Mandagblues:-)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
God morgen!

Her har vi hatt ei crappy natt som vanlig, måtte litt amming til også. Snuppa nektet jo å spise kveldsgrøt.
Far har gått ut i permisjon nå, så han er hjemme. Sitter å hører på de nede på badet, hun skal gjøres klar for dupp. Hun er ikke helt blid. Merker at jeg er en aldri så liten kontrollfreek:-)
Vet ikke helt hva vi skal finne på i dag enda.

Her er det ikke en god morgen.. igår reiste kattene våre til en ny familie, fordi vi kan ikke ha dem der vi skal flytte. Og det føles helt grusom. Jeg er på gråten hele tiden og det føles som skikkelig kjærlighetssorg..

Drittdrittdritt... hadde det ikke vært for lille frøken solstråle så hadde jeg nok ikke stått opp idag!! :(

God morgen!

Her har vi hatt ei crappy natt som vanlig, måtte litt amming til også. Snuppa nektet jo å spise kveldsgrøt.
Far har gått ut i permisjon nå, så han er hjemme. Sitter å hører på de nede på badet, hun skal gjøres klar for dupp. Hun er ikke helt blid. Merker at jeg er en aldri så liten kontrollfreek:-)
Vet ikke helt hva vi skal finne på i dag enda.
Nårtid begynner du på jobb igjen?
Er vel lurest å la de være i fred når pappan ordner, ellers er det fort at de lærer at mamma kommer løpende bare man skriker litt;)... sånn som med 3-åringen her i huset:eek:

Her er det ikke en god morgen.. igår reiste kattene våre til en ny familie, fordi vi kan ikke ha dem der vi skal flytte. Og det føles helt grusom. Jeg er på gråten hele tiden og det føles som skikkelig kjærlighetssorg..

Drittdrittdritt... hadde det ikke vært for lille frøken solstråle så hadde jeg nok ikke stått opp idag!! :(
Så trist! Vi måtte også adoptere bort katta vår, pga Hermine klødde sånn i øynene:(

Tidlig morra her idag, 06.45. Men forholdsvis god natt, hun sov i reisesenga si til 04 men da var hun så urolig så tok henne opp i mi seng og da var hun iskald på fingrene:oops: men så sov vi til morras:D

Det regner og blåser surt her idag, så tror bare vi blir inne. Vurderer å ta bussen til byen, men får se hva jeg orker!

uff, så kjedelig :(

Hei og hå.
Urolig natt her og, gitt :p :o
Men, men, det skal vi klare.
Straks kommer ei venninne og datra som er et par måneder eldre enn Lillebror.
Han er allerede kjempesur og ville bare sove 45 minutter enda han var kjempetrøtt før kl 10---
Så det blir spennende med besøk :p

Hey på dey!:)
Vi har hatt nok ei god natt. Måtte hente henne opp i senga vår i 5-tida i dag også, men da sov hun til 08.45.:)
Jeg har fri i dag og har vært med fysioterapeuten sammen med vesla og mannen. Nå skal vi på en liten handlerunde i byen før vi drar hjem. :)

God dagen jenter :)
Idag har vi vært med Liana på 7-8 mnd kontroll :) Gikk kjempe fint, og hun hadde lagt på seg en god del også :D Nå ligger snuppa å sover, for fikk ikke lagt hun før kontrollen, så var veeeldig trøtt..men faktisk ikke grinete :eek: :D Ellers er det vel ikke så mye å gjøre her idag, pappan er hjemme på permisjon nå, jeg sykemeldt pga litt kvalme og bekkenløsningm, og Emira er i barnehagen :)

Jeg har vært i Oslo og trent i formiddag. Nå slapper jeg bare av hjemme før jeg skal ta tak i litt husarbeid.
Arian var våken 3-4 ganger i natt også, litt slitsomt i lengden. Lurer på om vi skal kutte litt på åpningstidene til nattmeieriet, men han er nå liten, og får ikke i seg sååå mye fast føde på dagen enda, så tenker kanskje det er greit å vente litt?

Kjenner så godt den følelsen der.. Jeg drev oppdrett av Norsk Skogkatt for noen år siden. Og dagen etter jeg hadde solgt den første av 12 kattunger jeg hadde måtte jeg gå på toalettet og bare gråte og gråte. Var helt grusomt!

