Mandag :)

Hjelp!
Lille ungen min er alene i barnehagen :o
Vi kom først nærmere kl 10, etter at det STORE barnet hadde kommet seg vel på skolen :D
2-åringene var ute, men Lillebror syntes det var greit å bli med inn en tur. Etterhvert ville han dog ut, da han så alle de andre med de morsomme lekene utenfor vinduet! Så da kledde jeg på han og fulgte han ut. Gikk inn igjen for å pakke ting på plass i hylla hans og høre om de ansatte hadde spørsmål til bleiene hans. Det gikk så fint med E ute mens jeg var inne, men jeg hadde ikke sagt hadet til han, så det følte jeg at jeg måtte gjøre.
"Mamma skal dra nå, Eskil"
"HÆ?"
"Ja, nå skal mamma dra, så skal du spise her og sove i vogna, så henter jeg deg etterpå - hadet!"
*Ungen leker videre uten å ense noen ting!* :p
Nå må jeg bare håpe at det faktisk går bra og at han ikke får sjokk når han skjønner at jeg faktisk gikk :D
Sa ganske klart i fra at jeg vil dem skal ringe om det skjærer seg, så får vi heller prøve videre i morgen, men det så ut til å gå supert :D

God morgen :)

Lykke til med første skoledag for T! Og håper at E koser seg i bhg :)

Håper Wael og Mina slipper unna omgangssyken! Den er ikke noe særlig å trakte etter så skjønner godt at de ikke var i bhg torsdag og fredag.

Sent from my iPhone using BV Forum
Hei og hå!

Vi er oppe og klar for en ny dag med nye muligheter :-D Simone er i bhg og han Brooor (som Simone kaller han) og pappaen drikker melk. Jeg skal dusje og ordne meg, så jeg ser presentabel ut når Ingrid og Jenny kommer i dag ;)

I helga har vi vært på farten hele tida, og hele fredagen også, så huset står litt på hodet, men det er helt greit for meg å la det stå opp ned et døgn til ;-p ellers så fikk veninna mi en liten sønn i helga. Han er 975g og 33cm, så jeg vasker prematurklær innimellom, og får jo nesten lyst på flere barn..hihi ;) bra det ikke er en mulighet ;-) babyen er kjempesterk og trenger bare litt cpap og sonde, så det er veldig kjekt at han klarer seg så fint! Født i uke 28.

Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for det, det blir nok en spennende dag for dem begge :D
Koser S seg i barnehagen om dagen?
Så bitteliten baby da :o Høres ut som det går bra med han likevel!

Ja, altså, de fleste er jo med barna bare en dag før de gradvis går fra dem, så da går det fort da, men mange triste små barn :(
Det gikk supert med han - jeg er hjemme nå :o :o p
Så flott :-) :-) :-) når skal han hentes?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God dag, jenter:)

Fru h: så moro at Eskil trives så godt i bhgen:) Håper det går fint med han der og at han ikke blei lei seg i ettertid etter du gikk:) Gratulerer så mye en skolegutt i huset:) Tenker dere og ikke minst T er bra stolte:D

Lennypenny: god bedring, kjipt og være tett og uvel. Bihulebetennelse som plager deg igjen? Håper ungene er friske igjen, så dere unngår smitte:) Trives Mina og Wael i bhgen?

Mathea har sin første skoledag som 2.klssing:D Tia går såå fort;) så var der fra 8 til kl 9, de er ferdige kl 12 idag, så hu er snart hjemme med skolebussen:)

Emmeth og Nelly blei levert i bhgen kl kvart på 8, så henter de om en halvtime, så får Emmeth og en kort dag. Han gråter fælt når vi går, men går heldigvis fort over igjen og koser seg veldig når de er ute og leker, er han glad i hjemme og;) Vi har vært og kjøpt ny sykkel til Mathea. Europris hadde tilbud på en flott jentesykkel med 6 gir, satt ned fra 999 kr til 300 kr, veldig rimelig;) så da slo vi til på den:) har støvsugd hele huset og bytta pp alle 5 senger og fått vaska badet og gulvet der og;) ønsker alle en flott mandag:)

