.30 idag, så klager absolutt ikke:) bare vært inne idag pga dårlig Vær. Torden, lyn, hagl og voldsomt regnVær:eek: Emmeth sover nå lur oppe på rommet sitt, begynt og heller ville sove i senga på dagen også:) legger med noen bilder fra helgen også:):)
Vis vedlegget 12819
Så flotte bilder:D
Den capsen til Emmeth var genial!!! Hvor hat du funnet den?

Hey på dey!:)
Vi har hatt nok ei god natt. Måtte hente henne opp i senga vår i 5-tida i dag også, men da sov hun til 08.45.:)
Jeg har fri i dag og har vært med fysioterapeuten sammen med vesla og mannen. Nå skal vi på en liten handlerunde i byen før vi drar hjem. :)

Alltid godt og sove i mamma sin seng;) hvordan går det med henne? Hun har ett godt sovehjerte virker det som:):):):p

Så godt hu sover godt i reisesengen:) ikke godt når de små fryser på natta. Bruker dere sovepose til henne? Emmeth blir for varm med det nå, men er ikke minusgrader på natten lenger her heller så:)
Bruker sovepose i ull hjemme, men har ikke den med nå! Hadde på henne en liten ulljakke over pysjen men var ikke nok:oops:

Uff, sliter han med og sove på natta? Kanskje tørst etter pupp?:) koselig med venninnebesøk og en annen liten baby:rolleyes: håper han sov litt:)
Han har vært ganske forkjølt i ei uke nå, så det kan ha med det å gjøre, eller de to tennene som er på vei opp.
Har kost oss med besøk, han sov en lengere dupp litt senere på dagen, heldigvis :D

Jeg måtte få brukt opp frossenbæra jeg hadde i fryseren.
Kokte det og lagde sukkerfritt syltetøy :D

Hehe, den holder seg jo ei stund i fryseren da:p
JA, men atte - jeg vil helst koke den. Ingen vits i å koke litt og litt da jeg ikke har noe å bruke den til i små mengder :)

Uff, har hun ikke blitt noe bedre ennå? Koselig med pappaperm:rolleyes: når begynner du og jobbe igjen?:) greit og bare ha en rolig dag etter en dårlig natt også:)

Jeg begynner 13 mai, utvidet med ferie:-)
Nja han vil nok heller på jobb.

Alltid godt og sove i mamma sin seng;) hvordan går det med henne? Hun har ett godt sovehjerte virker det som:):):):p
Ja, det er mamma og pappa sin seng som er best.. Og det er koselig å ha henne der, men det kan fort bli en uvane om hun foretar sengskifte hver natt kl.04-05. (missforstå meg rett.) ;)
Det går bra med henne, takk som spør.:) Hun er i fin form om dagen. Blid og positiv! Ikke merkbart skeiv lenger heller, så da hååååper vi at det ikke kommer flere anfall og at hun slipper flere step-back's. Skal tilbake til barneavdelinga 22.mai og sjekke refleksene hennes igjen, og jeg er veldig spent på hva legen finner ut da.:)

Back
Topp