Vi har hatt en bra dag til nå. Våknet av en gråtende storebror kl 06:15. Etter litt kos og trøst var alt greit, og da våknet akkurat Daniel også. Vi stelte oss, spiste frokost og trillet til barnehagen. Jeg var på trening i går (Weee gøy!!) og har masse gangsperr (LOVING IT!). Daniel sover dagens andre blund.. nærmer seg 2 timer... setter rekord i dag! Vanligvis er han oppe etter maks 45 minutter!
Jeg har vært på loftet og funnet fram ryggstøtten til tripptrappstolen.. vurderer å bytte ut newborn settet med denne... men er litt i tenkeboksen. Må uansett vente til mannen min kommer hjem og kan finne fram umbraco verktøy, jeg aner ikke hvor noe slikt befinner seg.

Siste uka med permisjon nå... blir hardt å starte på jobb igjen på mandag som kommer tror jeg...

Jeg har vært i Oslo og trent i formiddag. Nå slapper jeg bare av hjemme før jeg skal ta tak i litt husarbeid.
Arian var våken 3-4 ganger i natt også, litt slitsomt i lengden. Lurer på om vi skal kutte litt på åpningstidene til nattmeieriet, men han er nå liten, og får ikke i seg sååå mye fast føde på dagen enda, så tenker kanskje det er greit å vente litt?
Sikkert delte meninger, men jeg tenker som deg :)
Hvertfall nå som han ikke vil ha så mye annen mat...

Kjenner så godt den følelsen der.. Jeg drev oppdrett av Norsk Skogkatt for noen år siden. Og dagen etter jeg hadde solgt den første av 12 kattunger jeg hadde måtte jeg gå på toalettet og bare gråte og gråte. Var helt grusomt!

Mhm.. jeg klarte ikke å bli med dem bort til bilen igår engang.. bare gikk halvveis bort og løp inn igjen og gråt og gråt.. men har fått melding om at de har det fint så :)

Nårtid begynner du på jobb igjen?
Er vel lurest å la de være i fred når pappan ordner, ellers er det fort at de lærer at mamma kommer løpende bare man skriker litt;)... sånn som med 3-åringen her i huset:eek:

Prøøøøver å la han være i fred hehe:-)
13. mai:-)

Huff, det var trist å høre, sånt er forferdelig:( Stor klem til deg :hug013

Hey på dey!:)
Vi har hatt nok ei god natt. Måtte hente henne opp i senga vår i 5-tida i dag også, men da sov hun til 08.45.:)
Jeg har fri i dag og har vært med fysioterapeuten sammen med vesla og mannen. Nå skal vi på en liten handlerunde i byen før vi drar hjem. :)

Så deilig:-)
Høres ut som en kjempefin dag :dance011

Vi har hatt en bra dag til nå. Våknet av en gråtende storebror kl 06:15. Etter litt kos og trøst var alt greit, og da våknet akkurat Daniel også. Vi stelte oss, spiste frokost og trillet til barnehagen. Jeg var på trening i går (Weee gøy!!) og har masse gangsperr (LOVING IT!). Daniel sover dagens andre blund.. nærmer seg 2 timer... setter rekord i dag! Vanligvis er han oppe etter maks 45 minutter!
Jeg har vært på loftet og funnet fram ryggstøtten til tripptrappstolen.. vurderer å bytte ut newborn settet med denne... men er litt i tenkeboksen. Må uansett vente til mannen min kommer hjem og kan finne fram umbraco verktøy, jeg aner ikke hvor noe slikt befinner seg.

Siste uka med permisjon nå... blir hardt å starte på jobb igjen på mandag som kommer tror jeg...

Jeg føler med deg, gruer meg til jobbstart selv :(

Jeg har fått gått rundt å handlet alene, det var kjempedigg:-) Fått kjøpt masse lurt til sydenturen vi skal på om noen dager, så nå tror jeg vi skal ha apotekvarene i orden hvertfall. Kjøpte sånn lur reisebolle
479834&width=260&height=195&resize_mode=fill.png
:-)
Så har jeg kjøpt noen nye leker til flyturen.

God ettermiddag:)
Emmeth har ikke ville sove mer enn 20 min 3 ganger daglig på over ei uke pga de tennene som er på vei:eek::confused::oops: så han er mye trøtt og grinete:( igår kveld la vi ham kl 18.30 og han sov til 07.30 idag, så klager absolutt ikke:) bare vært inne idag pga dårlig Vær. Torden, lyn, hagl og voldsomt regnVær:eek: Emmeth sover nå lur oppe på rommet sitt, begynt og heller ville sove i senga på dagen også:) legger med noen bilder fra helgen også:):)
1367242160806.jpg

Back
Topp