Mathea har sin første skoledag som 2.klssing:D Tia går såå fort;) så var der fra 8 til kl 9, de er ferdige kl 12 idag, så hu er snart hjemme med skolebussen:)

Emmeth og Nelly blei levert i bhgen kl kvart på 8, så henter de om en halvtime, så får Emmeth og en kort dag. Han gråter fælt når vi går, men går heldigvis fort over igjen og koser seg veldig når de er ute og leker, er han glad i hjemme og;) Vi har vært og kjøpt ny sykkel til Mathea. Europris hadde tilbud på en flott jentesykkel med 6 gir, satt ned fra 999 kr til 300 kr, veldig rimelig;) så da slo vi til på den:) har støvsugd hele huset og bytta pp alle 5 senger og fått vaska badet og gulvet der og;) ønsker alle en flott mandag:)
Så effektiv du er! :D :D

Hallo :)
Litt bumpy leverig i bhg idag, sikkert mest pga at jeg er litt engstelig på Hermines vegne mht barnehagen :confused: Hun merker jo med en gang at jeg er litt bekymra og da blir hun klengete og vil ikke være der. Håper det snart er foreldresamtaler slik at jeg får snakket med ped.leder om hypersensitiviteten hennes. Hjalp liksom ikke på idag at en baby på 10 måneder begynte å klatre opp etter Hermine for å reise seg, Hermine ble redd og begynte å skrike og den ansatte på jobb sa til Hermine at "hun er liten, hun skjønner ikke at hun ikke kan ta smokken din". Fikk lyst til å svare at Hermine også er liten, men sa bare at hun er redd de som er yngre enn seg og liker ikke at de tar i henne...

Sitter på Uit og skal komme igang med dagens studieøkt nå :P

Ha en fin dag! :)

Så ikke denne før nå. Uff, ikke noe koselig og levere henne når dere begge er engstelige:( Håper dagen blir fin for deg på uni og Hermine i bhgen. Går nok fint, skal du se:):)

Så effektiv du er! :D :D

Takk, må få unna litt mens jeg har tid. Skal vaske 4 maskiner mes klær når jeg kommer hjem igjen;) greit og vaske klærne, men er såå kjedelig og legge de sammen:p

Så ikke denne før nå. Uff, ikke noe koselig og levere henne når dere begge er engstelige:( Håper dagen blir fin for deg på uni og Hermine i bhgen. Går nok fint, skal du se:):)
Takk for det!
Hun er veldig engstelig ute, blir fort redd og det blir fort for mye for henne. Hun trives ikke så godt på slike store områder med mange barn og vil helst ha en voksen sammen med seg hele tiden for å fungere i lek :oops: Sa til dem at hun hele tiden må vite hvor en spesiell voksen er, slik at hun finner dem om hun blir utrygg...er spent på å se om det hjelper noe. Hun vil helst leke for seg selv eller sammen med ett barn, helst et litt eldre barn som "passer" på henne ;) Men dersom det kommer flere barn bort og setter seg ned sammen med henne blir hun redd og begynner å gråte :( Ikke så lett det der...spesielt ikke siden det er nye ansatte som ikke kjenner henne og tror hun "bare er sipete" og ikke forstår at hun er usikker og redd blant mange barn. *sukk*

Deilig med kort dag!
Det var billig sykkel, for et scoop! Er nå på høsten man bør kjøpe sykler og utemøbler ja :D

