Mandag :)

Hm...
Dere følges uansett opp veldig anderledes enn vi gjør.
Eskils barnelege vil ikke ta prøver uansett siden de mest sannsynlig ikke slår ut, men han skal følges fast av den barnelegen en gang i halvåret inntil han ser ut til å tåle melk.
Men tåler hun andre matvarer dere har prøvd nå da?
Det er vel ekstremt sjelden det slår ut på så små barn om man tester?
Nei det er ikke så sjeldent som vi tror, både Simone og Anette har jo slått ut på test.

Hun har vært dårlig i magen siden vi begynte med alt av meieriprodukter siden i juni. Løs og mye hele tiden. Før var hun plaget med hard mage, det er ikke noe problem lengre :p

Men er det ikke litt rart at vi ikke skal ha noen oppfølging i det hele tatt?

Kjempemorro å prøve noe nytt! :D
Ja, det kan godt hende at hun følte seg stor, men hun la seg sammen med ham under babygymmen da, så det spørs om hun kanskje ville være litt baby hun også? :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe ja det spørs det :D men jeg syns det er så morsomt at våre som snart er 2 år, kan kalle en på 1 år for baby:D haha..akkurat som om dem er mye større:P

Blir spennende å se hvordan det blir med Jenny og søsken når den tid kommer :D

Nei det er ikke så sjeldent som vi tror, både Simone og Anette har jo slått ut på test.

Hun har vært dårlig i magen siden vi begynte med alt av meieriprodukter siden i juni. Løs og mye hele tiden. Før var hun plaget med hard mage, det er ikke noe problem lengre :p

Men er det ikke litt rart at vi ikke skal ha noen oppfølging i det hele tatt?

Jo DET er jeg enig med deg i at er rart :)
Men selv har jeg ikke reagert på at E ikke har blitt testet. Siden vi ser det så godt når vi prøver noe med melk.
Ja da er det nok mer vanlig at det slår ut enn jeg trodde. Både vi og ei venninne (med annen barnelege) har fått beskjed om at de sjelden tester barn under skolealder pga at det kan hende det ikke slår ut og at man da er like langt..

Jo DET er jeg enig med deg i at er rart :)
Men selv har jeg ikke reagert på at E ikke har blitt testet. Siden vi ser det så godt når vi prøver noe med melk.
Ja da er det nok mer vanlig at det slår ut enn jeg trodde. Både vi og ei venninne (med annen barnelege) har fått beskjed om at de sjelden tester barn under skolealder pga at det kan hende det ikke slår ut og at man da er like langt..
Vel, Hermine ble testet da hun var 8mnd. Var visst fast rutine her det. Men ble diagnostisert på balgrunn av symptomer da.

Jeg sendte mail og ba om ny henvisning, det sto jo i epikrisen at vi skulle rehenvises ved behov og jeg føler det er behov. Vil jo gjerne ha litt veiledning mtp kalsiuminntak, provosering av allergi o.l.

Vel, Hermine ble testet da hun var 8mnd. Var visst fast rutine her det. Men ble diagnostisert på balgrunn av symptomer da.

Jeg sendte mail og ba om ny henvisning, det sto jo i epikrisen at vi skulle rehenvises ved behov og jeg føler det er behov. Vil jo gjerne ha litt veiledning mtp kalsiuminntak, provosering av allergi o.l.

Når det står i epikrisen synes jeg dere bør kreve henvisning!
Jeg synes det er greit at han innkaller oss hver 6- måned. Samtidig som jeg føler at vi fant greit ut av hvordan vi ville prøve oss frem selv :p
Men det er jo kjekt med tanke på om han får i seg det han skal også, ja!

Så bra at det går så fint i bhg! :)

Tenk, her så levner man de til kl 12 på dag to, og til kl 15 på dag tre og så er de "tilvendt" :eek:

Ja. Sykt altså :-(:-( ikke alle som blir like fort tilvente..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Når det står i epikrisen synes jeg dere bør kreve henvisning!
Jeg synes det er greit at han innkaller oss hver 6- måned. Samtidig som jeg føler at vi fant greit ut av hvordan vi ville prøve oss frem selv :p
Men det er jo kjekt med tanke på om han får i seg det han skal også, ja!
Når har vi jo "klart oss selv" i 1.5 år, synes liksom ikke vi maser ned gangene på barnepol. heller da :p

Takk for det, det blir nok en spennende dag for dem begge :D
Koser S seg i barnehagen om dagen?
Så bitteliten baby da :o Høres ut som det går bra med han likevel!

Simone koser seg i bhg ja. Stort sett så springer hun inn og setter seg ved frokostbordet, og når vi henter hun så koser hun seg med leking. Viser tydelig at hun blir glad for å se oss og vil hjem, men kan også være "for opptatt" til å ville gå med en gang. Det skjer at hun sutrer når vi leverer, men når vi går ut i gangen, så hører vi at hun ler og tøyser ;-) hun er en liten dramaqueen for tiden, og tester ut å late som hun får vondt, sier "buhuhuhu" med skikkelig forvrengt ansiktsuttrykk når andre får vondt osv..trassalderen er i anmarsj og det merkes både ved levering og henting i bhg og hjemme. I bhg er hun snill som et lam og flink til det meste sier de, så det er nok vi foreldrene som skal testes ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Simone koser seg i bhg ja. Stort sett så springer hun inn og setter seg ved frokostbordet, og når vi henter hun så koser hun seg med leking. Viser tydelig at hun blir glad for å se oss og vil hjem, men kan også være "for opptatt" til å ville gå med en gang. Det skjer at hun sutrer når vi leverer, men når vi går ut i gangen, så hører vi at hun ler og tøyser ;-) hun er en liten dramaqueen for tiden, og tester ut å late som hun får vondt, sier "buhuhuhu" med skikkelig forvrengt ansiktsuttrykk når andre får vondt osv..trassalderen er i anmarsj og det merkes både ved levering og henting i bhg og hjemme. I bhg er hun snill som et lam og flink til det meste sier de, så det er nok vi foreldrene som skal testes ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum
Foreldrene får gjennomgå mest ja, det er nok typisk :p
Men så godt at hun trives! ingenting er bedre enn det :D

Back
Topp