Hjelp!
Lille ungen min er alene i barnehagen :eek:
Vi kom først nærmere kl 10, etter at det STORE barnet hadde kommet seg vel på skolen :D
2-åringene var ute, men Lillebror syntes det var greit å bli med inn en tur. Etterhvert ville han dog ut, da han så alle de andre med de morsomme lekene utenfor vinduet! Så da kledde jeg på han og fulgte han ut. Gikk inn igjen for å pakke ting på plass i hylla hans og høre om de ansatte hadde spørsmål til bleiene hans. Det gikk så fint med E ute mens jeg var inne, men jeg hadde ikke sagt hadet til han, så det følte jeg at jeg måtte gjøre.
"Mamma skal dra nå, Eskil"
"HÆ?"
"Ja, nå skal mamma dra, så skal du spise her og sove i vogna, så henter jeg deg etterpå - hadet!"
*Ungen leker videre uten å ense noen ting!* :p
Nå må jeg bare håpe at det faktisk går bra og at han ikke får sjokk når han skjønner at jeg faktisk gikk :D
Sa ganske klart i fra at jeg vil dem skal ringe om det skjærer seg, så får vi heller prøve videre i morgen, men det så ut til å gå supert :D
haha, jeg må le, virker som om E trives i bhg! Så deilig da! :) Håper det går like fint resten av dagen!

Aner ikke helt hva jeg skal gjøre med mi frøken :confused: Gått ett år og enda ikke tilvendt :eek: :p

haha, jeg må le, virker som om E trives i bhg! Så deilig da! :) Håper det går like fint resten av dagen!

Aner ikke helt hva jeg skal gjøre med mi frøken :confused: Gått ett år og enda ikke tilvendt :eek: :p
Det er nå ikke akkurat sikkert at han er "ferdig tilvendt" da :p Når han skjønner at han faktisk skal være der og jeg skal gå fra han på fast basis :p
Men det blir spennende å se! :)

Det gikk bra med begge guttene i dag :)
Lillebror spiste greit og sov fra 12-13.30. Da ringte de meg og gav beskjed :) jeg hentet T først og dro i Bhg etterpå, var der litt over kl 14. Da fikk minsten ny bleie og var SÅ fornøyd!! :) håper det går like bra i morgen!
T hadde en super dag på skolen!
Blir nok tidlig natt på dem i dag:)
Og jeg skal trene - prøve nye løpesko!! :-D

Surfer mobilt!

Det gikk bra med begge guttene i dag :)
Lillebror spiste greit og sov fra 12-13.30. Da ringte de meg og gav beskjed :) jeg hentet T først og dro i Bhg etterpå, var der litt over kl 14. Da fikk minsten ny bleie og var SÅ fornøyd!! :) håper det går like bra i morgen!
T hadde en super dag på skolen!
Blir nok tidlig natt på dem i dag:)
Og jeg skal trene - prøve nye løpesko!! :-D

Surfer mobilt!
Så deilig at det hadde gått så bra! :) Er så mye lettere med levering neste dag da, når gårsdagen gikk bra ;)

Sprek du er! Jeg testa den nye løpetightsen min på sykkel til/fra Uit idag :p

Gikk helt SUPERT med H i bhg idag :D
En voksen hadde fulgt henne rundt ute og blitt med henne dit hun ville leke og da var hun trygg og i godt humør hele tiden :) Helt herlig at de nye ansatte på avdelingen er så imøtekommende for å gjøre henne trygg! :D

Hadde fått klistremerke for å sifra at hun ville inn på do, SÅ stolt da hun kom hjem med de ;) ...hun sier hun vil tisse men så nekter hun å bli med inn på do når hun har det gøy ute :p Klistremerke hjalp! :)

Gikk helt SUPERT med H i bhg idag :D
En voksen hadde fulgt henne rundt ute og blitt med henne dit hun ville leke og da var hun trygg og i godt humør hele tiden :) Helt herlig at de nye ansatte på avdelingen er så imøtekommende for å gjøre henne trygg! :D

Hadde fått klistremerke for å sifra at hun ville inn på do, SÅ stolt da hun kom hjem med de ;) ...hun sier hun vil tisse men så nekter hun å bli med inn på do når hun har det gøy ute :p Klistremerke hjalp! :)

Så godt å høre :)

Surfer mobilt!

Så deilig at det hadde gått så bra! :) Er så mye lettere med levering neste dag da, når gårsdagen gikk bra ;)

Sprek du er! Jeg testa den nye løpetightsen min på sykkel til/fra Uit idag :p

Ja det var deilig at ikke den første dagen endte i tragedie :-p

Surfer mobilt!

Back
Topp